Akcja serwisowa Skyactiv-x – wypadanie zapłonu

Postprzez Rabus » 26 paź 2019, 14:47

Za granicą w Danii ktoś dostał informację o akcji serwisowej nowego silnika – ja dzwoniąc do dealera w poniedziałek jeszcze o niczym nie usłyszałem...

Ktoś już brał w niej udział / dowiedział się o niej?

Numer który został udostępniony to AK055A

Szczegóły:


This update takes arround 1,5 hours for installation, it’s a software update. I don’t know all details yet, but it has something to do with the mixture of fuel and air...
Software update motor ECU/PCM.
Ostatnio edytowano 28 paź 2019, 14:00 przez Rabus, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2019, 11:19
Posty: 133 (13/7)

Postprzez darrecki » 26 paź 2019, 15:21

Tyle lat rzeźbili ten silnik, a nadal nie wyszedł z fazy beta...
Mazda teraz wszystko naprawia programowo. Naprawiają tak wytryski w dieslu,
ostatnio przepustnicę również. Magia...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Rabus » 26 paź 2019, 15:53

Myśle że każdy kto kupował auto z tym silnikiem brał pod uwagę to co się będzie działo chwile po zakupie (a przynajmniej ja brałem). Gwarancja 5 lat, wszystko na razie działa, a jeśli ten recall to tylko aktualizacja oprogramowania to spoko ;)
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2019, 11:19
Posty: 133 (13/7)

Postprzez Płomień » 26 paź 2019, 16:16

Tzw choroby wieku dziecięcego. 10.000 testowych godzin na stanowiskach badawczych nie wyłapie wszystkiego, a nabywcy zrobią tyle w dobę po premierze, i to w warunkach bojowych :D

Dobrze że robią akcje serwisowe nawet o pierdoły. Lepiej w tę stronę, niż gdyby mieli jak honda ukrywać przez kilka lat wadliwe poduszki powietrzne i udawać że nic się nie stało.

Szacun dla Mazdy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Arek_4k » 26 paź 2019, 18:11

Dzisiaj jak byłem w ASO w sprawie uszczelki to przy okazji zrobili mi tą akcję serwisową dla X'a (AK055A).

W aplikacji my mazda też mi się wyświetliła. Ponadto w aplikacji mam jeszcze moją poprzednią BM'kę i tam też jest akcja przywoławcza (AK019A), więc nie wiem o co tyle hałasu :P

Widzę, że pierwsi do krytyki są Ci, którzy nie posiadają X'a <rotfl>
Ostatnio edytowano 26 paź 2019, 18:15 przez Arek_4k, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2016, 12:44
Posty: 222 (14/7)

Postprzez Rabus » 26 paź 2019, 18:14

W punkt ;)

Czyli polskie modele też są objęte akcją – dzięki za potwierdzenie, od razu we wtorek zajadę.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2019, 11:19
Posty: 133 (13/7)

Postprzez Arek_4k » 26 paź 2019, 18:17

Rabus, polecam zainstalować aplikację "My mazda" na telefonie jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, tam pokazują się akcje przywoławcze.
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2016, 12:44
Posty: 222 (14/7)

Postprzez Rabus » 26 paź 2019, 18:18

Przed chwilą przesłałem dokumenty do rejestracji – dzięki!
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2019, 11:19
Posty: 133 (13/7)

Postprzez lelo28 » 26 paź 2019, 20:22

Ale co w tym nadzwyczajnego że jest akcja serwisowa. Każdy system powinien być co jakiś czas aktualizowany. Najważniejsze aby aktualizacja przyniosła korzyści a nie straty, a jeżeli można coś poprawić to czemu nie.

W zdecydowanej większości smartfony, iphony, windows i jeszcze setki innych, aktualizują się bez naszej ingerencji.........

Więc nie wiem w czym problem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 08:21
Posty: 460 (28/27)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez jezyk69 » 26 paź 2019, 20:40

Z aplikacją My Mazda to są jakieś jaja. I to nie od dzisiaj. U mnie na telefonie nie działa ta apka. Owszem jest pole logowania i nawet działa ale po zalogowaniu od razu przenosi na jakąś stronę z informacją, że zalogowałem się poprawnie i... nic. Nie ma dalej żadnych odnośników gdzie bądź. Bez sensu. A z adresu strony można odnieść wrażenie, że jest to jakaś germańska strona. Aplikacja ściągnięta nie ze sklepu Google play gdyż tam jej nie ma.

Informacje o moim samochodzie wyświetlają się na oficjalnej stronie Mazdy po tamtejszym zalogowaniu.
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2019, 17:52
Posty: 82 (2/2)
Skąd: KRK
Auto: M3 BP Sedan,
2.0 MT 122KM, Hikari
2019

Postprzez Arek_4k » 26 paź 2019, 20:54

jezyk69 napisał(a):Z aplikacją My Mazda to są jakieś jaja. I to nie od dzisiaj.


Zgadzam się z tym, że nie działa idealnie.


jezyk69 napisał(a):Aplikacja ściągnięta nie ze sklepu Google play gdyż tam jej nie ma.


Ja ją pobrałem z Google play bez problemu.
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2016, 12:44
Posty: 222 (14/7)

Postprzez jezyk69 » 26 paź 2019, 20:58

Ok. Co do sklepu to się pomyliłem. Myślałem o Android Auto. W sklepie jest apka do ściągnięcia ale nawet teraz próbowałem się zalogować i po udanym logowaniu jest dalej wielkie gó....
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2019, 17:52
Posty: 82 (2/2)
Skąd: KRK
Auto: M3 BP Sedan,
2.0 MT 122KM, Hikari
2019

Postprzez Rabus » 26 paź 2019, 21:09

No, jako osoba która na codzień testuje apki...

... nie jest to szczyt możliwości tak dużej firmy jaką jest mazda, szczególnie że nawet błędu nie ma że nie masz auta dodanego – tylko biały ekran ;)
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2019, 11:19
Posty: 133 (13/7)

Postprzez Arek_4k » 26 paź 2019, 22:16

Rabus napisał(a):jeśli ten recall to tylko aktualizacja oprogramowania to spoko


Tak, to tylko aktualizacja software.
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2016, 12:44
Posty: 222 (14/7)

Postprzez Rabus » 28 paź 2019, 14:01

Akcja dotyczy wypadania zapłonu. Dzisiaj się dowiedziałem w serwisie
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2019, 11:19
Posty: 133 (13/7)

Postprzez Arek_4k » 5 lis 2019, 15:33

Rabus napisał(a):Myśle że każdy kto kupował auto z tym silnikiem brał pod uwagę to co się będzie działo chwile po zakupie (a przynajmniej ja brałem).


Rozumiem ten punkt widzenia, ale nie zakupiliśmy też prototypu, tylko auto które ma działać i spełniać wszystkie swoje funkcje.
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2016, 12:44
Posty: 222 (14/7)

Postprzez Rabus » 9 lis 2019, 15:37

Ja już po – miało zająć 15min, zajęło godzine, bo wszystkie systemy bezpieczeństwa w trakcie instalacji im padły :)

Ostatecznie się jednak udało, różnica póki co żadna.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2019, 11:19
Posty: 133 (13/7)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323