dine napisał(a):Krystos napisał(a): Obserwujcie u siebie.
Co prawda, nie mam trójki lecz CX-30. Też zauważyłem, że coś stukać zaczyna lecz w trochę innych okolicznościach – skręcone koła i najazd na jakąś nierówność. To auto nie ma szans przetrwać 10 lat bez poważnego remontu.
U mnie jest dokładnie tak samo (przebieg ok 40k km), byłem w serwisie i mają wymienić, w ramach gwarancji, któryś element zawieszenia (zapomniałem, co to było
ale wydaje mi się, że chyba poduszki).
Z tym poważnym remontem bym nie przesadzał – fakt, auto posiada sporo drobnych i głupich usterek, ale wydaje mi się, że ostatnio Mazda porządnie zabrała się do tego tematu: klamki mają nową konstrukcje, mechanizm lusterek tak samo i może w końcu poradzą sobie z odstającą klapką wlewu paliwa. Tym bardziej, że serwis przyjmuje większość reklamacji bez niczego.
Osobiście mam porównanie z Astrą K z podobnym przebiegiem i rzeczywiście nie ma w niej tylu i takich usterek, jak w naszych Mazdach, ale za to tam padają skrzynie M32, silniki 1.4 125KM/150KM...