Awarie bp
Jaką masz wersje wyposażenia? W bogatszych masz światła matrycowe, które wyłączają tylko poszczególne segmenty, żeby nie oślepiać ludzi przed Tobą lub tych z przeciwka a jednocześnie doświetlać np. las na boku.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
Dokładnie tak działa system ALH. Czasami przełączy całkowicie na mijania a czasami ograniczy tylko świecenie drogowych żeby nie oślepiać innych. Mi przez 1.5 roku nie zdarzyło się, żeby ktoś mi sygnalizował, że go oślepiam.
TheMonster napisał(a):Jaką masz wersje wyposażenia? W bogatszych masz światła matrycowe, które wyłączają tylko poszczególne segmenty, żeby nie oślepiać ludzi przed Tobą lub tych z przeciwka a jednocześnie doświetlać np. las na boku.
Kanjo.
Nie do końca... W większości samochodów w wyposażeniu Kanjo rzeczywiście nie ma matrycowych świateł, ale jest jeden wyjątek od tej reguły. Wersja z silnikiem X z 2019 ma matrycowe światła.
W sumie to nie wiem czy powinienem założyć nowy wątek czy podpiąć tutaj. Mazdunia kupiona w zeszłym roku w lipcu, przejechane jakieś 34 tysie, dzisiaj zrobiła mi numer, przy 4 tys obrotów na 4 (wyprzedzanie) odczułem jakby przerwę w ciągu, potem znowu, za 3 razem zapaliła mi się choinkla i pojawił się napis usterka silnika jedź d serwisu. Ktoś coś już miał, czy to ja zamordowałem Skyactive X a?
Osobny wątek ma sens, jak jest większa dyskusja. Na razie mało wiadomo, więc pojedź do tego ASO i niech się przyjrzą. Może to pierdoła – a nawet, jeśli nie, to chyba masz jeszcze gwarancję?
Aktualizacja. Podobno awaria komputera sterującego silnikiem. Coś mu sie pomieszało w dawkowaniu paliwa do powietrza. Tak twierdzi serwis. Po odbiorze i aktualizacji oprogramowania auto jezdzi
Aktualizacja... Dzisiaj znowu dostała czkawki
Aktualizacja... Dzisiaj znowu dostała czkawki
HMS napisał(a):Aktualizacja. Podobno awaria komputera sterującego silnikiem. Coś mu sie pomieszało w dawkowaniu paliwa do powietrza. Tak twierdzi serwis. Po odbiorze i aktualizacji oprogramowania auto jezdzi
Aktualizacja... Dzisiaj znowu dostała czkawki
Miałem ten sam problem w okolicach 30tys. Auto przerywało i było dużo słabsze. Ostatecznie wymiana wtryskiwacza pomogła (podobno miał jakieś mikropęknięcie).
Cześć, po 50k przebiegu wyskoczyła mi informacja o niskim poziomie oleju, ostatnio olej był wymieniany w ASO w maju, czyli około pół roku temu – czy ktoś miał podobny problem? czyżby jakiś wyciek(silnik jest suchy) lub co gorsza silnik zaczyna palić olej? Wersja Hikari 2.0 G 122 konie
- Od: 14 cze 2019, 10:54
- Posty: 14
Sebb751 napisał(a):Cześć, po 50k przebiegu wyskoczyła mi informacja o niskim poziomie oleju, ostatnio olej był wymieniany w ASO w maju, czyli około pół roku temu – czy ktoś miał podobny problem? czyżby jakiś wyciek(silnik jest suchy) lub co gorsza silnik zaczyna palić olej? Wersja Hikari 2.0 G 122 konie
Do ASO jedz i niech oni się bawią. Masz przecież gwarancje...
Według mnie za mało zostało nalane na przeglądzie, a że robisz dużo kilometrów to sytuacja jest bardzo prawdopodobna. Jeszcze zapytam: sprawdzałeś stan oleju po przeglądzie?
Sebb751 napisał(a):Cześć, po 50k przebiegu wyskoczyła mi informacja o niskim poziomie oleju
Miałem to samo jakoś przy 58kkm. Zjechałem na pobocze dzwonie do asisstance mazdy i tu się zawiodłem. Mam kilka służbowych fiatów i nawet na dalekiej północnej szwecji bez problemu ogarnęli auto, i naprawili. Tutaj jakiś studencik nie potrafił powiedzieć jaki olej lany jest do tego silnika, kazał szukać mi zawieszki której oczywiście nie ma, auto kupiłem na krótko po drugim przebiegu w salonie, ale nie dostałem dokumentacji. W aplikacji jest tylko "uzupełniono olej 4.2L", ale już nie pisze czy 5w30 czy 0w20 czy co Oni tam leją.
Kupiłem 5w30 dolałem pól litry i jakoś po 60kkm pojechałem na przegląd. Na filmiku oczywiście z przeglądu " poziom oleju wzorowy".
Żeby było śmieszniej tego samego dnia co wyskoczył mi komunikat o niskim poziomie oleju bylem w aso, bo strasznie mi spod korka oleju śmierdzi benzyną, jakby tam nie olej a benzyna była.
Usłyszałem, że wszystko OK tak ma być, i generalnie PRZYBYWAŁOBY, a tutaj jest OK.
k.siwczyk napisał(a):To już wolę pojechać do ASO z tym. Nie po to wydawałem tyle pieniędzy na auto, aby rozbierać schowek i się z tym bawić po godzinach
I jak? Problem rozwiązano? U mnie zaczęło rezonować w tym samym miejscu. Gdzieś na środku, "za zegarami", tylko w konkretnym, wąskim zakresie obrotów.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości