Irytujące rzeczy/usterki w BP
corky1 napisał(a):A propos, gdy zadzwoniłem do ASO w innej sprawie, dowiedziałem się, że podobno jest akcja serwisowa na akumulator i system zabezpieczeń (chyba fabryczny immobilizer). Ktoś coś wie?
Ja zakładałem wątek w dziale CX-30 odnośnie włączającego się czasem alarmu przy otwarciu klapy bagażnika, ale patrząc na odzew, chyba mnie to tylko trafiło. Póki co nie dzwoniłem w tej sprawie do ASO. Zrobię to niedługo przy okazji podmianki oleju.
Na zagranicznym forum temat znany od roku i ponoć od czerwca jest jakaś skuteczna aktualizacja.
Być może w 3ce też jest coś na rzeczy.
Na jaką stronę się powołujesz?
Jeśli na stronę UOKiK to tam chyba producent musi zgłaszać jedynie akcje mające wpływ na bezpieczeństwo ludzi i tych akcji jest tam kilka. Jak masz jakąś inną stronkę to podeślij proszę.
Przykładowo tutaj dla CX-30 jest ok 50 różniastych akcji.
https://www.cx30-forum.de/forum/thread/ ... /?pageNo=1
Jeśli na stronę UOKiK to tam chyba producent musi zgłaszać jedynie akcje mające wpływ na bezpieczeństwo ludzi i tych akcji jest tam kilka. Jak masz jakąś inną stronkę to podeślij proszę.
Przykładowo tutaj dla CX-30 jest ok 50 różniastych akcji.
https://www.cx30-forum.de/forum/thread/ ... /?pageNo=1
No widzisz. Wg strony Mazdy moja też jest ok, a wg mojego linka jest notatka z 23 czerwca odnośnie alarmu i klapy i ewidentnie mnie to dotyczy.
kkk255 napisał(a):Ten immo omega i tak nic nie daje i przed niczym nie chroni
Pan Marek Wieruszewski pokazał ile to jest warte....
Az myślę o wyłączeniu tego komputerem i zostawić tylko fabryczny immo
A obejrzałeś dokładnie ten test Wieruszewskiego? To obejrz jeszcze raz...
piotear napisał(a):I jak sie u Ciebie marin sprawa skończyła?
Jakiś czas temu oddałem do poprawki na ponad dobę i nic nie zrobili...
Wpierw serwisant twierdził, że ich podwykonawca ma problem z komorą lakierniczą a po kilku godzinach, że jest problem z obstawą pracowników. Był to piątek więc powiedziałem, że nie zostawię im na weekend samochodu. Natomiast teraz nie mam na to czasu.
Zamówiłem w ASO nową soczewkę/szybke prędkościomierza, strasznie mnie to irytuje, że się rysuje. Lubię dbać o wnętrze samochodu a każde przetarcie powoduje nowe rysy, może nie robią się takie jak po papierze ściernym, ale mikrorysy a jak słońce poświęci to jest masakra, obkleje ja folia ppf elite:
"Dzięki naszemu doskonałemu systemowi uwarstwiania folii z wysokiej jakości poliuretanu, Elite ustanowiła nową koncepcję „zminimalizowanego efektu żółknięcia” wraz z doskonałym połyskiem powierzchni, klarownością i odpornością na zarysowania"
Chyba to najlepsze rozwiązanie, czy jest inna metoda?
"Dzięki naszemu doskonałemu systemowi uwarstwiania folii z wysokiej jakości poliuretanu, Elite ustanowiła nową koncepcję „zminimalizowanego efektu żółknięcia” wraz z doskonałym połyskiem powierzchni, klarownością i odpornością na zarysowania"
Chyba to najlepsze rozwiązanie, czy jest inna metoda?
Pytanie do właścicieli Mazd z silnikiem Skyactiv G: jakie macie obroty jałowe silnika po rozgrzaniu? U mnie , np na światłach, wskazówka spada czasem do 500 obr/min i zaczyna buda się trochę telepać. Już nie wspomnę o tym że wskazówka od obrotów ma raczej problem z utrzymaniem jednej pozycji obrotów jałowych, tylko lekko faluje – w przeciwieństwie do mojego poprzedniego pojazdu. TTTM?
Fajfek napisał(a):Pytanie do właścicieli Mazd z silnikiem Skyactiv G: jakie macie obroty jałowe silnika po rozgrzaniu? U mnie , np na światłach, wskazówka spada czasem do 500 obr/min i zaczyna buda się trochę telepać. Już nie wspomnę o tym że wskazówka od obrotów ma raczej problem z utrzymaniem jednej pozycji obrotów jałowych, tylko lekko faluje – w przeciwieństwie do mojego poprzedniego pojazdu. TTTM?
z tytm utrzymaniem obrotów to faktycznie widać ze ma minimalne odchyły obrotomierz natomiast nie telepie mi budą nawet jesli ma 500rpm
Fajfek napisał(a):Pytanie do właścicieli Mazd z silnikiem Skyactiv G: jakie macie obroty jałowe silnika po rozgrzaniu? U mnie , np na światłach, wskazówka spada czasem do 500 obr/min i zaczyna buda się trochę telepać. Już nie wspomnę o tym że wskazówka od obrotów ma raczej problem z utrzymaniem jednej pozycji obrotów jałowych, tylko lekko faluje – w przeciwieństwie do mojego poprzedniego pojazdu. TTTM?
Faktycznie, u mnie również spadają do 500, choć nie powoduje to wibracji nadwozia...
paweł_TBU napisał(a):Do listy usterek w mojej 3ce dopisuje uszkodzona klamkę kierowcy. Przestały działać czujniki pojemnościowe i nie da się dotykiem ani zamknąć ani otworzyć auta.
Wymieniałeś baterie w kluczyku? To jest praktycznie pierwszy objaw zanim zacznie coś pikać czy wyświetlać w aucie, ale u mnie i u jeszcze innej osoby z forum nie działało tylko otwieranie. Ja odebrałem w listopadzie auto z produkcji styczniowej i już po niecałym miesiącu musiałem wymienić baterie.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 7&t=214296
Z powyższego wątku...
Bateria kosztuje 1pln a wymiana 1min. Możesz zaryzykować, możesz z tym jechać do ASO.
Z powyższego wątku...
krzychun napisał(a):Ja też myślałem, że mam problem z czujnikiem od strony kierowcy. Bo od strony pasażera działało zawsze. Ale jednak to była bateria.
Bateria kosztuje 1pln a wymiana 1min. Możesz zaryzykować, możesz z tym jechać do ASO.
Oby to było to. Ja miałem zamiast 3.3V (nowa) w obu kluczykach 3V (nawet w tym, którego nie używałem)
Jeśli pomoże to daj znać przy jakim napięciu umiera również zamykanie
PS: A z anegdotek bateriowych to zaczepiłem wczoraj maździarza z MX-5, który nie mógł ani rozbroić alarmu, ani odpalić auta i okazało się, że podmiana baterii wystarczyła – a było już ciemno, zimno i godzinę od domu. Od razu wrzuciłem nowy zapas do auta
Jeśli pomoże to daj znać przy jakim napięciu umiera również zamykanie
PS: A z anegdotek bateriowych to zaczepiłem wczoraj maździarza z MX-5, który nie mógł ani rozbroić alarmu, ani odpalić auta i okazało się, że podmiana baterii wystarczyła – a było już ciemno, zimno i godzinę od domu. Od razu wrzuciłem nowy zapas do auta
Z ciekawości zerknąłem do instrukcji żeby zobaczyć jak wymienić baterię. I konsternacja. Jest napisane, że tylko w ASO. Proszę o jakiś link do sposobu wymiany baterii, bo u mnie tylko ten kluczyk awaryjny widać po zdjęciu klapki.
Gdyby kogoś irytowała porysowana szybka prędkościomierza to pytałem w jednym z ASO.
Koszt części, oklejenia folią bezbarwną oraz wymiany to 958,60 zł brutto.
Tak na przyszłość bo ta szybka się łatwo rysuje :p
Koszt części, oklejenia folią bezbarwną oraz wymiany to 958,60 zł brutto.
Tak na przyszłość bo ta szybka się łatwo rysuje :p
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości