maselek napisał(a):Moja była po takiej akcji, gdybym Ci pokazał jak to naprawili to chyba byś się ze$rał ze śmiechu
Chyba wszystko zalezy od ASO ktore robiło akcje serwisową. W niektórych sie przykładają
www.mazdaspeed.pl
maselek napisał(a):Moja była po takiej akcji, gdybym Ci pokazał jak to naprawili to chyba byś się ze$rał ze śmiechu
Focus napisał(a):Najgorsze jest to, że nie mam alternatywy wśród innych marek..
Magoor napisał(a):Ogólnie produkcja w każdym chyba segmencie nie jest taka jak sprzed lat. Oni liczą, że auto powinno żyć 8 lat, a nie jak kiedyś 20. Nie wiem jak u poszczególnych producentów, ale jakoś muszą utrzymać się i nie mogą produkować niezniszczalnych, wiecznych aut.
Nasze Mazdy też takie są i myślę, że nie ma co oczekiwać od innych marek jakiejś super jakości. Trzeba pozostać przy Mazdach.
Hubix napisał(a):Pokaż mi z segmentu M6 zardzewiałą Lagunę II, 407 albo C5.
Magoor napisał(a):Nie jest tak źle. Moja jest przedliftowa i nie ma śladu rdzy. Do tego ją zakonserwowałem i nic się nie dzieje. Jedyne co to trzeba wyszukać odpowiednio zdrowe autko. Te z rynku południowego mają mniejsze problemy z rudą jak zauważyłem.
agnostyk napisał(a): Kup Accorda 2.4 w benzynce i bądź wierny marce Przynajmniej to jakoś jedzie, a nie jak Mazda 2.3...
jokansen napisał(a):W dieslu jest zdecydowanie głośniej zwłaszcza podczas jazdy miejskiej (mój dobry kolega ma 6 w dieslu)
Klienci Mazdy należą do najbardziej usatysfakcjonowanych w Europie. Podkreśliły to niedawno ponownie dwa badania poziomu satysfakcji klienta w roku 2011 przeprowadzone przez J.D. Powers na terenie Niemiec i Wielkiej Brytanii.
Około 17 tysięcy właścicieli samochodów z obydwu krajów, stanowiących kluczowe rynki dla przemysłu motoryzacyjnego, poproszono o ocenę własnego samochodu pod względem dynamiki jazdy, sterowności, niskich kosztów eksploatacji, niezawodności mechanicznej oraz jakości wykończenia wnętrza.
W Niemczech Mazda3 nie tylko objęła prowadzenie w ważnym segmencie samochodów kompaktowych, ale również zdobyła więcej punktów niż którykolwiek z pozostałych 117 modeli objętych badaniem i jako złoty medalista stanęła na podium wyżej od Mercedesa Klasy A oraz Hondy Civic. Dynamiczna Mazda2 również może świętować zwycięstwo, po tym jak wygrała w segmencie małych kompaktów, wyprzedzając Dacię Logan i Mini. Dzięki tym znakomitym wynikom Mazda zajęła trzecie miejsce pośród 28 marek objętych badaniem, awansując o jedno miejsce w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Mazda Premacy Hydrogen RE ( zdjęcia: 17 )
Respondenci badania J.D. Power w Wielkiej Brytanii powtórnie wybrali Mazdę MX-5 zwyciężczynią w segmencie samochodów sportowych. Roadster Mazdy osiągnął jeszcze jeden sukces – ocena punktowa satysfakcji dla tego samochodu była wyższa niż zeszłoroczny zwycięski wynik. Mazda MX-5 z łatwością zostawiła w tyle Volkswagena Scirocco oraz luksusowe samochody sportowe, takie jak Audi TT, Mercedes-Benz CLK oraz SLK. Ocenę tę udało się uzyskać zaledwie w cztery miesiące po tym, jak dziewięćsettysięczna Mazda MX-5 opuściła linię produkcyjną w Japonii — fakt ten wymaga aktualizacji wpisu tego samochodu w Księdze rekordów Guinnessa jako najlepiej sprzedającego się dwuosobowego samochodu sportowego wszechczasów. Większość egzemplarzy tego niezwykle solidnego modelu wciąż można spotkać na drogach.
jokansen napisał(a):Agnostyku mogę się zgodzić, że przy szybkiej jeździe diesel będzie cichszy, jednak gdy podróżujemy z prędkościami powiedzmy do 100km/h uważam że benzynka wygrywa pod względem głośności. Jednak z opiniami wiadomo że są jak dupa – każdy ma swoją
Pozdrawiam
Magoor napisał(a):Hubix napisał(a):Pokaż mi z segmentu M6 zardzewiałą Lagunę II, 407 albo C5.
Pokaż mi Lagunę, która będzie działać na tip top za 2o – 30 lat.
Chodzi mi, że ogólna trwałość produktów spada. W M6 narzeka się na blachy, w innych na zawieszenie, układ kierowniczy, napęd itd. że nie wytrzymują. Lepiej chyba na rdzę niż coś poważniejszego.
Hubix napisał(a):gdzie M6 przeważa nad Laguną II
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6