Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Powiedzcie mi czy wasze Madzie tez siedza tak nisko? U mnie jak siadzie 5 osob to na lekkich wybojach trze mi kolo o nadkole, a nawet zdarzylo sie ze podwoziem o asfalt zahaczy. Amory maja 77 i 76% sprawnosci, a sprezyny? nie wygladaja zle....
Dodam ze nie buja mi autem na zakretach i bardzo dobrze sie w nie wchodzi.
Dodam ze nie buja mi autem na zakretach i bardzo dobrze sie w nie wchodzi.

panowie i panie
wie ktoś może co to za wtyczka:

pozdrawiam
wie ktoś może co to za wtyczka:

pozdrawiam
Najprosztsze rozwiązania są najlepsze......
- Od: 5 lut 2012, 19:18
- Posty: 79
- Skąd: z Południa :)
- Auto: M6 GG 1,8 120km 2003r.
KrzychuM6 napisał(a):na lekkich wybojach trze mi kolo o nadkole, a nawet zdarzylo sie ze podwoziem o asfalt zahaczy
to nie jest normalne...nie masz obniżanego zawieszenia, albo założonych szerszych opon/felg
roy130 napisał(a):Wtyczka od głośnika wysokotonowego. Podłączona jest tylko w mazdzie z Bose.
zawsze mozna je dolozyc
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
KrzychuM6 napisał(a):Powiedzcie mi czy wasze Madzie tez siedza tak nisko? U mnie jak siadzie 5 osob to na lekkich wybojach trze mi kolo o nadkole.
Mi przy 5 osobach i oponach z tyłu 215\50\17 nic nie tarło, ale już przy tych samych 5 osobach i oponach 225\50\17 zdarzy mi sie że przytrze o nadkole na zakrecie i wyboju
pewnie przy 225\45\17 było by

Ostatnio edytowano 11 wrz 2012, 20:37 przez brodaM6, łącznie edytowano 2 razy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
brodaM6 napisał(a):225\50\17 zdarzy mi sie że przytrze o nadkole na zakrecie i wyboju
bo masz za wysoka opone... powinna byc maksymalnie:
225/45R17
a takie sa zalecane przez Mazde:
[*]
Dla opon zimowych:
6JJ x 15 ET50, opony 195/65/15 87Q
7JJ x 16 ET55, opony 205/55/16 87Q
7JJ x 17 ET55, opony 215/45/17 87Q
Dla opon letnich:
6JJ x 15 ET50, opony 195/65/15 91V
7JJ x 16 ET55, opony 205/55/16 91V
7JJ x 17 ET55, opony 215/45/17 91W
* – z postu nr1 opis modelu...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
szczerze to i chyba lepiej że mam wyszszo oponke, bo żadko woże 5 osób zazwyczaj syn tam siedzi ,a i nie chciałem mieszać z przodu mam 215\50
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Co ja bym bez tego forum zrobił
A czy jak podłącze ten głośnik to normalnie będzie działał czy potrzeba jakichś dodatkowych modyfikacji
Pozdrawiam
A czy jak podłącze ten głośnik to normalnie będzie działał czy potrzeba jakichś dodatkowych modyfikacji
Pozdrawiam
Najprosztsze rozwiązania są najlepsze......
- Od: 5 lut 2012, 19:18
- Posty: 79
- Skąd: z Południa :)
- Auto: M6 GG 1,8 120km 2003r.
witam mam problem z denerwującym piskiem przy kole jak tylko auto zaczyna się toczyć do następuje pisk ale jak tylko wcisnę na hamulec on ustaje
nie wiem czy tak zachowuje się łożysko gdy się kończy bo klocki hamulce są jeszcze dobre
- Od: 16 gru 2011, 12:24
- Posty: 15
- Skąd: silesia
- Auto: Mazda 6 2.0 16V
Łożyska rzadko kiedy piszczą. Jeśli klocki dobre to pisk może jeszcze wywoływać tarcza i zwykle jej zardzewiała krawędź – można ją spiłować lekko pilnikiem lub wykonać ostre hamowanie z dużej prędkości i wtedy pisk może zniknąć. Jak wróci to tarcza lub klocki.
Orientuje się ktoś czy istniej możliwość przełożenia przycisków otwierania szyb z polifta, do przed lifta tak aby działała funkcja auto i podświetlenie?
Zakupiłem komplet przełączników, jednak znacząco różnią się wyglądem,budową od wersji przed liftem, adaptacja przełączników do boczków przed liftem po lekkiej modyfikacji jest możliwa.
Zakupiłem komplet przełączników, jednak znacząco różnią się wyglądem,budową od wersji przed liftem, adaptacja przełączników do boczków przed liftem po lekkiej modyfikacji jest możliwa.
- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
gdzieś czytałem o tym już na forum, chyba w programowaniu szyb ( po odpięciu akumulatora ) żeby wszystkie działały z panela kierowcy i żeby było domykanie z kluczyka. Jest z tym na pewno problem , ale szczegóły znajdziesz na forum
- Od: 1 mar 2011, 17:51
- Posty: 120
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda CX-5 2.0 SKY-G 160 KM AWD MT SkyPASSION 2015r.
Witam,
Mam pytanko odnośnie silnika 2,0 143KM z DPF. Poczytałem, na forach, o pochodzeniu tego silnika i wszyscy utrzymują że to „autorska konstrukcja mazdy” i nie ma on NIC wspólnego z Fordem...
Jeżeli tak jest to dlaczego taki drobiazg jak korek wlewu oleju na spodniej stronie jest firmowany przez Forda? To normalne, czy tyko moja M6 jest tak ulepszona?
Pozdrawiam.
Mam pytanko odnośnie silnika 2,0 143KM z DPF. Poczytałem, na forach, o pochodzeniu tego silnika i wszyscy utrzymują że to „autorska konstrukcja mazdy” i nie ma on NIC wspólnego z Fordem...
Jeżeli tak jest to dlaczego taki drobiazg jak korek wlewu oleju na spodniej stronie jest firmowany przez Forda? To normalne, czy tyko moja M6 jest tak ulepszona?
Pozdrawiam.
- Od: 2 kwi 2012, 21:07
- Posty: 27
- Skąd: Mediolan
- Auto: Mazda6 2.0 MZR-CD (143KM) 2006
Astra 1,7 DTI
Master 2,5D
`
Ostatnio edytowano 5 mar 2013, 12:12 przez Realowiec-R7, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 gru 2011, 18:45
- Posty: 21
- Skąd: Lubartów
- Auto: 2.0 16V (141KM)
holek5t napisał(a):Witam,
Mam pytanko odnośnie silnika 2,0 143KM z DPF. Poczytałem, na forach, o pochodzeniu tego silnika i wszyscy utrzymują że to „autorska konstrukcja mazdy” i nie ma on NIC wspólnego z Fordem...
Jeżeli tak jest to dlaczego taki drobiazg jak korek wlewu oleju na spodniej stronie jest firmowany przez Forda? To normalne, czy tyko moja M6 jest tak ulepszona?
Pozdrawiam.
Może dlatego, że części produkuje a raczej zamawia jako OE Ford – udziałowiec i mocny partner Mazdy z tamtych lat ? Na korku wlewu oleju od silnika VW, który był 30 lat temu tylko w Polo jest znaczek Audi zamiast VW, mimo że tego silnika nie było nigdy w Audi. Frd mógł produkować silniki o nazwie Duratec na podstawie projektu MZR ale nigdy fordowskiego silnika robionego przez amerykanów do Mazdy nie wkładano.
CLAU napisał(a):Frd mógł produkować silniki o nazwie Duratec na podstawie projektu MZR ale nigdy fordowskiego silnika robionego przez amerykanów do Mazdy nie wkładano.
z dieslem może tak było , ale benzyna 2.0 to inna bajka, tu mazda brała garściami od forda .
krótkie pytanie.
jakie żarówki polecacie do świateł mijania (h1)? czy Philipsy X-Tream Vision czy Osramy Night Breaker Plus dziś wsiadam do auta i brak mi jednego oka a żona nie widziała nawet ze się zjarała.
widziałem że jest cały temat o tym ale jakoś między tymi dwoma żarówkami nie było porównania... i rozumiem ze do mojej Madzi światła mijania i drogowe to H1 z tego co odnalazłem na tym linku:
http://www.samnaprawiam.com/download/ka ... _mazda.pdf
jakie żarówki polecacie do świateł mijania (h1)? czy Philipsy X-Tream Vision czy Osramy Night Breaker Plus dziś wsiadam do auta i brak mi jednego oka a żona nie widziała nawet ze się zjarała.
widziałem że jest cały temat o tym ale jakoś między tymi dwoma żarówkami nie było porównania... i rozumiem ze do mojej Madzi światła mijania i drogowe to H1 z tego co odnalazłem na tym linku:
http://www.samnaprawiam.com/download/ka ... _mazda.pdf
MAZDA 6 GY 2.0 l (Pb 95) '06 bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem

Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253

Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
- Od: 15 lut 2012, 11:49
- Posty: 185
- Skąd: Warszawa-Ursus
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 (155 KM) 2010r.
klajgus napisał(a):ale benzyna 2.0 to inna bajka, tu mazda brała garściami od forda .
Była już dyskusja na ten temat na forum. Ford brał od Mazdy
CLAU napisał(a):nigdy fordowskiego silnika robionego przez amerykanów do Mazdy nie wkładano.
Heh ciekawe skąd jest 3.0 v6 w 6 ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6