ględzenie, konwersowanie, gadanine o BP
Coś jest nie tak. Produkcja w Japonii musi mieć na początku J, a jeśli jest M to m.in.Tajlandia (druga znak to litera od L do R), w której też produkują BP, ale nie sądzę, aby w Polsce sprzedawali mazdy z tamtej fabryki.
Dmb_T napisał(a):Panowie.
Poprzednia Trojka miala w VIN poczatek 3M. Oznacza to, źe powstała w Meksyku.
Nowa ma w VIN początek M. Powiedziano mi, że to oznacza produkcję w Japonii (info od dealera)
Ale w papierach od dealera napisano, że zakupił auto w Belgii...
Czy Belgia sprowadza auta z Japonii i dystrybuuje na całą Europę, czy mnie dealer wkręca, mówiąc, ze Trójka (BP, 2020) powstała w Japonii...?
Tak w Belgii mazda ma swój magazyn na Europę z tego co wiem to są tam też rozbierane i poddawane konserwacji dodatkowej
Poszperałem trochę w necie i wychodzi na to, że corky1 ma rację. Dla Mazdy M na początku nr VIN to fabryka w Tajlandii. Czy początek to MM8?
Rozbierane –> Nie
Poddawane konserwacji –> Tak
Konserwowane jest tylko to co widać, a że 3 BP jest całkiem solidnie od spodu zabudowana wszelkiego rodzaju osłonami, to mimo wszystko konserwacją bym tego nie nazwał.
kamil_franiu napisał(a):są tam też rozbierane i poddawane konserwacji dodatkowej
Rozbierane –> Nie
Poddawane konserwacji –> Tak
Konserwowane jest tylko to co widać, a że 3 BP jest całkiem solidnie od spodu zabudowana wszelkiego rodzaju osłonami, to mimo wszystko konserwacją bym tego nie nazwał.
worn napisał(a):Poszperałem trochę w necie i wychodzi na to, że corky1 ma rację. Dla Mazdy M na początku nr VIN to fabryka w Tajlandii. Czy początek to MM8?kamil_franiu napisał(a):są tam też rozbierane i poddawane konserwacji dodatkowej
Rozbierane –> Nie
Poddawane konserwacji –> Tak
Konserwowane jest tylko to co widać, a że 3 BP jest całkiem solidnie od spodu zabudowana wszelkiego rodzaju osłonami, to mimo wszystko konserwacją bym tego nie nazwał.
Plastiki,nadkola itp sa ściągane ( rozbierane ) i samochód jest dodatkowo konserwacji poddawany
Po przypłynięciu do Antwerpii są autka poddawane dodatkowej konserwacji ale nie są "rozbierane" tylko tam gdzie dojdzie sonda , wyobrażacie sobie demontaż z tysięcy samochodów plastików?
Zresztą widać to po podwoziu w moim autku po demontażu plastików (przed konserwacją), konserwacja fabryczna jest tylko w miejscach gdzie dotarła dysza , ale podobno dobrej jakości i się super trzyma
( to brązowe to właśnie ten "wosk"
Zresztą gdy ja kupowałem to ASO ostrzegało że na początku eksploatacji samochodu może być czuć nieprzyjemny zapach gdy silnik się rozgrzeje bo była dod. konserwacja robiona (nie wiem jak teraz?)
A moja przypłynęła z Japonii.
Zresztą widać to po podwoziu w moim autku po demontażu plastików (przed konserwacją), konserwacja fabryczna jest tylko w miejscach gdzie dotarła dysza , ale podobno dobrej jakości i się super trzyma

Zresztą gdy ja kupowałem to ASO ostrzegało że na początku eksploatacji samochodu może być czuć nieprzyjemny zapach gdy silnik się rozgrzeje bo była dod. konserwacja robiona (nie wiem jak teraz?)
A moja przypłynęła z Japonii.
Ja już nie pamiętam czy było coś czuć czy nie, może delikatnie, ale od początku stosowałem zapach samochodowy to mi to nie przeszkadzało, potwierdzam jest to jakiś wosk, minus tego wosku, że pod palcem schodzi a myjąc nadkola pod ciśnieniem wypłukuje się ten wosk niestety. W starej Mazdzie 3 mało co było bo wypłukało mi większość na sprężynach w nadkolu.
Ja napisałem że ten wosk jest OK (może mam inny?) bo jak widać na foto nie dało się zmyć gorącą wodą ani chemią do odtłuszczania, natomiast fizycznie drapać nie pozwoliłem 
Po przyjeździe z salonu to dosłownie dymiło się spod maski
Tak z ciekawości zrobiłem parę fotek po przyjeździe z salonu (mogę pokazać) , po prostu wkładając rękę pod samochód i ewidentnie widać że konserwacja jest nakładana na miejsca zaplanowane a nawet te dostępne obok są nie pryśnięte dlatego w ten demontaż plastików nie wierzę
tym bardziej że po ich zdemontowaniu widać "goliznę " pod nimi. 
Po przyjeździe z salonu to dosłownie dymiło się spod maski
kamil_franiu napisał(a):Plastiki,nadkola itp sa ściągane ( rozbierane ) i samochód jest dodatkowo konserwacji poddawany
Zaufaj mi, plastiki nie są demontowane
Podpisuję się pod tym co napisał andrep. Auta są konserwowane tam gdzie dojdzie dysza, a to też nie jest regułą.
Też czułem mocno zapach u siebie przez 1-2kkm. Teraz mam ok 5kkm i po mocniejszej jeździe jeszcze coś czasem dolatuje. Woń taka sama jaką miałem w BM 
worn napisał(a):kamil_franiu napisał(a):Plastiki,nadkola itp sa ściągane ( rozbierane ) i samochód jest dodatkowo konserwacji poddawany
Zaufaj mi, plastiki nie są demontowaneWiem bo sam robiłem konserwację z demontażem osłon i wiem co widziałem.
Podpisuję się pod tym co napisał andrep. Auta są konserwowane tam gdzie dojdzie dysza, a to też nie jest regułą.Podczas pierwszych kilometrów czuć też było jak sie konserwacja wypala.
Ja sobie odpusciłem komsereacje bo też ściągnąłem plastiki i wyglądało to bardzo ale to bardzo przyzwoicie więc poczekam kilka lat z konserwacją
Mam pytanie do was czy dbacie jakoś o stan szybki zegarów? Myjecie, czyścicie czymś, przecieracie? Jakość tej szybki jest kiepska, strasznie się rysyje, chodzi mi o rysy widoczne pod światło słoneczne lub sztuczne, jeśli komuś wogole to przeszkadza, raz już mi wymieniali ją w ASO bo była w stanie opłakanym, jakie jest wasze zdanie na ten temat, czy się nie przejmujecie takimi rzeczami?
Ja raz na czas przecieram ją nasączoną chusteczką do szyb i tak samo traktuję black piano. Póki co nie mam rys, które by mnie wyprowadzały z równowagi
ale być może mam przesunięte granice w tym temacie. Stukom pukom jednak nie odpuszczam 
Mam pytanie do was czy dbacie jakoś o stan szybki zegarów? Myjecie, czyścicie czymś, przecieracie? Jakość tej szybki jest kiepska, strasznie się rysyje, chodzi mi o rysy widoczne pod światło słoneczne lub sztuczne, jeśli komuś wogole to przeszkadza, raz już mi wymieniali ją w ASO bo była w stanie opłakanym, jakie jest wasze zdanie na ten temat, czy się nie przejmujecie takimi rzeczami?
Wymieniali Tobie na gwarancji czy odpłatnie? Jeśli odpłatnie, to jaki jest koszt takiej wymiany, a jaki samej szybki?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości