przez Palmer » 8 mar 2022, 12:30
U mnie jest, ale w Wydziale Komunikacji jeden urzędnik konsultował z drugim, jak ma taki "przypadek" miękkiej hybrydy oznaczyć w systemie. Trwało to bez mała 5 minut i najwyraźniej było cokolwiek kłopotliwe, ale ostatecznie udało się. Może to trochę dziwić, gdyż dane te wprost wynikają z certyfikatu homologacji. Najwyraźniej jednak można je zwyczajnie pominąć, albo przynajmniej nie starać się prawidłowo oznaczyć w archaicznym i nieintuicyjnym zapewne urzędniczym systemie informatycznym.
A 5,1 kW to całe 6,8 KM wspomagania przy ruszaniu z miejsca:) I rzeczywiście działa to tam jakoś, bo z pomruku "wolnego ssaka" da się wyodrębnić charakterystyczny dźwięk wspomagania elektrycznej "zabawki". Mimo wszystko cieszę się, że ta klasyczna wolnossąca jednostka napędowa została jeszcze bardziej dopracowana i unowocześniona o mHEV oraz odłączanie dwóch garów, choć z czysto ekonomicznego punktu widzenia niewielka to korzyść..