Irytujące rzeczy/usterki w BP
Oddałem auto przedwczoraj do serwisu w celu sprawdzenia czemu szybko pada akumulator gdy sprzątam auto, naładowany do full, a rano 12,10 a nawet skoki były lekko poniżej 12v. Zobaczę jaki werdykt będzie... w zamian dostałem cx3 i tak z ciekawości sprawdziłem napięcie i w cx3 12.40v.
MM4zda napisał(a):Oddałem auto przedwczoraj do serwisu w celu sprawdzenia czemu szybko pada akumulator
W zeszły piątek miałem pierwszy przegląd, na którym był również sprawdzany akumulator, został również naładowany do pełna. W poniedziałek oddałem samochód do oklejenia folią. Przy odbiorze chłopaki powiedzieli, że auto nie chciało im odpalić, a akumulator się rozładował... Mieli tylko pootwierane drzwi podczas oklejania wnętrza, bez włączonego zapłonu... Mi osobiście się taka sytuacja nie przytrafiła.
MM4zda napisał(a):Mazda dostała nowy akumulator podobno tamten miał w 2 komorach niski poziom elektrolitu i jakieś zwarcie bylo.
Super, tylko mój akumulator jest ponoć ok Mam nawet filmik jak typ pokazuje parametry jego pracy i widać później, że jest podłączony do ładowania...
Jest jeszcze jedna rzecz, którą zauważyłem kiedy czekałem na kogoś w aucie. Miałem otwarte drzwi, oglądałem sobie film na tel z dzwiękiem przez samochodowy BT. Po około 15 minutach auto się wyłącza całkowicie, a wszystkie połączenia zostają zerwane.
dine napisał(a):Jest jeszcze jedna rzecz, którą zauważyłem kiedy czekałem na kogoś w aucie. Miałem otwarte drzwi, oglądałem sobie film na tel z dzwiękiem przez samochodowy BT. Po około 15 minutach auto się wyłącza całkowicie, a wszystkie połączenia zostają zerwane.
Moja BM i ojca DJ wyłącza się po okresie bezczynności w samochodzie i jest to związane z ochroną akumulatora przed głębokim rozładowaniem. Podobnie gaśnie oświetlenie wnętrza lub bagażnika.
Parametry ustawiane w menu auta. Nie ma tego w instrukcji do BP ?
Każdy jest kowalem swego losu a stare przysłowie pszczół mówi, że czytanie książek ułatwia życie. Instrukcji też.
RobertPi napisał(a):Czyli jednak nie ma w instrukcji, czy jest ale nie da się ustawić?
Przeczytałem od deski do deski skróconą wersję instrukcji obsługi oraz po łebkach pełną i nie przypominam sobie wzmianki o takiej możliwości, więc nie sądzę.
Możesz wstawić tu ten fragment z instrukcji do twojego auta? Z chęcią zobaczę jak to producent opisał.
Ale mi dałeś zadanie, dzięki .
Znalazłem o ustawieniu oświetlenia i gdzieś było jeszcze, że ten sam parametr dotycz "włączonego" MZD i wszelkich urządzeń ale teraz na szybko namierzyć nie mogę. Generalnie opis jest.
Znalazłem o ustawieniu oświetlenia i gdzieś było jeszcze, że ten sam parametr dotycz "włączonego" MZD i wszelkich urządzeń ale teraz na szybko namierzyć nie mogę. Generalnie opis jest.
Ok, ale to jest tylko regulacja czasu świecenia wnętrza i to w bp też można ustawić, tyle że w bp był problem z modułami od poszczególnych systemów które działały zbyt długo i mimo że lampki nie świeciły to akumulator żarło. Po aktualizacji ponoć tego już nie ma.
Ale u mnie w BM właśnie ten sam czas odpowiada za lampki i za radio i pewnie jeszcze kilka innych urządzeń o których nie mam pojęcia.
Nie minęły jeszcze dwa lata od odbioru samochodu, na liczniku nakręcone 20kkm kilka dni temu, a skóra na kierownicy już się łuszczy. Jak znam życie to w serwisie pewnie usłyszę, że nie podlega naprawie/wymianie ze względu na to, że to normalne zużycie.
worn napisał(a):Nie minęły jeszcze dwa lata od odbioru samochodu, na liczniku nakręcone 20kkm kilka dni temu, a skóra na kierownicy już się łuszczy
Mam podobny przebieg i nic się nie łuszczy. Może warto nawilżać dłonie?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość