Napisane: 10 gru 2020, 21:54
Pisałem już wyżej, że jest to 4,8 kW
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9#p3436649
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9#p3436649
krabdul napisał(a):Temat jak i post nie odnoszą się bezpośrednio do Xa dlatego dopytywałem. Swoją drogą wciąż nie mogę znaleźć momentu dla tego silnika 5.1kW który jest u mnie.
krabdul napisał(a):@worn pisał, że jest to 4.8kW więc pewnie jego X z 2019 tak ma.
krabdul napisał(a):A co do specyfikacji mazdy na różne rynki to też nie do końca można się tym posiłkować.
krabdul napisał(a):W Stanach to w ogóle latają na innych oktanach
Ktostam napisał(a):Pierwszy test X 186KM
Niestety CX30 ale może kogoś zainteresuje
https://www.youtube.com/watch?v=AgOcXpkEhAk
Ktostam napisał(a):X jest nastawiony przede wszystkim na niskie zużycie paliwa.
Zauważ, ze nowy X pali teraz mniej niż G przy większym momencie.
Nie chce się tu oczywiście wdawać w dyskusję o opłacalności.
Jest drogo, ale samochody benzynowe będą co roku droższe.
Ktostam napisał(a):Moim zdaniem Hybrydy to głupota.
Są 2 rzeczy które wpływają na zużycie energii (także paliwa) przez samochód – masa i opór powietrza.
Auta hybrydowe są znacznie cięższe więc będą zużywać więcej energii.
Chcesz mniejszego zużycia paliwa w mieście, trzeba ograniczać masę a nie dokładać baterie.
Moim zdaniem miękkie hybrydy (start – stop) to bardzo dobre rozwiązanie.
Już teraz się mówi o konieczności zmniejszaniu zasięgu aut elektrycznych (masa)
Kiedyś pewnie będziemy płacić ekstra podatki od CO2, albo cena paliw wzrośnie przez podatki od CO2.