Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez Weelkoo » 10 sty 2012, 17:45

pytałem tu, dla pewności zapytam jeszcze raz – pytałem czy w 6'tce GG z silnikiem 2.0 (141 KM), produkcja 2003 rok filtr oleju jest w postaci puszki czy wkładu, dostałem odpowiedź, że puszka. Chcę zamówić sobie filtry Knechta i według jednej z aukcji do nr VIN 195595 jest wkład, na innej że od tego numeru jest wkład. Przez telefon w Lucartoil podano mi zaś, że do mojego VIN jest wkład (mam numer mniejszy niż 195595). To jak to w końcu jest?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1176 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez klajgus » 10 sty 2012, 18:02

mam ten sam silnik (2.0 benzyna 141 KM) co ty na 100% mam puszkę.
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 17:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez siebek » 10 sty 2012, 18:59

Wojtek napisał(a):
siebek napisał(a):ak do tego mogło dojść? Co zawiniło? Spotkał się ktoś z czymś takim?

sprawdz czy grzanie sie wylacza... winowajca jest termostat... <głaszcze>

Wyłącza się :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2011, 22:36
Posty: 75
Skąd: Kongsberg / Kielce
Auto: Mondeo Mk4 2007 1.8TDCi

Postprzez Weelkoo » 10 sty 2012, 19:21

klajgus napisał(a):mam ten sam silnik (2.0 benzyna 141 KM) co ty na 100% mam puszkę.


a końcówkę VIN masz większą czy mniejszą od 195595? ja mam xxx159811.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1176 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez klajgus » 10 sty 2012, 19:39

Weelkoo napisał(a):a końcówkę VIN masz większą czy mniejszą od 195595? ja mam xxx159811.


159547 u mnie jest.
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 17:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez maselek » 10 sty 2012, 21:11

Weelkoo napisał(a):Przez telefon w Lucartoil podano mi zaś, że do mojego VIN jest wkład (mam numer mniejszy niż 195595). To jak to w końcu jest?


do 195595 wkład (OX203D)
od 195596 pucha (OC466)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez Weelkoo » 10 sty 2012, 21:22

no to czemu klajgus ma puchę <co?> nic to, w takim razie zamówię wkład chyba że ktoś może jeszcze się wypowiedzieć...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1176 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez bisek » 10 sty 2012, 21:24

Bogaty nie jestem he he,prosze jeszcze o podpowiedź gdzie przy xenonach w tym modelu jest przedwornica?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sty 2012, 13:38
Posty: 21
Skąd: Drzewica
Auto: Mazda 6 GG 2.0 DiTD

Postprzez Wojtek » 10 sty 2012, 21:31

bisek napisał(a):Bogaty nie jestem he he,prosze jeszcze o podpowiedź gdzie przy xenonach w tym modelu jest przedwornica?

tam, gdzie klient (poprzednik ja zalozyl)... a oryginalnie powinienes ja znalezc pod lampa...

ps. nadal prosze o zdjecie "od tylu" ;)
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez maselek » 10 sty 2012, 21:49

Weelkoo napisał(a):no to czemu klajgus ma puchę


bo klajgus ma GY
W GY do xxxx140631 jest wkład
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez bisek » 10 sty 2012, 21:52

Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sty 2012, 13:38
Posty: 21
Skąd: Drzewica
Auto: Mazda 6 GG 2.0 DiTD

Postprzez Wojtek » 10 sty 2012, 22:00

bisek napisał(a):Obrazek

oki ;)
chodzilo mi o zdjecie os tylu lampy... ale tam gdzie sa krotkie (mijania)...
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez bisek » 10 sty 2012, 22:04

Prześle jutro jak cykne w w świetle dnia ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sty 2012, 13:38
Posty: 21
Skąd: Drzewica
Auto: Mazda 6 GG 2.0 DiTD

Postprzez Weelkoo » 10 sty 2012, 22:09

maselek napisał(a):maselek


dzięki wielkie, w takim razie zamawiam wkład Knechta, filtr powietrza i kabinowy Knechta.

Jeszcze pytanie o olej, Motul 8100 X-Clean+ 5W30 czy Motul 8100 X-CESS 5W40? Wiem, że Mazda zaleca 5W30, konfigurator Motula podaje jako najlepszy do M6 2.0i właśnie X-CESS 5W40. Aktualnie jest wlany Elf 5W40, samochód nie będzie katowany, 2 tygodnie rocznie spędzi w cieplejszym klimacie (południe Europy, bywa po 35'C w ciągu dnia)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1176 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez Hubix » 11 sty 2012, 13:41

5W30 i 5W40 zaleca producent.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Weelkoo » 11 sty 2012, 14:01

no u mnie w instrukcji akurat dla benzyny jest podany 5W30 lub 5W20 :) I praktycznie wszyscy producenci olejów w konfiguratorach podają zalecany / najlepszy jako 5W30 tylko Motul podaje 5W40 (i to tylko przy 6'tce, przy 3 przykładowo jest już 5W30)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1176 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez bisek » 11 sty 2012, 21:13

Obrazek
Tak jak Wojtku prosiłeś,światła mijania od tyłu,nie mam dostępu i tylko tyle udało sie uchwycić ;)


A i jeszcze jedno pytanko,co jakiś czas załącza mi się gdzieś na wysokości podszybia,mniej więcej na środku kokpitu jakiś silniczek,chodzi najpierw dość szybko i z czasem zwalnia i w końcu się wyłącza,co to za ustrojstwo(jak się załączy na początku to jest dość głośny) <glupek2>
Ostatnio edytowano 11 sty 2012, 22:14 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie piszemy posta pod postem- do tego służy opcja "Edytuj"(przycisk w prawym górnym rogu)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sty 2012, 13:38
Posty: 21
Skąd: Drzewica
Auto: Mazda 6 GG 2.0 DiTD

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 12 sty 2012, 19:43.
Powód: porządki

Postprzez Hubix » 12 sty 2012, 02:01

Weelkoo napisał(a):no u mnie w instrukcji akurat dla benzyny jest podany 5W30 lub 5W20 :) I praktycznie wszyscy producenci olejów w konfiguratorach podają zalecany / najlepszy jako 5W30 tylko Motul podaje 5W40 (i to tylko przy 6'tce, przy 3 przykładowo jest już 5W30)


5W30 OK, 5W40 również.

Ja bym lał ten pierwszy. Ludzie leją gorsze paści do tych motorów.

To silnik 16V, bez turba i innych rzeczy, nie tak wrażliwy i delikatny jak diesel.

Generalnie najlepiej stosować to co zaleca fabryka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Weelkoo » 12 sty 2012, 02:07

Hubix napisał(a):5W30 OK, 5W40 również.

Ja bym lał ten pierwszy. Ludzie leją gorsze paści do tych motorów.

To silnik 16V, bez turba i innych rzeczy, nie tak wrażliwy i delikatny jak diesel.

Generalnie najlepiej stosować to co zaleca fabryka.


dzięki – skończyło się finalnie na trzech butelkach 5W40 Motula, m.in. ze względu na wyższy TBN.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1176 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6