Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
Akurat w 2005 miales przejscie na lifta, wiec mozesz spotkac obie wersje. Silniki prawie sie nie roznią, a twoje wrazenie bardziej napakowanego sprawia przedlift, bo ma wieksza oslone silnika
Tak lugi, w 1.8 i 2.0 bezn. jesli sie nie myle na poczatku produkcji byly filtry oleju "puszkowe", pozniej zastapili je wersją Eco
Tak lugi, w 1.8 i 2.0 bezn. jesli sie nie myle na poczatku produkcji byly filtry oleju "puszkowe", pozniej zastapili je wersją Eco
Zakonczono przed koncem 2007 roku, a pozniej (jeszcze w tym samym roku) rozpoczeto produkcje. modelu GH...
Tapatalk2
Tapatalk2
Chciałbym się dowiedzieć jak jest tak na prawę z częściami do Madzi po lifcie (wszędzie co innego mówią)... Są one dostępne i w jakiejś przystępnej cenie czy jak auto pójdzie na warsztat to trzeba czekać miesiąc żeby zrobili?
- Od: 21 paź 2012, 11:17
- Posty: 5
- Skąd: Wrocław
- Auto: Aktualnie: Opel Astra I 1.6i
nie ma problemu z częściami.. czy przystępna cena
to pojęcie względne... powiedział bym, że średnie jak dla swojej klasy..
jak są partaczami to i 2 miesiące będzie stało
czy jak auto pójdzie na warsztat to trzeba czekać miesiąc żeby zrobili?
jak są partaczami to i 2 miesiące będzie stało
korozja została ograniczona, tzn. ranty nadkoli już nie są tak konsumowane przez rudzielca
Nie przejmuj się sporą ilością rdzy (szczególnie na śrubach) pod maską -jest to , powiedzmy naturalne w tym modelu
a ten wątek rozumiem, że już przejrzałeś, szczególnie 1 stronę??
zapoznaj się z tym działem – z pewnością przydadzą Ci się zawarte tam informacje:
viewforum.php?f=35
Nie przejmuj się sporą ilością rdzy (szczególnie na śrubach) pod maską -jest to , powiedzmy naturalne w tym modelu
Na co jeszcze muszę zwrócić uwagę przy zakupie Madzi
a ten wątek rozumiem, że już przejrzałeś, szczególnie 1 stronę??
zapoznaj się z tym działem – z pewnością przydadzą Ci się zawarte tam informacje:
viewforum.php?f=35
Nie ma problemu z naprawami tego auta.
Zawias, buda, elektryka – każdy Ci ogarnie.
Silnik Diesla – warto do kogoś kto coś wie o tym silniku.
Rozrząd wymieniałem u znajomego – kilka godzin, 250zł za rozrząd, pasek wielorowkowy, koszty samej robocizny.
Zawias, buda, elektryka – każdy Ci ogarnie.
Silnik Diesla – warto do kogoś kto coś wie o tym silniku.
Rozrząd wymieniałem u znajomego – kilka godzin, 250zł za rozrząd, pasek wielorowkowy, koszty samej robocizny.
Witam mam pytanko do posiadaczy Mazdy 6 z silnikiem 2.3 benzyna z automatyczną 5cio biegową skrzynia w wersji USA.. chodzi mi o to czy ktoś miał jakieś poważniejsze naprawy silnika lub skrzyni biegów, jak tam zawieszenie się sprawuje, spalanie miasto/trasa i ogólne własne wrażenia z jazdy. Z góry dzięki 
-
pawelhajdes
Witam wszystkich serdecznie,
przesiadłem się z Mazdy 6 model poliftingu 2.0 B na nowszy model GH z 2008 silnik 2.0 D wersja Sport. Postanowiłem podsumować moją przygodę z tym samochodem. Aktualnie będzie to moja 4 mazda po 626,323 f, 6 GG i teraz 6 GH... Trochę znam tą markę i moim skromnym zdaniem model 6 poliftingu jest naprawdę dopracowanym samochodem. Zacznijmy od minusów:
Minusy:
1. Potrafi trzeszczeć deska rozdzielcza
2. Słaby lakier, łatwo można porysować
3. Bardzo wrażliwa skrzynia biegów, praktycznie każda skrzynia w "6" lekko gdzieś haczy. W każdej Mazdzie jaką miałem zawsze coś się działo ze skrzyniami, samochody zadbane z stosunkowo z małymi przebiegami. Problem z wrzuceniem 2 biegu na mrozie, na pierwszy odcinku.
4. Oryginalne tarcze bardzo często się wichrują co wpływa na bicie na kierownicy przy hamowaniu, na samochód 5 letni to trochę to dziwne.
5. Głośna praca silnika, mi akurat się to podoba, że słychać silnik, ale to wina złej izolacji akustycznej.
6. Amortyzatory olejowe tylnej klapy bagażnika, szybko się zużywają.
7. Podgrzewane fotele, bez możliwości regulacji temperatury.
8. Szybko rdzewieją części zawieszenia tarcze itp.
9. Problem rdzy został wyeliminowany, ale trzeba zabezpieczać podwozie profilaktycznie. Rdzewieją śruby pod maską.
10. Tylko Cd, brak MP3 w wersji podstawowej.
11. Klocki hamulcowe często wydają różne dźwięki , piski, tarcie itp...bez uzasadnienia (dobre klocki z tarczami)
12. Jeśli chce zrobić nawiew bez klimatyzacji tylko na szyby, to trzeba wcisnąć auto i dopiero wyłączyć klimatyzacje. Zostanie nam nawiew tylko an szyby. Inaczej zawsze mamy połączone szyby+ na nogi.
13. Na desce rozdzielczej, poduszka powietrzna pasażera nie jest idealnie spasowana. Od słońca z czasem lekko odstaje. Daje to efekt ,że samochód wypadkowy (samochód absolutnie bezwypadkowy z poduszkami!).
14. Trudna wymiana żarówek świateł mijania, w szczególności po stronie kierowcy.
15. W drzwiach na miejscu gdzie można położyć łokieć, to często to miejsce ma wgłębienie – robi się dziura. Może i tak ma być dla komfortu w Gh jest to samo.
16. Regulacja fotela kierowcy, zamiast gałki powinna być rączka, wygodniejsze rozwiązanie.
17. Twarde sprzęgło (natomiast do tego można się przyzwyczaić)
18. Słabe światła mijania, nie są za mocne.
19. Nie można regulować zagłówków (tylko góra/dół)
Plusy:
1.Bezawaryjny silnik 2.0 B , moim zdanie perfekcyjny i bezobsługowy.
2. Łańcuch rozrządu
3. Piękny ponadczasowy wygląd,
4. Duży samochód rodzinny, Isofix do fotelika, duży bagażnik (hatchback)
5. Bardzo bogata wersja wyposażenia, nawet w wersji Exclusive
6. Stosunkowo do mocy małe spalanie
7. Świetny dynamiczny silnik, 147 robi swoje!
8. Wygodne fotele z dobrych materiałów – model Polift!
9. Domykanie szyb z kluczyka
10. Brak problemów z elektryką
11. Samochód z duszą, nietuzinkowy, zwracający uwagę na siebie
12. Skórzana kierownica wraz z przyciskami do radia i tempomat.
13. Chromowane elementy wpływające na estetykę wnętrza i podkreślające sportowy charakter
14. Dość twarde, ale komfortowe zawieszenie (optymalne). Idealnie wchodzi w zakręty, nie buja przy 200 km/h.
15. 6 biegów, 5 do dynamicznej jazdy, 6 do oszczędnej jazdy na trasie
16. I wszystko inne co nie znalazło się w minusach...
To na tyle, reasumując zdecydowanie polecam Mazdę 6, mimo jej "jakiś" minusów , bardzo dobrze mi się tym samochodem jeździło. Jeśli ktoś będzie dbał, to samochód jest na wiele lat użytkowania, komfortu i przyjemności.
pozdrawiam
przesiadłem się z Mazdy 6 model poliftingu 2.0 B na nowszy model GH z 2008 silnik 2.0 D wersja Sport. Postanowiłem podsumować moją przygodę z tym samochodem. Aktualnie będzie to moja 4 mazda po 626,323 f, 6 GG i teraz 6 GH... Trochę znam tą markę i moim skromnym zdaniem model 6 poliftingu jest naprawdę dopracowanym samochodem. Zacznijmy od minusów:
Minusy:
1. Potrafi trzeszczeć deska rozdzielcza
2. Słaby lakier, łatwo można porysować
3. Bardzo wrażliwa skrzynia biegów, praktycznie każda skrzynia w "6" lekko gdzieś haczy. W każdej Mazdzie jaką miałem zawsze coś się działo ze skrzyniami, samochody zadbane z stosunkowo z małymi przebiegami. Problem z wrzuceniem 2 biegu na mrozie, na pierwszy odcinku.
4. Oryginalne tarcze bardzo często się wichrują co wpływa na bicie na kierownicy przy hamowaniu, na samochód 5 letni to trochę to dziwne.
5. Głośna praca silnika, mi akurat się to podoba, że słychać silnik, ale to wina złej izolacji akustycznej.
6. Amortyzatory olejowe tylnej klapy bagażnika, szybko się zużywają.
7. Podgrzewane fotele, bez możliwości regulacji temperatury.
8. Szybko rdzewieją części zawieszenia tarcze itp.
9. Problem rdzy został wyeliminowany, ale trzeba zabezpieczać podwozie profilaktycznie. Rdzewieją śruby pod maską.
10. Tylko Cd, brak MP3 w wersji podstawowej.
11. Klocki hamulcowe często wydają różne dźwięki , piski, tarcie itp...bez uzasadnienia (dobre klocki z tarczami)
12. Jeśli chce zrobić nawiew bez klimatyzacji tylko na szyby, to trzeba wcisnąć auto i dopiero wyłączyć klimatyzacje. Zostanie nam nawiew tylko an szyby. Inaczej zawsze mamy połączone szyby+ na nogi.
13. Na desce rozdzielczej, poduszka powietrzna pasażera nie jest idealnie spasowana. Od słońca z czasem lekko odstaje. Daje to efekt ,że samochód wypadkowy (samochód absolutnie bezwypadkowy z poduszkami!).
14. Trudna wymiana żarówek świateł mijania, w szczególności po stronie kierowcy.
15. W drzwiach na miejscu gdzie można położyć łokieć, to często to miejsce ma wgłębienie – robi się dziura. Może i tak ma być dla komfortu w Gh jest to samo.
16. Regulacja fotela kierowcy, zamiast gałki powinna być rączka, wygodniejsze rozwiązanie.
17. Twarde sprzęgło (natomiast do tego można się przyzwyczaić)
18. Słabe światła mijania, nie są za mocne.
19. Nie można regulować zagłówków (tylko góra/dół)
Plusy:
1.Bezawaryjny silnik 2.0 B , moim zdanie perfekcyjny i bezobsługowy.
2. Łańcuch rozrządu
3. Piękny ponadczasowy wygląd,
4. Duży samochód rodzinny, Isofix do fotelika, duży bagażnik (hatchback)
5. Bardzo bogata wersja wyposażenia, nawet w wersji Exclusive
6. Stosunkowo do mocy małe spalanie
7. Świetny dynamiczny silnik, 147 robi swoje!
8. Wygodne fotele z dobrych materiałów – model Polift!
9. Domykanie szyb z kluczyka
10. Brak problemów z elektryką
11. Samochód z duszą, nietuzinkowy, zwracający uwagę na siebie
12. Skórzana kierownica wraz z przyciskami do radia i tempomat.
13. Chromowane elementy wpływające na estetykę wnętrza i podkreślające sportowy charakter
14. Dość twarde, ale komfortowe zawieszenie (optymalne). Idealnie wchodzi w zakręty, nie buja przy 200 km/h.
15. 6 biegów, 5 do dynamicznej jazdy, 6 do oszczędnej jazdy na trasie
16. I wszystko inne co nie znalazło się w minusach...
To na tyle, reasumując zdecydowanie polecam Mazdę 6, mimo jej "jakiś" minusów , bardzo dobrze mi się tym samochodem jeździło. Jeśli ktoś będzie dbał, to samochód jest na wiele lat użytkowania, komfortu i przyjemności.
pozdrawiam
- Od: 19 maja 2011, 00:33
- Posty: 17
- Skąd: EL
- Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2008
mcgreat napisał(a):
... To na tyle, reasumując zdecydowanie polecam Mazdę 6, mimo jej "jakiś" minusów , bardzo dobrze mi się tym samochodem jeździło. Jeśli ktoś będzie dbał, to samochód jest na wiele lat użytkowania, komfortu i przyjemności.
pozdrawiam
Nic dodać, nic ująć

Pozdrawiam
- Od: 26 lip 2011, 10:06
- Posty: 177
- Auto: Mazda 6 Executive '07 GG 2.0 147KM LPG Stag 300 Premium
Osobiście mogę polecić nawet tą przed liftem. Całą, ale bez blachy 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6