Irytujące rzeczy/usterki w BP
Temat irytujące rzeczy więc w mojej M3 irytował mnie środkowy panel, jedni obklejali, ale to dużo zachodu bo trzeba demontować cały panel, ja zrobiłem tak: efekt fajny i mnie się podoba
Jest to panel do wersji z automatem dlatego po lewej jest dziura prostokątna, ale zakleiłem tam folią carbon i wygląda estetycznie pasuje do wersji manual też.
Za parę dni będę miał taki na sprzedaż, gdyby ktoś chciał to PM
Jest to panel do wersji z automatem dlatego po lewej jest dziura prostokątna, ale zakleiłem tam folią carbon i wygląda estetycznie pasuje do wersji manual też.
Za parę dni będę miał taki na sprzedaż, gdyby ktoś chciał to PM
Jaka cena
Mazda2019 napisał(a):Temat irytujące rzeczy więc w mojej M3 irytował mnie środkowy panel, jedni obklejali, ale to dużo zachodu bo trzeba demontować cały panel, ja zrobiłem tak: efekt fajny i mnie się podoba
Jest to panel do wersji z automatem dlatego po lewej jest dziura prostokątna, ale zakleiłem tam folią carbon i wygląda estetycznie pasuje do wersji manual też.
Za parę dni będę miał taki na sprzedaż, gdyby ktoś chciał to PM
skoro to nie jest oklejane to jakie i ile taki do automatu?
Nie trzeba demontować, ale gdzieś indziej znalazłem jak zdemontować i profesjonalnie obkleić to piano każdy zakamarek itp, znam firmę co 'zabezpieczy' folia bezbarwną te elementy, mają wykroiniki wycinane na ploterze także jest idealnie spasowane, nawet nie widać że folia jest, jak coś polecam Autoklinike w Wieliczce, robiłem tam ceramikę, słupki piano folia, jest perfekt
Jakiś czas temu – około miesiąca – znalazłem tutaj wpis jednego forumowicza który pisał, że przedstawiając swojemu dilerowi niemiecki tekst TSB, dotyczący wymiany mocowań chłodnicy i aktualizacji oprogramowania PCM w celu poprawienia pracy silnika i gładszego przechodzenia z pracy 2 cyl na 4 cyl, uzyskał od serwisu obietnicę zamówienia nowych/poprawionych części i wykonania takiej "naprawy". Obserwuję też zagraniczne forum mazda3revolution i kilka osób które wykonały takie naprawy w serwisie nie są zadowolone, narzekają nawet na większe wibracje. Czy ktoś coś wie, lub ta osoba mogła by się wypowiedzieć, czy ta "naprawa" coś poprawiła? Może nie warto się o to "upominać" u dilera żeby nie było gorzej?
To ja pisałem o tej nocie. ASO miało zamówić części i się ze mną skontaktować, ale do tej pory żadnego kontaktu, a ja się jeszcze nie przypominałem. Na forum mazda3revolution ktoś już to zrobił i pisze, że efekty są widoczne. Tutaj link: https://www.mazda3revolution.com/threads/tsb-for-engine-vibration.240897/
Apropos irytujących rzeczy – jak ma się obecnie sprawa z aktywacją/ dezaktywacją cylindrów i szarpnięciami( i pochodnymi wibracjami podczas jazdy na dwóch cylindrach)? Odbieram auto dopiero w tym tygodniu ale zastanawia mnie ta kwestia czy może jakiś soft poprawiony wyszedł czy może nie jest to jednak aż tak denerwujące?
lelo28 napisał(a):G0rdon nie schodź poniżej 2 tys. obrotów podczas jazdy i nic nie zauważysz.
No dla mnie benzyna to przedział 2500-3000 obrotów . Poniżej 2000 nie miałbym serca....a do tego to będzie automat więc myślę (tzn.mam nadzieję),że sam będzie chciał utrzymać sensowne obroty. No to mnie uspokoiłeś....
To teraz tylko modlić się o brak odprysków na lakierze i znaleźć jakieś żarówki zamiast standardowych W21/5W .
bylem na jezdzie testowej, skyx automat. skrzynia wrzucala najwyzszy mozliwy bieg i przy niecalych szescdziesieciu km/h byla juz szostka i nieco ponad tysiac obrotow
G0rdon napisał(a):....a do tego to będzie automat więc myślę (tzn.mam nadzieję),że sam będzie chciał utrzymać sensowne obroty.
Nie do końca tak jest. Lepiej niech się wypowie ktoś z automatem ( ja mam manuala który tylko może mi sugerować zmianę biegu na wyższy)
lelo28 napisał(a):Nie do końca tak jest. Lepiej niech się wypowie ktoś z automatem ( ja mam manuala który tylko może mi sugerować zmianę biegu na wyższy)
W trybie "zwykłym" automat przy delikatnej jeździe trzyma obroty bardzo nisko, zdecydowanie bliżej 1000 rpm niż 2000 rpm . Oczywiście jeśli mocno docisnąć pedał gazu to kręci wyżej, ale tylko do czasu ustabilizowania prędkości – wtedy znowu wrzuca najwyższy możliwy bieg.
Wyjątkiem jest jazda w trybie SPORT, gdzie obroty silnika są utrzymywane na wyższym poziomie przez cały czas, nawet przy stałej prędkości (i chyba jest to poziom przynajmniej tych 2000 obrotów, ale nie jestem pewien, bo bardzo rzadko z tego trybu korzystam).
Ja nigdy nie doświadczyłem żadnych wibracji i gdyby nie ilustracja w menu, nie miałbym pojęcia czy akurat jadę na 4 czy na 2 cylindrach.
-
dzonn
dzonn napisał(a):lelo28 napisał(a):Nie do końca tak jest. Lepiej niech się wypowie ktoś z automatem ( ja mam manuala który tylko może mi sugerować zmianę biegu na wyższy)
W trybie "zwykłym" automat przy delikatnej jeździe trzyma obroty bardzo nisko, zdecydowanie bliżej 1000 rpm niż 2000 rpm . Oczywiście jeśli mocno docisnąć pedał gazu to kręci wyżej, ale tylko do czasu ustabilizowania prędkości – wtedy znowu wrzuca najwyższy możliwy bieg.
Wyjątkiem jest jazda w trybie SPORT, gdzie obroty silnika są utrzymywane na wyższym poziomie przez cały czas, nawet przy stałej prędkości (i chyba jest to poziom przynajmniej tych 2000 obrotów, ale nie jestem pewien, bo bardzo rzadko z tego trybu korzystam).
Ja nigdy nie doświadczyłem żadnych wibracji i gdyby nie ilustracja w menu, nie miałbym pojęcia czy akurat jadę na 4 czy na 2 cylindrach.
No to miód na moje serce, bo już normalnie widziałem się w sporze z Mazdą o tą kwestię. A tak to czuję wielką ulgę. Apropos automatu – planujecie wymianę oleju w skrzyni przy 60 tys?
Nie sądzę żebym tyle zrobił tym autem . Nie żebym nie był z niego zadowolony, po prostu mam w planach sprzedać je po 3-4 latach i raczej tyle w tym czasie nie wyjeżdzę.
-
dzonn
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości