Strona 2 z 3

Re: Poważna usterka systemu

PostNapisane: 15 sty 2020, 14:48
przez andrep
Może to kolegów zainteresuje ? (tych co na tą str, nie trafili) , co prawda modeli EU nie ma ale zawsze to dodatkowe informacje :)
https://my.hidrive.com/share/hsodpqja.l ... ALL%20INFO
https://my.hidrive.com/share/hsodpqja.l ... 202019%20~

PostNapisane: 16 sty 2020, 11:55
przez corky1
lelo28 napisał(a):Jeżeli tak to czekam na list.

U mnie w aplikacji pojawily sie dwie akcje serwisowe – Gasniecie silinika przy iStop i Smart Brake Support

PostNapisane: 16 sty 2020, 12:04
przez paweł_TBU
corky1 napisał(a):
lelo28 napisał(a):Jeżeli tak to czekam na list.

U mnie w aplikacji pojawily sie dwie akcje serwisowe – Gasniecie silinika przy iStop i Smart Brake Support


u mnie też, jestem umówiony na wymianę oleju 23 i już przy rezerwacji powiedziano mi że mam dodatkowo akcje na czujniki parkowania i działanie ogrzewania więc te dwie mi dojdą dodatkowo

Re: Poważna usterka systemu

PostNapisane: 16 sty 2020, 12:06
przez lelo28
I tu jest właśnie problem, ponieważ nigdy w MY MAZDA nie miałem żadnych informacji.

PostNapisane: 16 sty 2020, 13:38
przez corky1
paweł_TBU napisał(a):
corky1 napisał(a):
lelo28 napisał(a):Jeżeli tak to czekam na list.

U mnie w aplikacji pojawily sie dwie akcje serwisowe – Gasniecie silinika przy iStop i Smart Brake Support


u mnie też, jestem umówiony na wymianę oleju 23 i już przy rezerwacji powiedziano mi że mam dodatkowo akcje na czujniki parkowania i działanie ogrzewania więc te dwie mi dojdą dodatkowo


To sa oficjalne akcje serwisowe na czujniki i klimatyzacje? Co do klimy to poprosilem o wgranie nowego softu, ale o czujnikach nic nie slyszalem….

Re: Poważna usterka systemu

PostNapisane: 16 sty 2020, 14:34
przez dzonn
Już miałem pytać, gdzie w aplikacji się pojawia informacja o tych akcjach serwisowych, bo po wejściu nic nie było, ale po chwili pojawiła się jedna – dotycząca Smart Brake Support (SBS). Nie mam natomiast akcji w sprawie działania i-Stop, a raz mi się zdarzyło, że silnik nie uruchomił się ponownie po zatrzymaniu. Trudno więc stwierdzić, jaka jest logika w tych powiadomieniach. Listu dotychczas żadnego nie dostałem i gdyby nie to, że wszedłem w appkę, to nawet bym nie wiedział o tej jednej akcji przywoławczej.

Re: Poważna usterka systemu

PostNapisane: 16 sty 2020, 14:59
przez paweł_TBU
wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki

PostNapisane: 16 sty 2020, 15:02
przez corky1
paweł_TBU napisał(a):wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki

Ok, ale w aplikacji tego nie bylo? Dziwna sprawa, ze trzeba samemu sie dowiadywac.

Re: Poważna usterka systemu

PostNapisane: 16 sty 2020, 15:14
przez lelo28
Wysłałem zapytanie co jest powodem braku informacji.

PostNapisane: 16 sty 2020, 15:24
przez paweł_TBU
corky1 napisał(a):
paweł_TBU napisał(a):wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki

Ok, ale w aplikacji tego nie bylo? Dziwna sprawa, ze trzeba samemu sie dowiadywac.


Nie w apce nie było, dziś mi w apce pokazało pierwszy raz akcje.

PostNapisane: 16 sty 2020, 15:51
przez dzonn
paweł_TBU napisał(a):wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki


No widzisz, a ja tuż przed świętami oddawałem auto do serwisu w związku ze zgłoszonymi problemami, w tym właśnie problemem z ogrzewaniem, i na przyjęciu auta do serwisu pan sprawdził przy mnie, czy są jakieś akcje serwisowe dla mojego auta i stwierdził, że nic nie ma. A zdaje się, że na tym etapie była już akcja serwisowa dla ogrzewania. I niby mi tę aktualizację zrobili (chociaż wielkiej różnicy nie widzę), ale ani słowa nie było o tym, żeby to było efektem akcji serwisowej – zrobili to dlatego, że zgłosiłem to jako problem.

Re: Poważna usterka systemu

PostNapisane: 16 sty 2020, 18:04
przez lelo28
Małe sprostowanie; logując się na komputerze nie mam informacji, logując się z apki mam dwie akcje: gaśnięcie silnika, SBS.
Dzisiaj umówiłem się na wizytę w ASO. Przywołania odnośnie tych dwóch błędów zaczęły pojawiać się maksymalnie trzy dni temu.

Re: Poważna usterka systemu

PostNapisane: 17 sty 2020, 21:48
przez Brzozek
Witam, u mnie również w aplikacji dwie akcje:
– gaśnięcie podczas iSTOP (zdarzyło się dwa razy na światłach)
– hamowanie awaryjne
Auto kupione w listopadzie 2019

PostNapisane: 20 sty 2020, 17:34
przez Rabus
Wleciała mi dzisiaj akcja przywoławcza SBS – wreszcie :)

Re: Poważna usterka systemu

PostNapisane: 28 sty 2020, 08:57
przez Sebb751
Byłem w ASO z dwiema akcjami(gaśniecie silnika oraz usterka systemu awaryjnego hamowania) – niestety, usunęli tylko pierwszą, a na drugą powiedzieli, że narazie się jeszcze "uczą" nowego typu samochodu i mniej więcej za miesiąc ją będą mogli usunąć <cisza>

PostNapisane: 28 sty 2020, 09:09
przez Arek_4k
Rabus napisał(a):Wleciała mi dzisiaj akcja przywoławcza SBS – wreszcie :)


Słyszałem, że po aktualizacji softu od SBS istnieje szansa na unieruchomienie samochodu.
Mi na szczęście się udało wykonać update bez komplikacji, ale warto mieć to na uwadze przed wizytą w ASO.

PostNapisane: 29 sty 2020, 00:36
przez Rabus
Arek_4k napisał(a):
Rabus napisał(a):Wleciała mi dzisiaj akcja przywoławcza SBS – wreszcie :)


Słyszałem, że po aktualizacji softu od SBS istnieje szansa na unieruchomienie samochodu.
Mi na szczęście się udało wykonać update bez komplikacji, ale warto mieć to na uwadze przed wizytą w ASO.


Juz przy wypadaniu zapłonu padły wszystkie systemy bezpieczeństwa i musiałem czekać + godzinę...

PostNapisane: 6 lut 2020, 18:42
przez bestplay9
Potwierdzam, otrzymałem dzisiaj list w tej sprawie namawiający do pilnego kontaktu z ASO :)

Re: Poważna usterka systemu

PostNapisane: 6 lut 2020, 19:34
przez jezyk69
Zapomniałem dowiedzieć się co było przyczyną zatrzymania samochodu na cztery dni w ASO. Przypomnę, że byłem na akcjach serwisowych SBS i I-Stop.
Finalnie wymieniono mi system antykradzieżowy/antywłamaniowy na Omegę. Być może ten poprzedni partolił sprawę z uruchamianiem silnika. Niemniej jednak nie pamiętam za bardzo takiej sytuacji ale system wymieniono.

Re: Poważna usterka systemu

PostNapisane: 9 kwi 2020, 20:27
przez toruńczyk