Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
pytałem tu, dla pewności zapytam jeszcze raz – pytałem czy w 6'tce GG z silnikiem 2.0 (141 KM), produkcja 2003 rok filtr oleju jest w postaci puszki czy wkładu, dostałem odpowiedź, że puszka. Chcę zamówić sobie filtry Knechta i według jednej z aukcji do nr VIN 195595 jest wkład, na innej że od tego numeru jest wkład. Przez telefon w Lucartoil podano mi zaś, że do mojego VIN jest wkład (mam numer mniejszy niż 195595). To jak to w końcu jest?
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1176 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
klajgus napisał(a):mam ten sam silnik (2.0 benzyna 141 KM) co ty na 100% mam puszkę.
a końcówkę VIN masz większą czy mniejszą od 195595? ja mam xxx159811.
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1176 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
no to czemu klajgus ma puchę
nic to, w takim razie zamówię wkład chyba że ktoś może jeszcze się wypowiedzieć...

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1176 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
bisek napisał(a):Bogaty nie jestem he he,prosze jeszcze o podpowiedź gdzie przy xenonach w tym modelu jest przedwornica?
tam, gdzie klient (poprzednik ja zalozyl)... a oryginalnie powinienes ja znalezc pod lampa...
ps. nadal prosze o zdjecie "od tylu"
maselek napisał(a):maselek
dzięki wielkie, w takim razie zamawiam wkład Knechta, filtr powietrza i kabinowy Knechta.
Jeszcze pytanie o olej, Motul 8100 X-Clean+ 5W30 czy Motul 8100 X-CESS 5W40? Wiem, że Mazda zaleca 5W30, konfigurator Motula podaje jako najlepszy do M6 2.0i właśnie X-CESS 5W40. Aktualnie jest wlany Elf 5W40, samochód nie będzie katowany, 2 tygodnie rocznie spędzi w cieplejszym klimacie (południe Europy, bywa po 35'C w ciągu dnia)
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1176 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
no u mnie w instrukcji akurat dla benzyny jest podany 5W30 lub 5W20
I praktycznie wszyscy producenci olejów w konfiguratorach podają zalecany / najlepszy jako 5W30 tylko Motul podaje 5W40 (i to tylko przy 6'tce, przy 3 przykładowo jest już 5W30)
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1176 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive

Tak jak Wojtku prosiłeś,światła mijania od tyłu,nie mam dostępu i tylko tyle udało sie uchwycić
A i jeszcze jedno pytanko,co jakiś czas załącza mi się gdzieś na wysokości podszybia,mniej więcej na środku kokpitu jakiś silniczek,chodzi najpierw dość szybko i z czasem zwalnia i w końcu się wyłącza,co to za ustrojstwo(jak się załączy na początku to jest dość głośny)

Ostatnio edytowano 11 sty 2012, 22:14 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie piszemy posta pod postem- do tego służy opcja "Edytuj"(przycisk w prawym górnym rogu)
Powód: nie piszemy posta pod postem- do tego służy opcja "Edytuj"(przycisk w prawym górnym rogu)
- Od: 7 sty 2012, 13:38
- Posty: 21
- Skąd: Drzewica
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 DiTD
Weelkoo napisał(a):no u mnie w instrukcji akurat dla benzyny jest podany 5W30 lub 5W20I praktycznie wszyscy producenci olejów w konfiguratorach podają zalecany / najlepszy jako 5W30 tylko Motul podaje 5W40 (i to tylko przy 6'tce, przy 3 przykładowo jest już 5W30)
5W30 OK, 5W40 również.
Ja bym lał ten pierwszy. Ludzie leją gorsze paści do tych motorów.
To silnik 16V, bez turba i innych rzeczy, nie tak wrażliwy i delikatny jak diesel.
Generalnie najlepiej stosować to co zaleca fabryka.
Hubix napisał(a):5W30 OK, 5W40 również.
Ja bym lał ten pierwszy. Ludzie leją gorsze paści do tych motorów.
To silnik 16V, bez turba i innych rzeczy, nie tak wrażliwy i delikatny jak diesel.
Generalnie najlepiej stosować to co zaleca fabryka.
dzięki – skończyło się finalnie na trzech butelkach 5W40 Motula, m.in. ze względu na wyższy TBN.
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1176 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6