Irytujące rzeczy/usterki w BP
Czy ktoś się spotkał z podobną sytuacją? Wsiadam dzisiaj do auta, wciskam i trzymam hamulec, wrzucam "D", auto odpuszcza ręczny i wtem.... rusza mi do przodu, tak jakbym w ogóle nie trzymał nogi na hamulcu i dopiero po chwili "zajarzył". Efekt podobny do tego jakby w manualu odpalać samochód na biegu bez sprzęgła i samochód "skacze" do przodu. Czasem mnie ten samochód przeraża... gdybym stał gdzieś wciśnięty między dwa samochody to przy takiej akcji przywalam w kogoś.
Zimą miałem problem z klapką, tak wystawała, że można było włożyć opuszek małego palca. Teraz zrobiło się cieplej i jest równiutko z resztą karoserii, rozumiem że samo naprawa, pewnie kolejnej zimy będzie to samo, może dać jakieś klej dwuskładnikowy żeby znowu się nie skrzywiło? 
- Od: 20 kwi 2005, 19:38
- Posty: 282
- Skąd: Szczecin
- Auto: Było:
323F BG 1.6 '92
323F BA 1.5 '97
323F BA 1.5 '96
Jest:
3 BP 2.0 '19
Z klapką to też miałem przeboje od nowości, odkształcała się tak że wyglądała jak by było uchylone, te nowe klapki co montują już nie mają tego problemu, 2 lata spokój z klapką, za to lusterka nadal jak się zacinają tak się zacinają 
Ps, pierw mi samą klapkę wymienili, potem zauważyła Mazda, że sama klapką nie uratuje sytuacji, trzeba wymienić cały element co się paliwo wlewa włacznie z klapką i tym zamykaniem,, te pierwsze klapki to robił się księżyc z nich dlatego odstaje, te nowe elementy klapkowe już są git
Ps, pierw mi samą klapkę wymienili, potem zauważyła Mazda, że sama klapką nie uratuje sytuacji, trzeba wymienić cały element co się paliwo wlewa włacznie z klapką i tym zamykaniem,, te pierwsze klapki to robił się księżyc z nich dlatego odstaje, te nowe elementy klapkowe już są git
worn napisał(a):U siebie od około miesiąca słyszę te same stuki. Łatwo słyszalne gdy skręcam kierownicą na postoju. Też lewa strona.
MM4zda napisał(a):Byłeś może już z tym w ASO?
No więc w końcu byłem w ASO. Skończyło się na wyczyszczeniu i nasmarowaniu zacisku hamulcowego. Trochę mnie to zaskoczyło, ale stukania póki co nie ma.
A ja byłem w Krakowie i Kielcach, wymieniane były tarcze i klocki na EBC, ale nie było to związane z stukami, a nadal słyszę przy skręcie taki dźwięk z lewego przodu jak by sprężyna się rozciągała, w Kielcach i Krakowie mówili, że to normalne zjawisko bo elementy pracują i może być słychać coś.
MM4zda napisał(a):w Kielcach i Krakowie mówili, że to normalne zjawisko bo elementy pracują i może być słychać coś
Totalnie się z tym nie zgadzam. Zawieszenie ma pracować bezgłośnie. Jakieś dźwięki z zawieszenia, to zawsze jest oznaka, że coś jest nie w porządku.
To może być łożysko na kolumnie MacPhersona,miałem podobny problem gdy eksploatowałem Peugota 208 i dopiero demontaż kolumny pokazał w jakim stanie było górne łożysko.Stuki słyszało się podczas jazdy przy mocnym skręcie kierownicą w lewo,wymieniłem profilaktycznie łożyska na dwóch amortyzatorach.
U mnie ten sam problem, ASO stwierdziło że to łożysko macpersona, wymienili na gwarancji. Z tego co kojarzę jest to znany problem, nawet w moim ASO to potwierdzili. Wymiana na takie samo – pewnie za jakieś 3-4 lata znowu się odezwie 
Cześć.
Czy ktoś miał irytujące trzeszczenie pojawiające się podczas przyśpieszania, wstępnie lokalizowane w okolicach kratki wylotowej na desce po prawej stronie? Nie mam pewności, czy to kratka, ale czasami poruszenie jej pomaga. Nie zawsze się pojawia, czasami podczas przyśpieszania, czasami podczas jazdy po nierównej drodze.
Staram się zlokalizować "stukacza" zanim pojadę do ASO.
Czy ktoś miał irytujące trzeszczenie pojawiające się podczas przyśpieszania, wstępnie lokalizowane w okolicach kratki wylotowej na desce po prawej stronie? Nie mam pewności, czy to kratka, ale czasami poruszenie jej pomaga. Nie zawsze się pojawia, czasami podczas przyśpieszania, czasami podczas jazdy po nierównej drodze.
Staram się zlokalizować "stukacza" zanim pojadę do ASO.
MichG napisał(a):Cześć.
Czy ktoś miał irytujące trzeszczenie pojawiające się podczas przyśpieszania, wstępnie lokalizowane w okolicach kratki wylotowej na desce po prawej stronie? Nie mam pewności, czy to kratka, ale czasami poruszenie jej pomaga. Nie zawsze się pojawia, czasami podczas przyśpieszania, czasami podczas jazdy po nierównej drodze.
Staram się zlokalizować "stukacza" zanim pojadę do ASO.
Ja miałem, wg ASO jakieś przewody klimatyzacji rezonowały. Usunęli.
We wtorek jadę do ASO. Dam znać, jak coś naprawią.
Na razie sam usunąłem jedno brzęczenie.
.
Schowek na okulary. Brak wygłuszenie i irytujące stuki.
Teraz jest ściereczka do okularow i jest ok.
Na razie sam usunąłem jedno brzęczenie.

Schowek na okulary. Brak wygłuszenie i irytujące stuki.
Teraz jest ściereczka do okularow i jest ok.
Podtrzymuje to co pisałem wcześniej.
U mnie jest zupełna cisza.
worn napisał(a):Zawieszenie ma pracować bezgłośnie. Jakieś dźwięki z zawieszenia, to zawsze jest oznaka, że coś jest nie w porządku.
U mnie jest zupełna cisza.
U mnie jest chyba dokładnie to samo, serwis nie widział problemu, ale zgłoszę raz jeszcze.
U mnie z kolei od jakiegoś czasu radio gorzej odbiera, oczywiście te gorsze stacje tyou RMF i zet bardzo dobrze, ale antyradio czy muzo to totalna padaka. Może ktoś ma podobnie i to nie wina samochodu?
U mnie z kolei od jakiegoś czasu radio gorzej odbiera, oczywiście te gorsze stacje tyou RMF i zet bardzo dobrze, ale antyradio czy muzo to totalna padaka. Może ktoś ma podobnie i to nie wina samochodu?
MichG napisał(a):We wtorek jadę do ASO. Dam znać, jak coś naprawią.
Na razie sam usunąłem jedno brzęczenie..
Schowek na okulary. Brak wygłuszenie i irytujące stuki.
Teraz jest ściereczka do okularow i jest ok.
Byłem. Poprawili. Wyczyścili parownik, okolice wentylatora i chyba kanał do kratki. Na razie jest cisza.
Odnośnie dziwnych stuków podczas kręcenia kierownicą z mojej praktyki sprawdziłbym łożyska górne McPhersona ale miałem coś podobnego w Seacie Ibiza z 2000 roku gdzie po długich poszukiwaniach okazało się że pękło jedno z mocowań maglownicy ale czy to także może być u Ciebie-głowy nie dam.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość