Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
Ja zmiany zauważam średnio co pół roku 
Zawsze jest tak że auto inaczej się prowadzi na oponach letnich niż na zimowych. Za pół roku założycie taki sam temat
Wszystko się unormuje jak troche pojeździcie na oponie która leżała pewnie gdzieś na strychu przez zime, a teraz od razu na auto poszła.
Zawsze jest tak że auto inaczej się prowadzi na oponach letnich niż na zimowych. Za pół roku założycie taki sam temat
Wszystko się unormuje jak troche pojeździcie na oponie która leżała pewnie gdzieś na strychu przez zime, a teraz od razu na auto poszła.
a gdy dopowiemy do tego co Arek_78 napisał, że przeważnie letnie są szersze od zimowych, a guma w letnich jest "twardsza" niż w zimowych, to reszty nie trzeba komentować
Tak więc nie ma się czym przejmować
Tak więc nie ma się czym przejmować
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
Pewnie i racja. Mam jeszcze drugą obserwację. Miałem już możliwość jeżdżenia różnymi samochodami, ale w żadnym z nich deszcz nie potrafił tak zapadać lusterek jak w M6. Nie wiem dlaczego. Może są zbyt płytko osadzone w oprawach? Krótko mówiąc, jak pada, to łączne zapadanie lusterek i bocznych szyb powoduje, że praktycznie widać tylko rozmyte światła pojazdów z tyłu. A i to ledwo ledwo. Niby można włączyć podgrzewanie, ale po wyłączeniu problem powraca, a na ciągłe podgrzewanie szkoda akumulatora. W każdym razie przydaje się gąbka 
- Od: 9 wrz 2009, 06:55
- Posty: 57
- Auto: 6 GY MZR-CD A+ '07
a ma ktoś z was polskie drogi do tej navi ? z tym rozszezeniem sdal ?
a czy wogole istnieja jakies filmiki muzyka pod to rozserzenie ewentualnie program aby przekonwertowac? i czy to ewentualnie bedzie dzialac
a czy wogole istnieja jakies filmiki muzyka pod to rozserzenie ewentualnie program aby przekonwertowac? i czy to ewentualnie bedzie dzialac
-
MichałS
Witam
Pozbierałem trochę podręczników serwisowych do Mazdy 6 i umieściłem je na swojej stronce, więc jakby ktoś chciał skorzystać to zapraszam
http://www.osaczony.pl/mazda/mazda6.html
Pozdrawiam
Darek
Pozbierałem trochę podręczników serwisowych do Mazdy 6 i umieściłem je na swojej stronce, więc jakby ktoś chciał skorzystać to zapraszam
http://www.osaczony.pl/mazda/mazda6.html
Pozdrawiam
Darek
Wymiana żarówek H1 to niezła gimnastyka w porównaniu do 323c 

- Od: 29 wrz 2006, 14:11
- Posty: 1329 (20/14)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda6 GG 2.0 MZR-CD 2004
osaczony30 napisał(a):Witam
Pozbierałem trochę podręczników serwisowych do Mazdy 6 i umieściłem je na swojej stronce, więc jakby ktoś chciał skorzystać to zapraszam
http://www.osaczony.pl/mazda/mazda6.html
Pozdrawiam
Darek
no grube to masz proponuje to przenieś do poradnika lub warsztatu juz mi sie przydało
Czy zauwazyliscie roznice w materialach wykonczeniowych wersji europejskiej od usa. Jesli chodzi o fotele to jest zasadnicza roznica. Ja jak zakupilem swoja , a miala wtedy 3 lata nic nie wskazywalo na zla jakosc wykonczenia foteli .Po kolejnych 3 latach eksploatacji przezemnie i zaledwie 40tys mil fotele maja juz przetarcia na wyskosci lopatek az widac juz metalowe elementy .boki sa juz pofaldowane i maja pregi .Kolega ma mazde wersje europejska z przebiegiem 200tys km i fotele wygladaja o niebo lepiej . Inne elementy sa ok ale te fotele to porazka ,wygladaja jakby auto mialo 300tys km a ma zaledwie 117.
- Od: 3 lip 2008, 22:22
- Posty: 51
- Skąd: Opole
- Auto: M6 L3 2005
He he na fotelu kierowcy trochę ciężko
– u mnie też bez zarzutów tapicerka – przebieg 92 tyś km.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
...właśnie się przesiadłem z vectry b 96 do madzi 6 03 , jeśli chodzi o wnętrze to madzia w stosunku do mojej starej vectry ma przewagę taką że, w środku jest większa i ma więcej schowków i na tym temat zakończę. Albo nie, welur z madzi wygląda jak ścierka z maminej kuchni w porównaniu do wypasionego puszku przecież średniej jakości vectry, plastiki – przepaść i tak długo mógłbym jeszcze.
Dodam jeszcze ,że mimo to, po przesiadce , mimo tej troszke tandety do vectry już nie wsiądę bo przyjemność z jazdy nieporównywalna
co do awaryjności porównywał nie będę za krótko mam madzię żeby wypowiadać się w tym temacie
Dodam jeszcze ,że mimo to, po przesiadce , mimo tej troszke tandety do vectry już nie wsiądę bo przyjemność z jazdy nieporównywalna
co do awaryjności porównywał nie będę za krótko mam madzię żeby wypowiadać się w tym temacie
- Od: 28 maja 2011, 11:29
- Posty: 5
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Madzia6 2.0 benzyna 2003r ;)
Chciał bym potwierdzić wypowiedź kolegi reddmb.
Posiadam Vectrę B 2001r 2.2DTI i madzię6 2006r 2,3benzyna i z przykrością muszę stwierdzić że Mazda nie dorównuje Oplowi co do wykończenie wnętrza.Ponadto bardzo słabe wyciszenie,blacha grubości kartki papieru,zabezpieczenie antykorozyjne prawie nie istnieje. Układ jezdny jest troszkę bardziej komfortowy,ale za to po zakrętach trzeba jeździć dużo wolniej. Awaryjność opla to MASAKRA!!!. Mazdą śmigam od roku i oprócz eksploatacji i małej awarii tylnego zacisku zero problemów.Reasumując,Mazda to bardzo przestronny i mało awaryjny samochód choć nie pozbawiony wad. Na temat Opla nie będę się wypowiadał bo to nie to forum.
Posiadam Vectrę B 2001r 2.2DTI i madzię6 2006r 2,3benzyna i z przykrością muszę stwierdzić że Mazda nie dorównuje Oplowi co do wykończenie wnętrza.Ponadto bardzo słabe wyciszenie,blacha grubości kartki papieru,zabezpieczenie antykorozyjne prawie nie istnieje. Układ jezdny jest troszkę bardziej komfortowy,ale za to po zakrętach trzeba jeździć dużo wolniej. Awaryjność opla to MASAKRA!!!. Mazdą śmigam od roku i oprócz eksploatacji i małej awarii tylnego zacisku zero problemów.Reasumując,Mazda to bardzo przestronny i mało awaryjny samochód choć nie pozbawiony wad. Na temat Opla nie będę się wypowiadał bo to nie to forum.
- Od: 28 wrz 2010, 21:41
- Posty: 5
- Skąd: Wawa/GRH
- Auto: Mazda 6 kombi 2,3'06
Jakiej firmy, to nie mam pojęcia – jest "z fabryki", jak to w Impression.
Co do działania, to ok – brakuje mi jedynie automatu, tak jak w szybie kierowcy. Trzeba trzymać cały czas, aby się zamknął/otworzył do końca. Diametralna różnica w czasie jazdy, jak to z szyberdachem, w porównaniu do otwartych szyb, po prostu ciszej
Szczelność ok, zarówno w przypadku wiatru, czy deszczu, wody. Generalnie jak najbardziej jestem zadowolony.
Co do działania, to ok – brakuje mi jedynie automatu, tak jak w szybie kierowcy. Trzeba trzymać cały czas, aby się zamknął/otworzył do końca. Diametralna różnica w czasie jazdy, jak to z szyberdachem, w porównaniu do otwartych szyb, po prostu ciszej
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
Co raz bardziej człowieka zniechęcacie do Madzi :/ Rdza jest naprawdę nie małym problemem i wszystkie inne zalety auta bledną przy tym fakcie. Najgorsze jest to, że nie mam alternatywy wśród innych marek..
Japan Motors Rulez !
- Od: 4 mar 2011, 11:49
- Posty: 18
- Skąd: Kraków
- Auto: Honda Civic Coupe VI VTEC
Focus napisał(a):Co raz bardziej człowieka zniechęcacie do Madzi :/ Rdza jest naprawdę nie małym problemem i wszystkie inne zalety auta bledną przy tym fakcie. Najgorsze jest to, że nie mam alternatywy wśród innych marek..
Nie jest tak źle. Moja jest przedliftowa i nie ma śladu rdzy. Do tego ją zakonserwowałem i nic się nie dzieje. Jedyne co to trzeba wyszukać odpowiednio zdrowe autko. Te z rynku południowego mają mniejsze problemy z rudą jak zauważyłem.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6