Irytujące rzeczy/usterki w BP

Mazda3 BP 2019–

Postprzez corky1 » 27 lis 2019, 09:54

Jestem po akcji serwisowej dotyczacej wylaczania cylindrow. Na poczatku w ogole sie nie wylaczaly i mialem nadzieje, ze tak juz zostanie, ale wrocilo po kilkuset kilometrach. Teraz mam wrazenie, ze wibracje sa o wiele bardziej odczuwalne w kabinie (do tego stopnia, ze rezonuja plastiki), im nizsze obroty, tym bardziej, w momencie wylaczania cylindrow czuc szarpniecie. Nie pamietam, aby takie wyrazne objawy byly wczesniej. Dzwonilem juz kilka razy do ASO, ktore wykonywalo akcje, ale w ogole nie oddzwonili. Dzwonilem tez do Mazdy Polska, mowia, ze problem nie jest im znany (?). Nie moga wylaczyc tego systemu, bo kwestia emisji. Spytalem, czy w takim razie mozna przeniesc wyzej liczbe obrotow, przy ktorych system zalacza sie (np. powyzej 2000), ale odpowiedz pewnie bedzie taka sama. Oczywiscie moge jezdzic na nizszych biegach i nie schodzic ponizej 2000-2200, ale chyba nie o to w tym chodzi? Czy ktos tez ma podobne objawy i cos z tym robil?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:42
Posty: 380 (13/9)
Auto: Mazda 3 BP Skyactiv-G MT 2019

Postprzez Arek_4k » 27 lis 2019, 16:37

Arek_4k napisał(a):
paweł_TBU napisał(a):a czy nie chodzi ci o znanego świerszcza wokół panelu klimy?


Raczej nie podejrzewam klimy, słuch mam dobry: np. dość precyzyjnie namierzyłem wadliwą uszczelkę w tylnych drzwiach, natomiast ten dźwięk jest trudny do zlokalizowania, tak jakby dobiegał z kilku miejsc na raz i czasami się pojawia a czasami nie, co jeszcze bardziej utrudnia namierzenie jego źródła.

Nie mam bladego pojęcia co to może być, może immobilizer/autoalarm/jakiś system bezpieczeństwa... raczej coś co jest zasilane energią elektryczną.


Wygląda na to, że za ten dżwięk jednak odpowiedzialna jest klima – gdy ją całkowicie wyłączyłem (przyciskiem power) to cykanie ustało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2016, 12:44
Posty: 150 (11/5)
Auto: Mazda 3 BP | Sedan | 2019 | Skyactiv-X | AT | Hikari | Machine gray |
Wcześniej Mazda 3 BM i Civic VI gen.

Postprzez lelo28 » 27 lis 2019, 21:32

corky1
Dzisiaj byłem w serwisie. Została mi wgrana aktualizacja do sterowania zaworów ssących, czujników parkowania, wymiana kontrolki poduszki powietrznej (nad lusterkiem) oraz coś z nakrętkami kół. Czy to oznacza, że bazowo Twoja trójka miała inne sterowanie dezaktywacją cylindrów? Czy sami Cię wezwali (listownie) do aktualizacji systemu? Ja na wezwaniu listownym miałem trzy poprawki, natomiast czwarta (czujniki parkowania) widniały w systemie.

Żebyś mnie źle nie zrozumiał; mnie się wydaje że trochę na siłę szukasz sobie problemów. Według moich obserwacji nie tylko prędkość obrotowa ma znaczenie, ale również obciążenie silnika. Jedź 4 na 1,5k obrotów na prostej i napewno zadziała dezaktywacja, naciśnij mocniej gaz i znów masz cztery cylindry, wibracje zdecydowanie mniejsze nawet mało wyczuwalne (wzrosło obciążenie). Natomiast nie rozumiem dlaczego na siłę chcesz się trzymać obrotów poniżej 2k. Przecież ten silnik aż "płacze" jak się używa tego zakresu, a spalanie wcale nie jest aż tak niskie jakby się wydawało. Ciągnij go wyżej, a zobaczysz że problemu nie będzie.
Z drugiej strony; może mi to łatwiej przychodzi ponieważ nigdy nie miałem diesla i nie zmieniam biegu przy 2k.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 08:21
Posty: 268 (14/16)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez corky1 » 27 lis 2019, 21:55

lelo28 napisał(a):corky1
Dzisiaj byłem w serwisie. Została mi wgrana aktualizacja do sterowania zaworów ssących, czujników parkowania, wymiana kontrolki poduszki powietrznej (nad lusterkiem) oraz coś z nakrętkami kół. Czy to oznacza, że bazowo Twoja trójka miała inne sterowanie dezaktywacją cylindrów? Czy sami Cię wezwali (listownie) do aktualizacji systemu? Ja na wezwaniu listownym miałem trzy poprawki, natomiast czwarta (czujniki parkowania) widniały w systemie.

Żebyś mnie źle nie zrozumiał; mnie się wydaje że trochę na siłę szukasz sobie problemów. Według moich obserwacji nie tylko prędkość obrotowa ma znaczenie, ale również obciążenie silnika. Jedź 4 na 1,5k obrotów na prostej i napewno zadziała dezaktywacja, naciśnij mocniej gaz i znów masz cztery cylindry, wibracje zdecydowanie mniejsze nawet mało wyczuwalne (wzrosło obciążenie). Natomiast nie rozumiem dlaczego na siłę chcesz się trzymać obrotów poniżej 2k. Przecież ten silnik aż "płacze" jak się używa tego zakresu, a spalanie wcale nie jest aż tak niskie jakby się wydawało. Ciągnij go wyżej, a zobaczysz że problemu nie będzie.
Z drugiej strony; może mi to łatwiej przychodzi ponieważ nigdy nie miałem diesla i nie zmieniam biegu przy 2k.

Dziwna sprawa z tymi akcjami. W pismie mialem wezwanie tylko w sprawie deaktywacji cylindrow, tak samo mialem w aplikacji My Mazda (jesli dobrze pamietam, nr akcji to A055, czy jakos tak). Nic na temat czujnikow czy lusterek.

Jesi chodzi o wibracje, nie wydaje mi sie, zeby cos bylo zlego w utrzymywaniu obrotow ponizej 2000 jadac spokojnie poza obszarem zabudowanym na 6 biegu. W koncu czemus ma ta dezaktywacja sluzyc, czyli zmniejszeniu spalania, a nie byc tralktowana jako zlo, ktoremu trzeba zapobiegac jadac na nizszych biegach (wg moich obserwacji roznica w spalaniu na 2 i 4 cylindrach to ok. 0,7 litra, wiec niemalo).Cos tu ewidentnie nie zostalo dopracowane, a wystarczyloby podniesc liczbe obrotow, przy ktorych wlacza sie deaktywacja (np. przy ok. 2000 obrotow wibracje nie sa tak wyczuwalne). Po prostu za wczesnie sie wlacza i silnik nie jest przystosowany do pracy na 2 cylindrach przy 1500-1700 obrotach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:42
Posty: 380 (13/9)
Auto: Mazda 3 BP Skyactiv-G MT 2019

Postprzez paweł_TBU » 28 lis 2019, 00:05

Co do swierszcza wokol klimy to jej wylaczenie nic nie daje, ewidentnie trzeszcza plastiki i jest to problem spasowania elementow. Duzo nie jezdze więc 5tys stuknie po nowym roku, zobaczymy czy przy wymianie oleju cos serwis bedzie umial zadzialac. Co do czujnikow parkowania to mam sporo uwag co do ich dzialania, moim zdaniem dzialaja z opoznieniem nierowno i haotycznie, zglosze to i mqm nadzieje ze wgraja mi nowy soft. Co ciekawe nie dostalem zadnej akcji serwisowej. Nwm czy ida za koleja? Auto odbieralem w 2 polowie sierpnia.
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2019, 13:05
Posty: 83 (1/2)
Skąd: TBU
Auto: Mazda 3 BP sedan Hikari AT /Alfa Romeo Mito TB MA.

Postprzez lelo28 » 28 lis 2019, 10:12

corky1 napisał(a):Dziwna sprawa z tymi akcjami. W pismie mialem wezwanie tylko w sprawie deaktywacji cylindrow, tak samo mialem w aplikacji My Mazda (jesli dobrze pamietam, nr akcji to A055, czy jakos tak). Nic na temat czujnikow czy lusterek.

A ja w My Mazda nie mam nic, i gdyby nie forma listowna, napweno bym się sam nie fatygował.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 08:21
Posty: 268 (14/16)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez child » 30 lis 2019, 13:56

Jako posiadacz "starszej siostry" (Mazdy 3 BM) z ciekawością przeczytałem o bolączkach BP (którą ostatnio miałem okazję się przejechać w ramach jazdy próbnej). W paru kwestiach mogę coś wnieść z doświadczenia, chociaż głowy nie dam, że w międzyczasie nie pojawiły się nowe wynalazki, o których nie mam pojęcia.

1. Czynnik klimatyzacji r1234yf występuje już (niestety) w Mazdach, np. CX-3 czy CX-5. Za to być może BP jest pierwszą Mazdą 3, w której jest ten czynnik, ale z tego raczej nie ma się co cieszyć, wystarczy poczytać w internecie o jego cenie i toksyczności po zapłonie.

2. Klimatyzacja, w której ustawia się temperaturę, kierunki i siłę nawiewu to zwykła klimatyzacja automatyczna, a nie "półautomatyczna", jak ktoś sugerował. Taką też macie u siebie we wszystkich wersjach BP (poprawka – sprawdziłem i w Kai jest jednak manualna). Klimatyzacja manualna to taka, w której jest pokrętło ciepło/zimno (czyli sterowanie podobne do zwykłych nawiewów). Swoja drogą miałem taką kiedyś w Fordzie Mondeo i wolałem ją od obecnych rozwiązań.

3. Możliwość zmiany parametrów klimy (np. do jakiej temperatury najniżej schodzi) jest jak najbardziej możliwa software'owo (@darrecki – w przeciwieństwie do uszczelek :P), więc nie rozumiem zdziwienia, że ASO chce coś tą drogą poprawić. Teraz sterowanie systemów w samochodach to właściwie kupa software'u i tyle...

4. Sugerowane obroty/tendencje skrzyni automatycznej. Już poprzednia generacja miała tendencje do jeżdżenia na jak najniższych obrotach. W skrzyni manualnej ekonomizer podpowiadał zmianę na 6. bieg już przy 60km/h, to samo robiła skrzynia automatyczna. W BP najwyraźniej poszli jeszcze dalej. W przypadku manuala wystarczy nie słuchać podpowiadaczki, w przypadku automatu nie wiem (jeździć stale w trybie sport? :D). Natomiast o ile uważam, że te sugerowane obroty to przesada, to nie przesadzajmy, że stale trzeba jeździć pow. 2 tys. rpm. Ja moją BM przejechałem ponad 140 tys. km i normalne stosowane przeze mnie obroty (tam, gdzie ruch ogranicza moją prędkość) to okolice 1500 rpm.

5. Systemy bezpieczeństwa – no cóż, na ten temat można by toczyć zażartą dyskusję, która nadaje się raczej do działu "Motorozmowy". Powiem tyle – łatwo zaobserwować tendecję do produkcji samochodów, które "myślą za kierowcę". Myślę, że ten trend jest błędny, bo potem człowiek – zamiast uważać – wali śmiało to tyłu "bo mnie RCBS zatrzyma". W dodatku (jak wielu z was miało okazję zaobserwować) działanie tych systemów jest dość zawodne.

Ja wiem, że skoro człowiek za coś zapłacił, to będzie sobie racjonalizował sensowność tych systemów, ale poczekajcie trochę, aż emocje spowodowane kupnem nowego samochodu opadną i zastanówcie się, czy te systemy rzeczywiście wam coś dają. Ja przez te 140+ tys. km w mojej BM np. nigdy nie doświaczyłem sensownego działania SCBS (który u mnie jest w ubogiej wersji działającej dodajże tylko do 40km/h), natomiast wiele razy w denerwujący sposób samochód rył przodem prawie po gruncie, bo zdaniem systemu zbyt dynamicznie podjechałem do szlabanu przy wjeździe na parking...

Oczywiście nie wszystkie systemy to zło, np. monitorowanie martwego pola rzeczywiście może czasami uratować <dupa> . Ale nic nie zastąpi zdrowego rozsądku i czujności kierowcy, a rozwiązania zniechęcające do ich używania mogą spowodować więcej złego niż dobrego.
Ostatnio edytowano 2 gru 2019, 21:37 przez child, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 18:27
Posty: 1459 (44/87)
Skąd: Brzezina
Auto: BM '13
NB '00
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez lelo28 » 30 lis 2019, 15:06

child napisał(a):to nie przesadzajmy, że stale trzeba jeździć pow. 2 tys. rpm. Ja moją BM przejechałem ponad 140 tys. km i normalne stosowane przeze mnie obroty (tam, gdzie ruch ogranicza moją prędkość) to okolice 1500 rpm.

Nie w tym rzecz. Chodzi o to że poniżej 2 tys. obrotów jadąc na 4,5 czy 6 biegu jeżeli wyłączą się dwa cylindry ( a wyłączą się napewno, jeżeli obciążenie silnika będzie niskie) to silnik rzeczywiście drży i nie jest to, delikatnie mówiąc, przyjemne. W poprzedniej wersji nie było tego systemu, więc można powiedzieć że problem ten nie dotyczy.
child napisał(a):...bo potem człowiek – zamiast uważać – wali śmiało to tyłu "bo mnie RCBS zatrzyma"

Akurat w moim przypadku jest wprost odwrotnie, cofam bardzo powoli aby właśnie nie mieć gwałtownego hamowania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 08:21
Posty: 268 (14/16)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez darrecki » 30 lis 2019, 19:08

child napisał(a):3. Możliwość zmiany parametrów klimy (np. do jakiej temperatury najniżej schodzi) jest jak najbardziej możliwa software'owo


Dotychczas wszelakie Mazdy nie miały osobnego (dostępnego przez oprogramowanie diagnostyczne) modułu klimatyzacji i to było dobrym rozwiązaniem.
Nie wiem jak w innych markach, ale jak dla mnie co za dużo to niezdrowo.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 2483 (36/107)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Rabus » 30 lis 2019, 19:13

child napisał(a):Ja wiem, że skoro człowiek za coś zapłacił, to będzie sobie racjonalizował sensowność tych systemów, ale poczekajcie trochę, aż emocje spowodowane kupnem nowego samochodu opadną i zastanówcie się, czy te systemy rzeczywiście wam coś dają. Ja przez te 140+ tys. km w mojej BM np. nigdy nie doświaczyłem sensownego działania SCBS (który u mnie jest w ubogiej wersji działającej dodajże tylko do 40km/h), natomiast wiele razy w denerwujący sposób samochód rył przodem prawie po gruncie, bo zdaniem systemu zbyt dynamicznie podjechałem do szlabanu przy wjeździe na parking...


A ja mam kilka przypadków gdzie "systemy" pomogły. Z czego największy to wtedy, kiedy komuś przede mną wybiegł pies na jezdnie, i z 75 zszedł do zera.. Nie wiem czy samo zaczęło hamować zanim ja wcisnąłęm pedał hamulca – ale nie wiem, czy jako kierowca z rocznym doświadczeniem zdążyłbym zareagować. Szczęście że zachowałem bezpieczny odstęp – pan / pani za mną już niekoniecznie, tu z kolei szczęście, że nikt z przodu nie jechał. Na pewno było wielkie HAMUJ (tak jak powinno), a potem już sekundy i stałem w miejscu ;)

To nie był teren zabudowany, dopuszczalna 90km/h, mimo to jechałem ~75

https://streamable.com/u131a

Raz jeszcze na niemieckim autobahnie ktoś kto przede mną jechał 200 nagle postanowił zwolnić do 70 (nie, nie było ograniczeń). Tu już na pewno sam hamowałem, ale auto też wcześnie wykryło że czas "hamować"

Z innych to przydaje się czasem system wykrywania ruchu poprzecznego (jak cofam), na pewno kamera 360 została przez znajomych okrzyknięta "oszukiwaniem przy parkowaniu tyłem", szczególnie jak widać dokładnie linie. A aktywny tempomat.. bajka :)

Te systemy nie mają pomagać na codzień, a już na pewno nie "rozpędzę się bo i tak sie zatrzyma". Maja pomóc w sytuacjach takich jak ta wyżej – wtedy, kiedy KOMPLETNIE się tego nie spodziewasz.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2019, 11:19
Posty: 67 (12/3)

Postprzez child » 30 lis 2019, 19:17

lelo28 napisał(a):
child napisał(a):to nie przesadzajmy, że stale trzeba jeździć pow. 2 tys. rpm. Ja moją BM przejechałem ponad 140 tys. km i normalne stosowane przeze mnie obroty (tam, gdzie ruch ogranicza moją prędkość) to okolice 1500 rpm.

Nie w tym rzecz. Chodzi o to że poniżej 2 tys. obrotów jadąc na 4,5 czy 6 biegu jeżeli wyłączą się dwa cylindry ( a wyłączą się napewno, jeżeli obciążenie silnika będzie niskie) to silnik rzeczywiście drży i nie jest to, delikatnie mówiąc, przyjemne. W poprzedniej wersji nie było tego systemu, więc można powiedzieć że problem ten nie dotyczy.


No tak, tylko cała idea wyłączanych cylindrów jest właśnie taka, żeby z tego jak najczęściej korzystać i oszczędzać w ten sposób paliwo. Czyli pojawia się ten sam problem, co z systemami bezpieczeństwa – są, ale kierowca poświęca swój czas, żeby z nich nie korzystać, bo wkurzają.

child napisał(a):...bo potem człowiek – zamiast uważać – wali śmiało to tyłu "bo mnie RCBS zatrzyma"

Akurat w moim przypadku jest wprost odwrotnie, cofam bardzo powoli aby właśnie nie mieć gwałtownego hamowania.


Czyli ten nadgorliwy system pełni rolę wychowawczą? :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 18:27
Posty: 1459 (44/87)
Skąd: Brzezina
Auto: BM '13
NB '00
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez lelo28 » 30 lis 2019, 22:12

child napisał(a):Czyli ten nadgorliwy system pełni rolę wychowawczą? :D

Można tak powiedzieć. Najważniejsze że w konsekwencji spełnił swoje zadanie. Identyczne jest z asystentem pasa ruchu, również "musiałem" nauczyć się jeździć środkiem pasa. Chociaż z drugiej strony nie jest możliwe przejechanie określonego odcinka bez "odezwania" się systemu. Ale przez to że sie odzywa to chociaż wiem że działa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 08:21
Posty: 268 (14/16)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez Arek_4k » 1 gru 2019, 07:57

Ja też ponownie włączyłem asystenta pasa ruchu i uczę się z nim żyć (czyt. Ignorować ciągle wyskakujące ostrzezenie). Ponad to zauważyłem, że ostrzeżenia pojawiają się również gdy na jezdni nie ma namalowanych pasów...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2016, 12:44
Posty: 150 (11/5)
Auto: Mazda 3 BP | Sedan | 2019 | Skyactiv-X | AT | Hikari | Machine gray |
Wcześniej Mazda 3 BM i Civic VI gen.

Postprzez lelo28 » 1 gru 2019, 15:45

Warto też pamiętać o tym, że nad utrzymaniem auta w pasie działają dwa systemy: LDWS oraz LAS, a tym samym otrzymujemy dwa różne komunikaty. Według instrukcji ten pierwszy można wyłączyć indywidualnie w MZD Connect lub za pomocą i-Activsense, ten drugi tylko za pomocą i-Activsense. Jednak zdecydowanie częściej daje o sobie znać ten drugi (kierownica ze strzałką i czerwoną obwódką na wyświetlaczu).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 08:21
Posty: 268 (14/16)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez rm88 » 2 gru 2019, 12:38

Jak oceniacie działanie czujników parkowania? Czy również macie wrażenie że działają z opóźnieniem i nieprecyzyjnie? Wspominano tutaj, że w ASO była wgrywana korekta oprogramowania.
Początkujący
 
Od: 6 paź 2019, 15:33
Posty: 14
Auto: Mazda 3 BP 2019 Kai Sedan 2.0 122 KM

Postprzez lelo28 » 2 gru 2019, 14:20

Nie zauważyłem żeby działały z opóźnieniem i nie precyzyjnie. Szczególnie że odzywają się za każdym razem przy wjeżdżaniu/wyjeżdżaniu z garażu. U mnie była aktualizacja oprogramowania czujników, natomiast nie wiem co było tego przyczyną.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 08:21
Posty: 268 (14/16)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez paweł_TBU » 2 gru 2019, 14:38

Ja uważam że czujniki żyją własnym życiem, zdarzyło mi się nie raz że nie pikają przy parkowaniu, cofam po kamerze, a potem po włączeniu auta piszczą już jednostajnie, jak będę zmieniał olej to zgłoszę to jako usterkę.
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2019, 13:05
Posty: 83 (1/2)
Skąd: TBU
Auto: Mazda 3 BP sedan Hikari AT /Alfa Romeo Mito TB MA.

Postprzez jezyk69 » 2 gru 2019, 14:41

Myślę, że powinieneś. To rzeczywiście może być usterka. U mnie działają jak u kolegi w poście wyżej.
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2019, 17:52
Posty: 37 (0/1)
Auto: Chevrolet Cruze HTB, 1.8 141KM, LT+ 2012

M3 BP Sedan,
2.0 MT 122KM, Hikari
2019

Postprzez rm88 » 2 gru 2019, 19:25

Wczoraj czujniki w ogóle nie zadziałały podczas parkowania. Byłem już na dwa palce z innym samochodem i nic. Zauważyłem, że jeśli przeszkodą jest jakaś ściana to działają w miarę ok (chociaż wg mnie z pewnym opóźnieniem), ale jeśli jest to np inny samochód bywa różnie. Czasami włączą się gdy samochód znajduje się już w najbliższej strefie od przeszkody lub włącza się sygnał pierwszej strefy, a potem dopiero czwartej. Nie ma co za bardzo tym czujnikom ufać podczas parkowania, bo może uruchomić się sygnał piątej strefy odległości od przeszkody, czyli "chrup" :)

Jeśli w ASO mają przewidzianą aktualizację oprogramowania do czujników, to rzeczywiście coś może być na rzeczy. Zadzwonię do nich, przedstawię problem i zobaczymy.
Początkujący
 
Od: 6 paź 2019, 15:33
Posty: 14
Auto: Mazda 3 BP 2019 Kai Sedan 2.0 122 KM

Postprzez paweł_TBU » 2 gru 2019, 19:28

Daj znac co powiedzieli w aso
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2019, 13:05
Posty: 83 (1/2)
Skąd: TBU
Auto: Mazda 3 BP sedan Hikari AT /Alfa Romeo Mito TB MA.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: paweł_TBU i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323