max441 napisał(a):A wiesz czy będzie tylko jedna wersja, czy będzie też wersja z obniżoną mocą?
Nie pytałem, ale o ile wiem jest tylko jedna wersja X 186 KM, nie sądzę, aby zrobili drugą blokując moc jak w G.
www.mazdaspeed.pl
max441 napisał(a):A wiesz czy będzie tylko jedna wersja, czy będzie też wersja z obniżoną mocą?
Przypadek napisał(a):na zamkniętym obiegu powietrza, a wtedy przepływ przez filtr kabinowy jest wyłączony. Filtr kabinowy bierze udział gdy powietrze idzie z zewnątrz- czyści je z pyłków i innego syfu.
worn napisał(a):Przypadek napisał(a):na zamkniętym obiegu powietrza, a wtedy przepływ przez filtr kabinowy jest wyłączony. Filtr kabinowy bierze udział gdy powietrze idzie z zewnątrz- czyści je z pyłków i innego syfu.
Skąd ten pomysł? Powietrze przepływa przez filtr kabinowy zawsze, niezależnie od tego czy jest ustawiony obieg otwarty czy zamknięty.
worn napisał(a):1. Wewnątrz tunelu środkowego (zasilanie wpięte w kostkę z zapalniczki).
2. Na wysokości pedału gazu wychodzi z tunelu środkowego i po module kolanowej poduszki powietrznej (przykleiłem do niej zaczepy, w które wpięty jest przewód) jest poprowadzony w kierunku drzwi.
3. Dalej pod uszczelką drzwi.
4. W miejscu gdzie kończy się słupek A, wcisnąłem go w szparę na łączeniu słupka z podsufitką i poprowadziłem w kierunku szyby czołowej.
5. Dalej w podsufitce tuż przy szybie czołowej do miejsca docelowego, czyli w moim przypadku kończy się po prawej stronie lusterka wstecznego.
Zdemontować należy jedynie
* tunel środkowy (wyciągnięcie z zaczepów),
* wyciągnięcie uszczelki
Przewodu w ogóle nie widać, a samo poprowadzenie go zajmuje nie więcej niż 5 minut.
Przypadek napisał(a):Koniecznie wrzuć jakieś info jak poszło
jerry1333 napisał(a):Zrobiłem podobnie ale trochę inaczej niż kolega worn – praktycznie bez odpinania czegokolwiek.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości