Poważna usterka systemu – awaryjne hamowanie
Może to kolegów zainteresuje ? (tych co na tą str, nie trafili) , co prawda modeli EU nie ma ale zawsze to dodatkowe informacje
https://my.hidrive.com/share/hsodpqja.l ... ALL%20INFO
https://my.hidrive.com/share/hsodpqja.l ... 202019%20~
https://my.hidrive.com/share/hsodpqja.l ... ALL%20INFO
https://my.hidrive.com/share/hsodpqja.l ... 202019%20~
corky1 napisał(a):lelo28 napisał(a):Jeżeli tak to czekam na list.
U mnie w aplikacji pojawily sie dwie akcje serwisowe – Gasniecie silinika przy iStop i Smart Brake Support
u mnie też, jestem umówiony na wymianę oleju 23 i już przy rezerwacji powiedziano mi że mam dodatkowo akcje na czujniki parkowania i działanie ogrzewania więc te dwie mi dojdą dodatkowo
paweł_TBU napisał(a):corky1 napisał(a):lelo28 napisał(a):Jeżeli tak to czekam na list.
U mnie w aplikacji pojawily sie dwie akcje serwisowe – Gasniecie silinika przy iStop i Smart Brake Support
u mnie też, jestem umówiony na wymianę oleju 23 i już przy rezerwacji powiedziano mi że mam dodatkowo akcje na czujniki parkowania i działanie ogrzewania więc te dwie mi dojdą dodatkowo
To sa oficjalne akcje serwisowe na czujniki i klimatyzacje? Co do klimy to poprosilem o wgranie nowego softu, ale o czujnikach nic nie slyszalem….
Już miałem pytać, gdzie w aplikacji się pojawia informacja o tych akcjach serwisowych, bo po wejściu nic nie było, ale po chwili pojawiła się jedna – dotycząca Smart Brake Support (SBS). Nie mam natomiast akcji w sprawie działania i-Stop, a raz mi się zdarzyło, że silnik nie uruchomił się ponownie po zatrzymaniu. Trudno więc stwierdzić, jaka jest logika w tych powiadomieniach. Listu dotychczas żadnego nie dostałem i gdyby nie to, że wszedłem w appkę, to nawet bym nie wiedział o tej jednej akcji przywoławczej.
-
dzonn
wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki
paweł_TBU napisał(a):wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki
Ok, ale w aplikacji tego nie bylo? Dziwna sprawa, ze trzeba samemu sie dowiadywac.
corky1 napisał(a):paweł_TBU napisał(a):wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki
Ok, ale w aplikacji tego nie bylo? Dziwna sprawa, ze trzeba samemu sie dowiadywac.
Nie w apce nie było, dziś mi w apce pokazało pierwszy raz akcje.
paweł_TBU napisał(a):wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki
No widzisz, a ja tuż przed świętami oddawałem auto do serwisu w związku ze zgłoszonymi problemami, w tym właśnie problemem z ogrzewaniem, i na przyjęciu auta do serwisu pan sprawdził przy mnie, czy są jakieś akcje serwisowe dla mojego auta i stwierdził, że nic nie ma. A zdaje się, że na tym etapie była już akcja serwisowa dla ogrzewania. I niby mi tę aktualizację zrobili (chociaż wielkiej różnicy nie widzę), ale ani słowa nie było o tym, żeby to było efektem akcji serwisowej – zrobili to dlatego, że zgłosiłem to jako problem.
-
dzonn
Małe sprostowanie; logując się na komputerze nie mam informacji, logując się z apki mam dwie akcje: gaśnięcie silnika, SBS.
Dzisiaj umówiłem się na wizytę w ASO. Przywołania odnośnie tych dwóch błędów zaczęły pojawiać się maksymalnie trzy dni temu.
Dzisiaj umówiłem się na wizytę w ASO. Przywołania odnośnie tych dwóch błędów zaczęły pojawiać się maksymalnie trzy dni temu.
Rabus napisał(a):Wleciała mi dzisiaj akcja przywoławcza SBS – wreszcie
Słyszałem, że po aktualizacji softu od SBS istnieje szansa na unieruchomienie samochodu.
Mi na szczęście się udało wykonać update bez komplikacji, ale warto mieć to na uwadze przed wizytą w ASO.
Arek_4k napisał(a):Rabus napisał(a):Wleciała mi dzisiaj akcja przywoławcza SBS – wreszcie
Słyszałem, że po aktualizacji softu od SBS istnieje szansa na unieruchomienie samochodu.
Mi na szczęście się udało wykonać update bez komplikacji, ale warto mieć to na uwadze przed wizytą w ASO.
Juz przy wypadaniu zapłonu padły wszystkie systemy bezpieczeństwa i musiałem czekać + godzinę...
Zapomniałem dowiedzieć się co było przyczyną zatrzymania samochodu na cztery dni w ASO. Przypomnę, że byłem na akcjach serwisowych SBS i I-Stop.
Finalnie wymieniono mi system antykradzieżowy/antywłamaniowy na Omegę. Być może ten poprzedni partolił sprawę z uruchamianiem silnika. Niemniej jednak nie pamiętam za bardzo takiej sytuacji ale system wymieniono.
Finalnie wymieniono mi system antykradzieżowy/antywłamaniowy na Omegę. Być może ten poprzedni partolił sprawę z uruchamianiem silnika. Niemniej jednak nie pamiętam za bardzo takiej sytuacji ale system wymieniono.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości