Pewnie jak bede w ASO to chyba to zgłoszę przy okazji jak beda znów inne rzeczy do zrobienia. Jednak kwestia dość irytująca. No chyba, że znów będzie taka sytuacja, że zepsuty "klips" będzie powodować, że nie będzie mogła znów się zamknąć i będzie "odbijać".MM4zda napisał(a):U mnie raz wymieniali bo była tragedia z tą klapką, tak odstawała że jak bym nie zamknął jej, po wymianie było perfekt, a teraz mam podobnie.
ględzenie, konwersowanie, gadanine o BP
Jak otworzysz klapkę zobacz jak duża jest szczelina między klapką a tym czarnym elementem, im większa szczelina tym bardziej odstaje, ta klapka to jakiś słabo jakościowy plastik i się odkształca od warunków atmosferycznych w sumie chyba od słońca bardzo.
k.siwczyk napisał(a):Miałem już w swojej trójce wymieniana klapkę wlewu paliwa jednak przy mrozach dzieje się coś takiego. Czy to jest normalne? Spasowanie tego elementu jest tragiczne....
Miałem wymienianą klapkę wlewu paliwa w zeszłym roku i ponownie po mrozach zaczęła odstawać od karoserii. Jestem już umówiony na termin w ASO, zobaczymy co powiedzą.
k.siwczyk napisał(a):Coś chyba te nakrętki na kola to mało dają jak zabierają jak zabierają jak swoje. Zdjęcie z osiedla z Warszawy
I tu się mylisz, one dają wiele . Nie tyle właścicielowi co śmichu amatorom cudzej własności z takiego zabezpieczenia. Tak samo jak dają zarobić tym co takie zabezpieczenia sprzedają
Idąc po taką zdobycz , zapewne kradzieje mają cały zestaw do odkręcania takich zabezpieczeń
k.siwczyk napisał(a):Zdjęcie z osiedla z Warszawy
Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć dlaczego oni się tak na mazdy uwzięli? Strach się bać. U mnie też się dobierali do kół ale jedyne co im się udało to zniszczyć felgę i odłamać emblemat...
No i pierwsza wizyta w serwisie za mną. Nie licząc słupków piano oczywiście. Powodem był niedziałający spryskiwacz reflektorów. Najpierw nie działały wcale, a po wymianie spalonego bezpiecznika działał jedynie ten od strony kierowcy. Werdykt – zapchana dysza. Jeden pracownik twierdził że to zanieczyszczenie a drugi, że nie wymieniłem płynu na zimowy i ten zamarzł. Nie kupuję tego totalnie, bo jeżdżę na zimowym od listopada a parkuję w parkingu podziemnym.
Moim zdaniem bezpiecznik był spalony jak kupowałem auto (demo), bo nie pamiętam żeby kiedykolwiek działały. Volvo spryskiwało reflektory przy pierwszym i co trzecim myciu szyby przez co chlało płyn na potęgę. Tutaj byłem zaskoczony że tak rzadko muszę uzupełniać i teraz już wiem dlaczego.
Jeśli mogę coś doradzić to zmieniajcie płyn na zimowy choćby przed czasem.
Moim zdaniem bezpiecznik był spalony jak kupowałem auto (demo), bo nie pamiętam żeby kiedykolwiek działały. Volvo spryskiwało reflektory przy pierwszym i co trzecim myciu szyby przez co chlało płyn na potęgę. Tutaj byłem zaskoczony że tak rzadko muszę uzupełniać i teraz już wiem dlaczego.
Jeśli mogę coś doradzić to zmieniajcie płyn na zimowy choćby przed czasem.
Witam, w ostatnich dniach siedzę trochę w temacie kamerek samochodowych i szukam czegoś dla siebie. Jednak mam do Was pytanie czy w gnieździe "zapalniczki" w Maździe występuje stałe zasilanie czy ono jest automatycznie dezaktywowane po wyłączeniu zapłonu?
k.siwczyk napisał(a):Witam, w ostatnich dniach siedzę trochę w temacie kamerek samochodowych i szukam czegoś dla siebie. Jednak mam do Was pytanie czy w gnieździe "zapalniczki" w Maździe występuje stałe zasilanie czy ono jest automatycznie dezaktywowane po wyłączeniu zapłonu?
Automatycznie dezaktywowane. Kamerkę mam co prawda schowaną za lusterkiem, ale za każdym razem jak włączam silnik to słyszę jej dźwięk włączania się.
Ja osobiście nie znam współczesnego auta, które by miało zasilanie zapalniczki podłączone "na stałe".
Jeśli musisz mieć takie zasilanie to konieczna będzie przeróbka ale bałbym się docelowo o akumulator.
Najrozsądniej jest wstawić jakiś mały aku pośrednio przed zapalniczką, np. 5Ah, na ładownie wpływu wielkiego mieć nie będzie, zapewni zasilanie gdy auto nie pracuje i będziesz miał pewność, że nie zamordujesz głównego gdy wydarzy się coś nieprzewidywanego.
Jeśli musisz mieć takie zasilanie to konieczna będzie przeróbka ale bałbym się docelowo o akumulator.
Najrozsądniej jest wstawić jakiś mały aku pośrednio przed zapalniczką, np. 5Ah, na ładownie wpływu wielkiego mieć nie będzie, zapewni zasilanie gdy auto nie pracuje i będziesz miał pewność, że nie zamordujesz głównego gdy wydarzy się coś nieprzewidywanego.
Fabryczna, bez przeróbek, przy amerykańskim prawie, które pozwala na dziwne odszkodowania za np. gorący kubek z kawą? Nie wierzę. Przecież to ma na celu zabezpieczyć samochód przed bezmyślnym / przypadkowym zepsuciem a nie w celu ułatwiania / utrudniania życia.
Ktoś z kolegów kto ma amerykańską wersję może potwierdzić stałe napięcie na gnieździe zapalniczki?
Ktoś z kolegów kto ma amerykańską wersję może potwierdzić stałe napięcie na gnieździe zapalniczki?
Koledzy już o tym pisali nie raz przy okazji tematów z podłączaniem kamerki, wystarczy poszukać. A ode mnie masz schematy, które to potwierdzają.
EU: https://i.imgur.com/c5J32dn.png
USA: https://i.imgur.com/rTZIPs2.png
EU: https://i.imgur.com/c5J32dn.png
USA: https://i.imgur.com/rTZIPs2.png
Zakładam, że te zrzuty schematów faktycznie są z M3 BP a nie jakiegoś wynalazku. Niech będzie, wierzę na słowo chociaż prędzej bym się spodziewał takiego połączenia na Rosję a nie na Stany.
W naszym przypadku jeśli kolega k.siwczyk ma wersję EU to stałego zasilania nie będzie.
W naszym przypadku jeśli kolega k.siwczyk ma wersję EU to stałego zasilania nie będzie.
Nawet nie podejrzewam
. Rozwiązanie dla świadomych userów. Mam nadzieję, że w Stanach tacy są
.
Ja jednak dla bezpieczeństwa dałbym małe aku. Sam wielokrotnie eksperymentowałem z różnymi urządzeniami, które "musiały" mieć zasilanie na stałe i w BF zamordowałem
akumulator dzięki takim zachciankom.
Wtedy 200 zł ważyło znacznie więcej niż dzisiaj 500.


Ja jednak dla bezpieczeństwa dałbym małe aku. Sam wielokrotnie eksperymentowałem z różnymi urządzeniami, które "musiały" mieć zasilanie na stałe i w BF zamordowałem

Wtedy 200 zł ważyło znacznie więcej niż dzisiaj 500.
RobertPi napisał(a):Fabryczna, bez przeróbek, przy amerykańskim prawie, które pozwala na dziwne odszkodowania za np. gorący kubek z kawą? Nie wierzę. Przecież to ma na celu zabezpieczyć samochód przed bezmyślnym / przypadkowym zepsuciem a nie w celu ułatwiania / utrudniania życia.
Ktoś z kolegów kto ma amerykańską wersję może potwierdzić stałe napięcie na gnieździe zapalniczki?
Potwierdzam -wersja amerykańska ma stałe napięcie w gnieździe zapalniczki.
Czy na ekranie radia FM da się ustawić grafiki stacji radiowych? Na DAB są, a nie mogę znaleźć informacji czy w zwykłym radiu też mogą się wyświetlać
- Od: 7 sty 2022, 17:38
- Posty: 10
- Auto: Mazda 3 Enso Sedan 2021 2.0 eSkyactiv-X
Jestem po przeglądzie mazdy 3
Na przeglądzie prócz oczywistych rzeczy wymieniali mi akumulator bo niby cos z nim było
Za darmo
Oczywiście odnotowano uszkodzenie zderzaka po moim mazurskim incydencie drogowym
I mam pytanie czy wymiana aku nie zresetowala poprzednich akcji serwisowych?
Tych związanych z klimą i aku?
Na przeglądzie prócz oczywistych rzeczy wymieniali mi akumulator bo niby cos z nim było
Za darmo
Oczywiście odnotowano uszkodzenie zderzaka po moim mazurskim incydencie drogowym
I mam pytanie czy wymiana aku nie zresetowala poprzednich akcji serwisowych?
Tych związanych z klimą i aku?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości