Irytujące rzeczy/usterki w BP
paweł_TBU napisał(a):denerwuje mnie natomiast brak opcji otwoerania szyb pilotem w aucie za tyle kasy
Zapytaj sprzedającego może już są do Twojego modelu moduły ? (mnie odpisywał na pytania dość szybko) , a moduł działa już bardzo długo i bezawaryjnie .
https://pl.aliexpress.com/item/32717238 ... 5c0fh1H4G8
A tu jest wątek który oczywiście dotyczy innego modelu autka ale może coś przybliży?
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9&start=80
PS
Na pewno w najbliższym czasie coś wymyślą
Pozdrawiam
jezyk69 napisał(a):-W dalszym ciągu będę narzekał na gardziel wlewu paliwa. Albo jest to wina pistoletu albo wspomnianej gardzieli. Nie można przez to zablokować pistoletu, bo wysuwa się z gardzieli.
-Druga i może bardziej ważna /niebezpieczna sprawa to pedał gazu. Zdarza się, że czasem "wniosę" butem jakiś mały kamyczek na chodnik w aucie. Ostatnio zauważyłem, że prawdopodobnie "zawędrował" on pod pedał gazu i efektywnie zablokował wciśnięcie go do oporu. Dopiero po przyłożeniu większej siły nogą, opór ustąpił ale kamyk raczej pozostał gdzieś ppomiędzyomiędzy pedałem gazu a podłogą. Słabo.
Ja też nie mam problemu
Zauważyłem że przedni fotel kierowcy zaczął się mechacić myślałem że mazda poradziła sobie z tym jeżeli chodzi o mowy model Ps jak u was
kamil_franiu napisał(a):Zauważyłem że przedni fotel kierowcy zaczął się mechacić myślałem że mazda poradziła sobie z tym jeżeli chodzi o mowy model Ps jak u was
Ile masz nalatane?
paweł_TBU napisał(a):kamil_franiu napisał(a):Zauważyłem że przedni fotel kierowcy zaczął się mechacić myślałem że mazda poradziła sobie z tym jeżeli chodzi o mowy model Ps jak u was
Ile masz nalatane?
13.000
paweł_TBU napisał(a):To nie za wiele na takie kwiatki...
Zgadzam sie w 100 %
Znowu listwy się odkleiły ciekawe czy to od ciepła
Ps u was też są luźne srebrne listwy z tył na szybie
Ps u was też są luźne srebrne listwy z tył na szybie
Tak, tylna listwa niestety nie ma jakiegoś solidnego mocowania i u mnie jest podobnie.
Z listwami na słupku B nie mam problemu. Zastanawia mnie dlaczego u ciebie są one matowe, oklejałeś je?
Z listwami na słupku B nie mam problemu. Zastanawia mnie dlaczego u ciebie są one matowe, oklejałeś je?
worn napisał(a):Tak, tylna listwa niestety nie ma jakiegoś solidnego mocowania i u mnie jest podobnie.
Z listwami na słupku B nie mam problemu. Zastanawia mnie dlaczego u ciebie są one matowe, oklejałeś je?
Nie nic nie kombinowałem
Sam mam Kanjo z tym, że w X dorzucali dodatki typu bezramkowe lusterko, chromowane wstawki itp. które są w G od Hikari. Natomiast myślałem, że piano black jest w każdej wersji nawet na elementach zewnętrznych i stąd moje zdziwienie. Jak widać, myliłem się
Witam,
Na wstępnie chciałbym powiedzieć, że jestem tutaj nowy, ale forum sledze od dłuższego czasu
Temat dotyczy irytujących usterek w BP, sam posiadam M3 z 2019r. wersja Hikari z Luxyry Pack i wymienię co jakie usterki wynikły przez mój czas użytku auta.
1) Słupki piano black to tragedia, rysy od muśnięcia mikrofibrą nawet już.. Miałem ich milion rozwiązanie tego problemu? Polerka w firmie detailingowej i obklejenie folia ppf samoregenerująca, możecie szczotka druciana czyścić je a jak zarysujecie to rysy znikają od ciepłej wody lub słońca ps. Żeby dostrzec folie trzeba zbliżyć oko na parę cm. Jeden problem z głowy.
2) Strzępiąca się uszczelka między drzwiami kierowcy a pasażera, wada fabryczna? Przy otwieraniu dzwi kierowcy górny róg ściska uszczelkę aż się postrzępi.. Rozwiązanie?, w aso ponoć wymieniają, ale samej uszczelki nie da się wymienić tylko trzeba wymieniać cały panel ten piano bo ona jest z nim, nie zgodziłem się bo miałem obklejone folia słupki, więc uszczelkę podkleili, chwilę było dobrze, ale za trochę coś chyba klei puścił i zaczęło dalej się strzępić.. Wyciolem delikatnie strzępiący kawałek może parę mm i już jest dobrze...
3) Przebieg 6k, kierownica drga przy hamowaniu, bicie tarcz... Wymienili na gwarancji przednie tarcze włącznie z klockami na nówki, jest już dobrze jak od nowości
4) Piano black cd.. Panel środkowy boki drzwi, rysuje się szybko.. Rozwiązanie są panele carbonowe na AL.EX, wygląda dobrze.
5) Prędkościomierz szybka NIEDOTYKAC, NIE PRZECIERAĆ, rysuje się bardziej niż to piano chyba.
Chyba tyle.. dopiero mam niski przebieg więc jak to mówią 'jeździć obserwowac'
Na wstępnie chciałbym powiedzieć, że jestem tutaj nowy, ale forum sledze od dłuższego czasu
Temat dotyczy irytujących usterek w BP, sam posiadam M3 z 2019r. wersja Hikari z Luxyry Pack i wymienię co jakie usterki wynikły przez mój czas użytku auta.
1) Słupki piano black to tragedia, rysy od muśnięcia mikrofibrą nawet już.. Miałem ich milion rozwiązanie tego problemu? Polerka w firmie detailingowej i obklejenie folia ppf samoregenerująca, możecie szczotka druciana czyścić je a jak zarysujecie to rysy znikają od ciepłej wody lub słońca ps. Żeby dostrzec folie trzeba zbliżyć oko na parę cm. Jeden problem z głowy.
2) Strzępiąca się uszczelka między drzwiami kierowcy a pasażera, wada fabryczna? Przy otwieraniu dzwi kierowcy górny róg ściska uszczelkę aż się postrzępi.. Rozwiązanie?, w aso ponoć wymieniają, ale samej uszczelki nie da się wymienić tylko trzeba wymieniać cały panel ten piano bo ona jest z nim, nie zgodziłem się bo miałem obklejone folia słupki, więc uszczelkę podkleili, chwilę było dobrze, ale za trochę coś chyba klei puścił i zaczęło dalej się strzępić.. Wyciolem delikatnie strzępiący kawałek może parę mm i już jest dobrze...
3) Przebieg 6k, kierownica drga przy hamowaniu, bicie tarcz... Wymienili na gwarancji przednie tarcze włącznie z klockami na nówki, jest już dobrze jak od nowości
4) Piano black cd.. Panel środkowy boki drzwi, rysuje się szybko.. Rozwiązanie są panele carbonowe na AL.EX, wygląda dobrze.
5) Prędkościomierz szybka NIEDOTYKAC, NIE PRZECIERAĆ, rysuje się bardziej niż to piano chyba.
Chyba tyle.. dopiero mam niski przebieg więc jak to mówią 'jeździć obserwowac'
Co do piano w środku też polecam okleić folią samoregenerującą.
Czy komuś też piano na drzwiach od strony kierowcy zaczęło straszni skrzypieć? Lekko sie poluzowało i wydaje strasznie głośne dźwięki jak dotkną nogą lub ustawiam sobie lusterka.
Czy komuś też piano na drzwiach od strony kierowcy zaczęło straszni skrzypieć? Lekko sie poluzowało i wydaje strasznie głośne dźwięki jak dotkną nogą lub ustawiam sobie lusterka.
Wrócę jeszcze do kwestii wibracji przy odłączeniu cylindrów przy obrotach 1500-1700. W necie znalazłem note techniczną Mazda Deutschland (niestety tylko w uroczym języku niemieckim):
https://www.mazda3revolution.com/thread ... on.240897/
w której zalecają wymianę wsporników chłodnicy i zmianę oprogramowania PCM. Zgłosiłem to dzisiaj w ASO przy okazji przeglądu, mają sprowadzić nowe wsporniki i zrobić tak, jak opisuje to nota. Dam znać, czy będzie jakaś zmiana.
Z drugiej strony przyzwyczaiłem się do jazdy nie schodząc poniżej 2k obrotów, ma to też swoje zalety.
https://www.mazda3revolution.com/thread ... on.240897/
w której zalecają wymianę wsporników chłodnicy i zmianę oprogramowania PCM. Zgłosiłem to dzisiaj w ASO przy okazji przeglądu, mają sprowadzić nowe wsporniki i zrobić tak, jak opisuje to nota. Dam znać, czy będzie jakaś zmiana.
Z drugiej strony przyzwyczaiłem się do jazdy nie schodząc poniżej 2k obrotów, ma to też swoje zalety.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości