Irytujące rzeczy/usterki w BP
kładź ceramikę i nie czekaj, skoro masz już słoneczka to już przegiąłeś z czasem. Ja ceramikę położyłem po niecałym miesiącu, lakier jak nowy. Za miesiąc wybieram się na odświeżenie jej.paweł_TBU napisał(a):Czy Wasz lakier rysuje się od patrzenia?? auto 2 miesiące a już sporo słoneczek...
Ja od razu po wyjechaniu z salonu zawiozłem auto na oklejenie folią bezbarwną przodu (zderzak, maska, światła, lusterka, słupki B, tylny spoiler) i położenie ceramiki na całym aucie. Jeżeli ktoś ma zwyczaj dbać o samochód to jest to dla niego genialne rozwiązanie. Co tydzień myjnia bezdotykowa we własnym zakresie a raz w miesiącu profesjonalne mycie u detailerów powoduje że auto cały czas świeci się jak psu ..... Bajeczne rozwiązanie.
ogluch napisał(a):Ja od razu po wyjechaniu z salonu zawiozłem auto na oklejenie folią bezbarwną przodu (zderzak, maska, światła, lusterka, słupki B, tylny spoiler) i położenie ceramiki na całym aucie. Jeżeli ktoś ma zwyczaj dbać o samochód to jest to dla niego genialne rozwiązanie. Co tydzień myjnia bezdotykowa we własnym zakresie a raz w miesiącu profesjonalne mycie u detailerów powoduje że auto cały czas świeci się jak psu ..... Bajeczne rozwiązanie.
Ile kosztowało Cię oklejanie folią
Mati_WZL napisał(a):Ja nie grzebałem bo chyba po prostu tak jest że po samym BT nie pobiera skórek albumów, swoją drogą czy to robi Ci jakąkolwiek różnicę ?
Gdyby nie robiło to bym o tym nie pisał Po prostu przyzwyczaiłem się do okładek, które wyświetlały się w poprzedniej wersji mazdy.
Edit: Sparowałem iPhona i wszystko się wyświetla. Widocznie android lub oxygenOS jest mało kompatybilny.
Edit 2: Po zakualizowaniu androida do wersji 10 wszystko działa
[quote="Arek_4k"]Ostatnio zauważyłem, że jadąc z prędkością ok. 100km/h lub większą, słyszę szumy wiatru z okolic tylnych drzwi za fotelem pasażera. Sprawdziłem uszczelki, ale nic podejrzanego nie rzuciło mi się w oczy.
Chyba szykuje się kolejna wizyta w aso.[/quote
Już wcześniej o tym pisałem ! Byłem w ASO wszystko ok (ale jak będzie więcej takich zgłoszeń to sie bardziej zainteresują ) ale i taj nie odpuszczę
Chyba szykuje się kolejna wizyta w aso.[/quote
Już wcześniej o tym pisałem ! Byłem w ASO wszystko ok (ale jak będzie więcej takich zgłoszeń to sie bardziej zainteresują ) ale i taj nie odpuszczę
Czy to jest ten słynny EUS (efekt uchylonej szyby), który był w poprzednich modelach i sprawę załatwiała poprawa uszczelek? Jeśli tak, to słabo, że powielają ten sam błąd.
U mnie w sedanie tego nie słyszę, ale jak pojadę w trasę zwrócę na to uwagę.
U mnie w sedanie tego nie słyszę, ale jak pojadę w trasę zwrócę na to uwagę.
Czy szum wiatru słyszysz jak jedziesz jako kierowca czy jako pasażer z przodu/z tyłu?
Ostatnio edytowano 21 paź 2019, 11:52 przez lelo28, łącznie edytowano 1 raz
kamil_franiu napisał(a):ogluch napisał(a):Ja od razu po wyjechaniu z salonu zawiozłem auto na oklejenie folią bezbarwną przodu (zderzak, maska, światła, lusterka, słupki B, tylny spoiler) i położenie ceramiki na całym aucie. Jeżeli ktoś ma zwyczaj dbać o samochód to jest to dla niego genialne rozwiązanie. Co tydzień myjnia bezdotykowa we własnym zakresie a raz w miesiącu profesjonalne mycie u detailerów powoduje że auto cały czas świeci się jak psu ..... Bajeczne rozwiązanie.
Ile kosztowało Cię oklejanie folią
Folia w zakresie jak opisałem 2900 netto
U mnie jest problem z wyświetlaniem znaków drogowych w trakcie korzystania z nawigacji Google Maps przez Android Auto. A konkretnie polega to na tym, że w momencie, gdy aktywny jest tryb nawigowania, auto nie pokazuje rozpoznanych znaków ani na zegarach, ani na head-up display. W momencie, gdy wyłączę nawigowanie, ostatnio rozpoznany znak od razu jest widoczny, nawet jeśli sama aplikacja Google Maps pozostaje włączona.
Czy u Was też jest ten problem? Zgłaszałem to w ASO, powiedziano mi że Mazda jest świadoma problemu i pracują nad aktualizacją oprogramowania.
Co do działania klimatyzacji, to mam automatyczną i robiłem pomiary. Przy 26 stopniach na zewnątrz nie byłem w stanie osiągnąć temp. niższej niż 9-10 stopni na wylocie nawiewów, niezależnie od ustawień. Szału nie ma, ale zastanawia mnie jak to będzie wyglądało w upały. Być może sterowanie klimatyzacją jest w tym aucie bardziej złożone i jest powiązane z temperaturą zewnętrzną, tak że w trakcie upałów temperatura na wylocie z kratek będzie niższa niż te zmierzone przeze mnie 9-10 stopni? Taką mam nadzieję, bo przy temperaturze zewnętrznej >30 stopni, jeśli klima w najlepszym wypadku puści do kabiny 10 stopni, to raczej nie ma co liczyć na efektywne chłodzenie .
Czy u Was też jest ten problem? Zgłaszałem to w ASO, powiedziano mi że Mazda jest świadoma problemu i pracują nad aktualizacją oprogramowania.
Co do działania klimatyzacji, to mam automatyczną i robiłem pomiary. Przy 26 stopniach na zewnątrz nie byłem w stanie osiągnąć temp. niższej niż 9-10 stopni na wylocie nawiewów, niezależnie od ustawień. Szału nie ma, ale zastanawia mnie jak to będzie wyglądało w upały. Być może sterowanie klimatyzacją jest w tym aucie bardziej złożone i jest powiązane z temperaturą zewnętrzną, tak że w trakcie upałów temperatura na wylocie z kratek będzie niższa niż te zmierzone przeze mnie 9-10 stopni? Taką mam nadzieję, bo przy temperaturze zewnętrznej >30 stopni, jeśli klima w najlepszym wypadku puści do kabiny 10 stopni, to raczej nie ma co liczyć na efektywne chłodzenie .
-
dzonn
dzonn napisał(a):Co do działania klimatyzacji, to mam automatyczną i robiłem pomiary. Przy 26 stopniach na zewnątrz nie byłem w stanie osiągnąć temp. niższej niż 9-10 stopni na wylocie nawiewów, niezależnie od ustawień. Szału nie ma, ale zastanawia mnie jak to będzie wyglądało w upały. Być może sterowanie klimatyzacją jest w tym aucie bardziej złożone i jest powiązane z temperaturą zewnętrzną, tak że w trakcie upałów temperatura na wylocie z kratek będzie niższa niż te zmierzone przeze mnie 9-10 stopni? Taką mam nadzieję, bo przy temperaturze zewnętrznej >30 stopni, jeśli klima w najlepszym wypadku puści do kabiny 10 stopni, to raczej nie ma co liczyć na efektywne chłodzenie .
Niepotrzebnie się martwisz na zapas, klima działa prawidłowo nawet przy 38 stopniach (najwyższa temperatura przy jakiej jechałem). Poza tym klima, o ile dobrze pamiętam ma minimalną temp. 15 stopni.
Ten mit z wydajnością klimy chyba rozrósł się na dobre
dzonn napisał(a):U mnie jest problem z wyświetlaniem znaków drogowych w trakcie korzystania z nawigacji Google Maps przez Android Auto. .
U każdego tak jest
Zauważyłem dzisiaj kolejny "kwiatek": komputer żle odczytuje temperaturę na zewnątrz – teraz na zewnątrz jest ok. 23 stopnie, a komputer pokazuje 14.
Edit: Pojeżdziłem trochę i powoli termometr wrócił do prawidłowego wskazania.
Edit: Pojeżdziłem trochę i powoli termometr wrócił do prawidłowego wskazania.
Ostatnio edytowano 21 paź 2019, 19:10 przez Arek_4k, łącznie edytowano 2 razy
lelo28 napisał(a):Niepotrzebnie się martwisz na zapas, klima działa prawidłowo nawet przy 38 stopniach (najwyższa temperatura przy jakiej jechałem). Poza tym klima, o ile dobrze pamiętam ma minimalną temp. 15 stopni.
Ten mit z wydajnością klimy chyba rozrósł się na dobre
Oby było tak jak mówisz. Dla jasności dodam jednak, że mi nie chodzi o temperaturę widoczną na sterowniku, lecz zmierzoną przeze mnie termometrem tuż przy wylocie z kratek. Wiadomo przecież, że aby w upalny dzień w kabinie osiągnąć temperaturę powiedzmy 20 stopni, to powietrze na wylocie z kratek musi być znacznie zimniejsze, niż te 20 stopni.
Normalnie zakładałbym, że niezależnie od temperatury zewnętrznej, jeśli ustawię klimę na LO, to auto puści mi z kratek najchłodniejsze powietrze, jakie jest w stanie wygenerować. W innych autach normą jest 2-6 stopni i wtedy faktycznie odczuwa się, że klima pracuje bardzo sprawnie.
Natomiast tutaj przy 26 stopniach na zewnątrz i klimie ustawionej na LO z kratek leciało mi 9-10 stopni, niezależnie czy na postoju czy w trakcie jazdy, czy z obiegiem zewnętrznym czy wewnętrznym. Powiedzmy sobie uczciwie – to słaby wynik, a jeśli to już teraz był szczyt wydajności układu, to przy 35+ na zewnątrz temperatura na wylocie z kratek będzie jeszcze wyższa, niż te 9-10 stopni. W poprzednim aucie przy 35+ stopniach na zewnątrz z kratek leciało mi ok. 10-11 stopni i jeździłem spocony.
Dlatego mam cichą nadzieję, że w tym aucie działa to inaczej niż zakładam i gdy przyjdą upały, Mazda będzie w stanie z kratek wydobyć coś znacznie chłodniejszego niż 10 stopni, a jedynie na ten moment tego nie robi, bo nie ma takiej potrzeby. Innymi słowy mam nadzieję, że pomimo ustawienia "LO" auto ogranicza chłodzenie z uwagi na to, że temperatura zewnętrzna nie jest wysoka i nie chce dopuścić do nadmiernego wychłodzenia kabiny.
lelo28 napisał(a):U każdego tak jest
Dzięki za potwierdzenie.
-
dzonn
Dziś miałem telefon z ASO Mazdy, że rzeczywiście coś jest nie tak z tą temperaturą chłodzonego powietrza przy najniższych ustawieniach temperatury klimy, tzn jest za wysoka. Mają mi zainstalować jakąś poprawkę do oprogramowania, która ma to naprawić. W ASO nie byli w stanie powiedzieć, czy będzie się szykować jakaś akcja serwisowa, ale prawdopodobnie będą też instalować tę poprawkę do innych nowych samochodów, które mają.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość