ględzenie, konwersowanie, gadanine o BP
Ta 'szybka' to nie szybka tylko plastik przezroczysty z nałożona warstwą antyrefleksyjną, rysuje się właśnie ta warstwa antyrefleksyjna i potem przyświeca słońce i widać rysy, rysuje się to od przetarcia kurzu microfibrą, wymieniałem to 2 miesiące temu w serwisie i od tego czasu nie dotykam tego, chyba że pojawi się jakiś paproch to zakupiłem microfibre najdelikatniejsza jaka istnieje Adbl Chick i tylko musnę ten paproch, aktualnie mam w stanie bardzo dobrym i staram się nie dotykać. Polerując ten plastik od zegarów pozbywamy się powłoki antyrefleksyjnej więc i rysy znikną, ale to jest zabieg zbyt inwazyjny nie polecam, lepiej tego nie dotykać.
PS. Ta fibra nadaje się do piano black również.
https://youtu.be/mH0e3EmN1KI
PS. Ta fibra nadaje się do piano black również.
https://youtu.be/mH0e3EmN1KI
Ostatnio edytowano 8 kwi 2021, 20:30 przez MM4zda, łącznie edytowano 1 raz
Nie przesadzajmy, nie jest to materiał wytworzony w technologii kosmicznej Po delikatnej polerce nie zauważyłem, aby starła się jakaś warstwa i nagle pojawiły się odblaski – nie zauważam różnicy. Ale oczywiście nie namawiam, każdy robi jak chce.
MM4zda napisał(a):Ta 'szybka' to nie szybka tylko plastik przezroczysty z nałożona warstwą antyrefleksyjną, rysuje się właśnie ta warstwa antyrefleksyjna i potem przyświeca słońce i widać rysy, rysuje się to od przetarcia kurzu microfibrą, wymieniałem to 2 miesiące temu w serwisie i od tego czasu nie dotykam tego, chyba że pojawi się jakiś paproch to zakupiłem microfibre najdelikatniejsza jaka istnieje Adbl Chick i tylko musnę ten paproch, aktualnie mam w stanie bardzo dobrym i staram się nie dotykać. Polerując ten plastik od zegarów pozbywamy się powłoki antyrefleksyjnej więc i rysy znikną, ale to jest zabieg zbyt inwazyjny nie polecam, lepiej tego nie dotykać.
PS. Ta fibra nadaje się do piano black również.
https://youtu.be/mH0e3EmN1KI
naklej ppf i bedziesz miał problem z głowy
U mnie szybka tak się porysowała, że pomyślałem sobie, że nie mam nic do stracenia, najwyżej wymienię ją na nową, więc wziąłem się za delikatną polerkę pastą 3w1, no i rysy zniknęły.
A jakiej konkretnie pasty użyłeś?
Mam pytanie do właścicieli 3 BP. Da się jakoś wyłączyć samego asystenta utrzymywania pasa ruchu, bez wyłączania pozostałych systemów bezpieczeństwa? W poprzedniej generacji był od tego osobny przycisk na lewo od kierownicy. W obecnej, patrząc na zdjęcia, nie widziałem nic takiego. W tym miejscu jest tylko przycisk z ikoną samochodu w okręgu, który z tego co wiem dezaktywuje kilka systemów jednocześnie.
Też mam to wyłączone i zostawiłem tylko wibracje kierownicy gdy najadę na linie bo raz miałem taką sytuację, że jedno auto stało poł na chodniku i kawałek na drodze a droga miała linie w środku i była dość wąską, jadę sobie jadę, chce ominąć auto na chodniku a tu mi kierownice prostuje na to auto..
A doświadczyliście może takiej sytuacji, że jadąc na lewym pasie drogą z dwoma pasami ruchu w jednym kierunku, zbliżacie sie do jadącego wolniej prawym pasem dużego samochodu ciężarowego i tuż przed wyprzedzeniem go, nasze auto, jakby na ułamek sekundy, odcina gaz (względnie delikatnie przyhamowuje, ale nie potrafię tego jednoznacznie rozstrzygnąć)?
Najprawdopodobniej jechałem wtedy na aktywnym tempomacie MRCC (nie mogę tego jednak potwierdzić, bo nie pamiętam), który najwyraźniej błędnie uznał, że wyprzedzany pojazd znajduje się na kursie kolizyjnym z Madzią.
Dostąpiłem takiej sytuacji już dwukrotnie i chyba trochę przestraszyłem, bo teraz często jak zbliżam się do ciągnika siodłowego z naczepą, staram się jechać środkiem zajmowanego pasa ruchu, bądź nawet przytulony do jego lewej strony.
Najprawdopodobniej jechałem wtedy na aktywnym tempomacie MRCC (nie mogę tego jednak potwierdzić, bo nie pamiętam), który najwyraźniej błędnie uznał, że wyprzedzany pojazd znajduje się na kursie kolizyjnym z Madzią.
Dostąpiłem takiej sytuacji już dwukrotnie i chyba trochę przestraszyłem, bo teraz często jak zbliżam się do ciągnika siodłowego z naczepą, staram się jechać środkiem zajmowanego pasa ruchu, bądź nawet przytulony do jego lewej strony.
Miałem podobną sytuację w CX-30. Jadąc sobie spokojnie za samochodem postanowiłem go w pewnym momencie wyprzedzić. Jakież było moje ogromne zdziwienie gdy zrobiłem redukcję wciskam gaz ,a samochód stoi w miejscu. Dopiero jak samochód przede mną troszeczkę odjechał i wskoczyłem na lewy pas wszystko wróciło do normy. Taka sytuacja przytrafiła mi się 2 razy.
W obydwu przypadkach były załączone tylko podstawowe systemy które uruchamiają się wraz z samochodem.
Myślę że są to właśnie system bezpieczeństwa które chronią nas przed jadącym przed nami autem, żeby nie wjechać w niego lub żeby uniknąć nagłego jego zatrzymania.
Wniosek z tego taki że trzeba wcześniej wyprzedzać poprzedzający nas samochód, nie podjeżdżać do niego za blisko.
W obydwu przypadkach były załączone tylko podstawowe systemy które uruchamiają się wraz z samochodem.
Myślę że są to właśnie system bezpieczeństwa które chronią nas przed jadącym przed nami autem, żeby nie wjechać w niego lub żeby uniknąć nagłego jego zatrzymania.
Wniosek z tego taki że trzeba wcześniej wyprzedzać poprzedzający nas samochód, nie podjeżdżać do niego za blisko.
perot napisał(a):Miałem podobną sytuację w CX-30. Jadąc sobie spokojnie za samochodem postanowiłem go w pewnym momencie wyprzedzić. Jakież było moje ogromne zdziwienie gdy zrobiłem redukcję wciskam gaz ,a samochód stoi w miejscu. Dopiero jak samochód przede mną troszeczkę odjechał i wskoczyłem na lewy pas wszystko wróciło do normy. Taka sytuacja przytrafiła mi się 2 razy.
W obydwu przypadkach były załączone tylko podstawowe systemy które uruchamiają się wraz z samochodem.
Myślę że są to właśnie system bezpieczeństwa które chronią nas przed jadącym przed nami autem, żeby nie wjechać w niego lub żeby uniknąć nagłego jego zatrzymania.
Wniosek z tego taki że trzeba wcześniej wyprzedzać poprzedzający nas samochód, nie podjeżdżać do niego za blisko.
mówisz o czym innym, takie sytuacje jak Twoja się zdarzają i jest to normalne jak podjedziesz blisko i dzieje się to bez właczonego tempomatu, kolega miał inną przy włączonym tempomacie, droga dwupasmowa oba auta jadą w tym samym kierunku na innych pasach a tu zonk i czegoś takiego nie miałem.
Nie napisałem że miałem taką samą sytuację lecz podobną. Kolega Palmer też nie wie do końca czy jechał na aktywnym tempomacie czy też nie.
Pomijając opisane już obydwie wcześniej sytuacje, przypuszczam że winę za takie a nie inne zachowanie auta na drodze ponosi radar/ kamera w naszych autach.
Pomijając opisane już obydwie wcześniej sytuacje, przypuszczam że winę za takie a nie inne zachowanie auta na drodze ponosi radar/ kamera w naszych autach.
MM4zda napisał(a):Ta 'szybka' to nie szybka tylko plastik przezroczysty z nałożona warstwą antyrefleksyjną, rysuje się właśnie ta warstwa antyrefleksyjna i potem przyświeca słońce i widać rysy, rysuje się to od przetarcia kurzu microfibrą, wymieniałem to 2 miesiące temu w serwisie i od tego czasu nie dotykam tego, chyba że pojawi się jakiś paproch to zakupiłem microfibre najdelikatniejsza jaka istnieje Adbl Chick i tylko musnę ten paproch, aktualnie mam w stanie bardzo dobrym i staram się nie dotykać. Polerując ten plastik od zegarów pozbywamy się powłoki antyrefleksyjnej więc i rysy znikną, ale to jest zabieg zbyt inwazyjny nie polecam, lepiej tego nie dotykać.
PS. Ta fibra nadaje się do piano black również.
https://youtu.be/mH0e3EmN1KI
Ja używam zwykłej ścierki do okularów i nie mam żadnych rysek, to samo dotyczy piano. Nie ma też na szybce żadnej powłoki antyrefleksyjnej, a przynajmniej w cx-30 (wątpię by przy "3" była inna).
W przypadku 10 letnie nissana mojego ojca, szybka zegarów również porysowała się dość znacznie po przetarciu microfibrą więc nie jest to domena nowych aut.
Dopisano 20 kwi 2021, 21:27:
MM4zda napisał(a):Też mam to wyłączone i zostawiłem tylko wibracje kierownicy gdy najadę na linie bo raz miałem taką sytuację, że jedno auto stało poł na chodniku i kawałek na drodze a droga miała linie w środku i była dość wąską, jadę sobie jadę, chce ominąć auto na chodniku a tu mi kierownice prostuje na to auto..
A wystarczyło włączyć kierunkowskaz
Dopisano 20 kwi 2021, 21:29:
perot napisał(a):Nie napisałem że miałem taką samą sytuację lecz podobną. Kolega Palmer też nie wie do końca czy jechał na aktywnym tempomacie czy też nie.
Pomijając opisane już obydwie wcześniej sytuacje, przypuszczam że winę za takie a nie inne zachowanie auta na drodze ponosi radar/ kamera w naszych autach.
Nie doświadczyłem niczego podobnego lecz kilka dni temu żona zaraportowała mi dziwne zdarzenie (osobiście nie wierzę) jakoby auto samo przyspieszało po ruszeniu spod świateł, a pedał gazu się zapadł...
Wie ktoś może bo zanim kupiłem to auto to dostałem kluczyki do testowej 3 i było tam tak, że jak nacisnąłem na kluczyku 'OPEN' to włączały się tylko dzienne światła czyli ringi w hikari i podobało mi się to a w swojej bawiłem się i nie idzie tak ustawić hmm?
MM4zda napisał(a):Wie ktoś może bo zanim kupiłem to auto to dostałem kluczyki do testowej 3 i było tam tak, że jak nacisnąłem na kluczyku 'OPEN' to włączały się tylko dzienne światła czyli ringi w hikari i podobało mi się to a w swojej bawiłem się i nie idzie tak ustawić hmm?
Mówisz o tym, że jak się otworzy samochód z kluczyka to zapalały się również światła? Ta opcja nazywa się również przywitaniem czy tam pożegnaniem, z tego co pamiętam można to również zmienić w ustawieniach.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości