Przyznam się, iż nie jestem pewien do końca czy wybrałem dobry dział, lecz kto jak nie posiadacze M6 lepiej mi doradzą.Przyznam, że z trudem uzbierałem odpowiednią kwotę i chce dokonać dobrego wyboru.
Proszę wyrazić swoją opinię i doradzić.
Zastanawiam się nad USA 2.3 automat albo 2.0 nasz(rocznik 2006-2007) nie ukrywam że faworytem moim jest USA , dodam też, że będę chciał montować instalację gazową.
Pytanie mam odnośnie:
1. Czy automat w tym modelu i roczniku jest problemowy i co sądzicie o automatycznej skrzyni biegów w M6?
2. Jeżeli chodzi o 2007r. Czy to że samochód nie był "bity" załatwia sprawę, czy warto zwrócić szczególną uwagę na coś...?
3.Jak się sprawuje 2.3 z LPG?
4. Jaki zakres cenowy nie powinien budzić podejrzeń?
Mam parę aut "na oku" przechodzę do oglądania więc proszę szczęśliwych i mniej szczęśliwych posiadaczy tego modelu o ewentualne uwagi zaczynam poszukiwania od aut sprowadzonych z USA.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi, każda opinia jest dla mnie cenna.
USA 2.3 automat vs manual 2.0 europa
Strona 1 z 1
moim zdaniem LPG w maździe to początek twoich problemów. Generalnie nie jestem zwolennikiem gazu więc może wypowiedzą się tu bardziej obeznani ale pamiętaj, że z gazem jest jak z paleniem papierosów. Niby na co dzień nic się nie dzieje, ale kiedyś za to zapłacisz 
Szukasz porządnego auta? Zadzwoń lub napisz do mnie
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
carpasja napisał(a):moim zdaniem LPG w maździe to początek twoich problemów. Generalnie nie jestem zwolennikiem gazu
Może to i lepiej że podchodzisz do tego w ten sposób jak i wiele innych osób to chociaż może nie będą podnosić cen LPG
- Od: 12 sty 2010, 23:13
- Posty: 53
- Skąd: Nidzica
- Auto: Mazda 6 2.0 16V Benzyna+LPG BRC
carpasja napisał(a):moim zdaniem LPG w maździe to początek twoich problemów.
Popieram w 100%. Galopuję na swojej już od marca tego roku i nie narzekam. 10l/100km w cyklu mieszanym jest do zniesienia. AT fajna sprawa, szczególnie w mieście choć na trasie także spisuje się na medal.
- Od: 26 paź 2010, 22:38
- Posty: 910
- Skąd: Chełm
- Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM
zrobicie koledzy po 100 tysięcy to sie przekonacie. Zapytajcie kilku obecnych na forum mechaników to się dowiecie dlaczego. A gaz? cóż, jak coś jest na benzynę to na benzynie powinno jeździć. takie jest moje zdanie. Właściwości gazu są zgoła inne niż benzyny i ich wpływ na żywotność silnika nie są bez znaczenia. Oczywiście, żeby się o tym przekonać to po 100 tysiącach trzeba rozebrać silnik z gazem i bez i zobaczyć różnicę. Ja to widziałem i dziękuję za gaz.
Szukasz porządnego auta? Zadzwoń lub napisz do mnie
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
carpasja napisał(a):zrobicie koledzy po 100 tysięcy to sie przekonacie.
Wiesz też znam kilku mechaników, którzy mają zupelnie inne zdanie na temat LPG i uważają że silnik na gazie zużywa się jednakowo jak na PB o ile nie mniej wszystko zależy od tego jak właściciel dba o auto. Co konkretnie widziałeś w tym silniku zepsutym przez LPG i ile już aut miałeś na LPG? Ja widziałem setki samochodów które nie jezdziły nigdy na LPG a miały silniki do wymiany nie przejeżdzając nawet 150 tys km.
- Od: 12 sty 2010, 23:13
- Posty: 53
- Skąd: Nidzica
- Auto: Mazda 6 2.0 16V Benzyna+LPG BRC
carpasja napisał(a):zrobicie koledzy po 100 tysięcy to sie przekonacie.
1. Co z autami sprzedawanymi z fabrycznymi instalacjami?
2. Sa ludzie robiący więcej niż 100kkm autami z instalacjami gazowymi, którzy wciąż żyją
3. Są tacy, którzy być może nie dociągną do 100kkm, ale juz wcześniej różnica w cenie paliw wyrównała nie tylko koszt instalacji ale też koszt kolejnego silnika a być może nawet auta...
4. Ja nigdy nie jeździłem innym autem niż benzynowym ale zawsze przed zakupem kolejnego auta staram sie dowiedzieć jak sprawowałoby się ono na LPG i taxamo będzie z kolejnym autem...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Maciej Loret napisał(a):carpasja napisał(a):zrobicie koledzy po 100 tysięcy to sie przekonacie.
1. Co z autami sprzedawanymi z fabrycznymi instalacjami?
2. Sa ludzie robiący więcej niż 100kkm autami z instalacjami gazowymi, którzy wciąż żyją
3. Są tacy, którzy być może nie dociągną do 100kkm, ale juz wcześniej różnica w cenie paliw wyrównała nie tylko koszt instalacji ale też koszt kolejnego silnika a być może nawet auta...
4. Ja nigdy nie jeździłem innym autem niż benzynowym ale zawsze przed zakupem kolejnego auta staram sie dowiedzieć jak sprawowałoby się ono na LPG i taxamo będzie z kolejnym autem...
1. co z autami sprzedawanymi fabrycznie z silnikami diesla?
2. Są ludzie robiący więcej niż 100kkm dieslami i żyją
3. Są tacy co nie dociągna do 100kkm na dieslu ale wcześniej róznica w spalani uwyrównała im koszta
4. ja nigdy nie jeździłem autem innym niż benzynowym, ale zawsze przed zakupem staram się dowiedzieć jak sprawuje się ono z silnikiem diesla...
Brawo Loret za konsekwencję w kupowaniu habet o jak najmniejszym stopniu skomplikowania i obrzydzaniu diesli że takowe są..
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
No to jeszcze wrzucę ciekawostkę na temat instalacji gazowej w M 6, o czym żaden montażysta
nie wspomina, bo i po co.
Ze strony www czołowego światowego producenta instalacji gazowych – VSI PRINS:
Wymiana głowicy dyskwalifikuje gaz ze względu na koszt instalacji
!
Landi Renzo – drugi czołowy producent – Omegas w ogóle nie jest w stanie poradzić sobie z dotryskiem, ze względu na brak odpowiedniego oprogramowania sterownika .
Pozostają więc zlepki instalacji mieżdunarodnych , które instalatorzy wciskają klientom, twierdząc , że będzie git. Dodając do tego "fachowy" montaż można się spodziewać samych rewelacji. Oczywiście, będzie jeżdzić , tylko jak i jak długo.
A wracając do wątku nomensuerte, wersje europejskie mają generalnie lepsze wyposażenie, więcej bajerów, ale jak chcesz benzynę w automacie to tylko 2.3 lub 3.0.

Ze strony www czołowego światowego producenta instalacji gazowych – VSI PRINS:
Remarks
10th position chassisnumber = 8. Prins recommends to change the cylinderhead for LPG use.
Wymiana głowicy dyskwalifikuje gaz ze względu na koszt instalacji

Landi Renzo – drugi czołowy producent – Omegas w ogóle nie jest w stanie poradzić sobie z dotryskiem, ze względu na brak odpowiedniego oprogramowania sterownika .
Pozostają więc zlepki instalacji mieżdunarodnych , które instalatorzy wciskają klientom, twierdząc , że będzie git. Dodając do tego "fachowy" montaż można się spodziewać samych rewelacji. Oczywiście, będzie jeżdzić , tylko jak i jak długo.
A wracając do wątku nomensuerte, wersje europejskie mają generalnie lepsze wyposażenie, więcej bajerów, ale jak chcesz benzynę w automacie to tylko 2.3 lub 3.0.
rymko napisał(a):No to jeszcze wrzucę ciekawostkę na temat instalacji gazowej w M 6, o czym żaden montażystanie wspomina, bo i po co.
Ze strony www czołowego światowego producenta instalacji gazowych – VSI PRINS:Remarks
10th position chassisnumber = 8. Prins recommends to change the cylinderhead for LPG use.
Wymiana głowicy dyskwalifikuje gaz ze względu na koszt instalacji!
Landi Renzo – drugi czołowy producent – Omegas w ogóle nie jest w stanie poradzić sobie z dotryskiem, ze względu na brak odpowiedniego oprogramowania sterownika .
Pozostają więc zlepki instalacji mieżdunarodnych , które instalatorzy wciskają klientom, twierdząc , że będzie git. Dodając do tego "fachowy" montaż można się spodziewać samych rewelacji. Oczywiście, będzie jeżdzić , tylko jak i jak długo.![]()
A wracając do wątku nomensuerte, wersje europejskie mają generalnie lepsze wyposażenie, więcej bajerów, ale jak chcesz benzynę w automacie to tylko 2.3 lub 3.0.
no i tyle w temacie. gaz do kuchenki, PB do baku
Po za OT ja chętniej kupiłbym 2.3 bo moc większa i frajda z jazdy też. Podejrzewam, że spalanie nie dużo większe, co do wyposażenia to loteria, nie ma reguły. Problemem jest tylko ta śmieszna akcyza 18,6%. Podatek od luksusu, który nie ma nic wspólnego z logiką fiskalną.
Szukasz porządnego auta? Zadzwoń lub napisz do mnie
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
10 pozycja w VIN to jak sądzę rok? Więc 8 w przypadku auta z 2007 Ci nie grozi.
Pytanie do purystów, którzy widzieli silniki po gazie. Czy to były silniki o które pytał autor wątku? Jakie instalacje? Czy ktoś wyjaśnił powód tego "wyglądu" czy przyjęto, że skoro jest gaz to on jest winowajcą?
Pytanie do purystów, którzy widzieli silniki po gazie. Czy to były silniki o które pytał autor wątku? Jakie instalacje? Czy ktoś wyjaśnił powód tego "wyglądu" czy przyjęto, że skoro jest gaz to on jest winowajcą?
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
carpasja napisał(a):no i tyle w temacie. gaz do kuchenki, PB do baku
a diesle na morza...?
enkai napisał(a):10 pozycja w VIN to jak sądzę rok?
Oficjalnie nie, ale często się zgadza...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6