Gwarancja dodatkowa Mazda
1, 2
max441 napisał(a):Ja się długo zastanawiałem i jednak postanowiłem nie wykupywać tego ubezpieczenia. Ale to już indywidualna kwestia oceny ryzyka. Za 3 lata się okaże czy dobrze zrobiłem.
Wykupiłem ubezpieczenie rozszerzone biorąc pod uwagę potencjalny koszt wymiany pojedynczej lampy matrycowej lub choćby nawet mechanizmu składania lusterek.
Yyy.... Czyli co, jak kupiłem samochód w kwietniu to mam 3 lata, a na kolejne 3 mogę sobie dokupić ubezpieczenie napraw? A jak bym kupił pół roku później to bym już dostał 6 lat pełnej gwarancji producenta?
Edit: Dzwoniłem do ASO i cóż. Jak ktoś kupił samochód przed 1 września to został wydymany. Nie ma też możliwości przedłużenia gwarancji producenta, zostaje ubezpieczenie napraw tak jak do tej pory. Szkoda słów.
Edit: Dzwoniłem do ASO i cóż. Jak ktoś kupił samochód przed 1 września to został wydymany. Nie ma też możliwości przedłużenia gwarancji producenta, zostaje ubezpieczenie napraw tak jak do tej pory. Szkoda słów.
mskgs napisał(a):Yyy.... Czyli co, jak kupiłem samochód w kwietniu to mam 3 lata, a na kolejne 3 mogę sobie dokupić ubezpieczenie napraw? A jak bym kupił pół roku później to bym już dostał 6 lat pełnej gwarancji producenta?
.
Dokłanie. Można powiedzieć, że mogłeś odebrać samochód przedwczoraj i sytuacja byłaby analogiczna. Uzyskałem informację od mazdy, że nie planują żadnych zmian dla klientów którzy zakupili samochód przed 1.09 + dealerzy też nie mieli informacji o terminie wprowadzenia 6 letniej gwarancji.
- Od: 5 maja 2014, 18:33
- Posty: 8
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Mazda 3 BK Z6 '04 + LPG
Ja bym to raczej rozpatrywał w kategoriach dodatkowego zysku dla serwisów. Trzy przeglądy więcej równa się trzy razy kasy więcej, a gwarancję dodatkową albo klient kupił albo nie.
lelo28 napisał(a):Ja bym to raczej rozpatrywał w kategoriach dodatkowego zysku dla serwisów. Trzy przeglądy więcej równa się trzy razy kasy więcej, a gwarancję dodatkową albo klient kupił albo nie.
Ja to rozpatruję w kategorii zysku dla siebie. Płacę więcej za serwis, ale mam przewidywalne wydatki i (teoretycznie) święty spokój. Koszt serwisu w ASO przy cenach napraw niektórych elementów to jest "pikuś". A tymczasem Mazda postanowiła wych**ać swoich klientów. Gdybym 5 miesięcy temu zamówił samochód, a nie wziął z placu, to miałbym dłuższą gwarancję i to jeszcze za darmo.
Dzisiaj przeczytałem artykuł o 6-letniej gwarancji na nowe mazdy, wielka szkoda, że w połowie lipca odebrałem swoją ,,3"...
Co prawda dokupiłem tą rozszerzoną gwarancję na kolejne 3 lata do 150000 km z nadzieją, że zmieniając auto za 5 lat sprzedaję auto ,,na gwarancji" producenta, co zapewne podniesie jego wartość, niemniej jednak upraszczając, w 1,5 miesiąca straciłem 3000 zł dostając w zamian ,,ubezpieczenie" zamiast gwarancji...
Co prawda dokupiłem tą rozszerzoną gwarancję na kolejne 3 lata do 150000 km z nadzieją, że zmieniając auto za 5 lat sprzedaję auto ,,na gwarancji" producenta, co zapewne podniesie jego wartość, niemniej jednak upraszczając, w 1,5 miesiąca straciłem 3000 zł dostając w zamian ,,ubezpieczenie" zamiast gwarancji...
- Od: 6 cze 2022, 06:27
- Posty: 4
- Auto: Mazda 3 BP Kanjo+Sport 2022
e-skyactive G 2.0 150hp 6AT
Zanim poczujecie się do końca wydymani to porównajcie obecny cennik z tym co płaciliście.
Wszedłem na szybko i jest już co najmniej 3ci cennik w 2022 i w stosunku do kwietnia dorzucili 2kpln, do lutego 5kpln a do 2021 10kpln.
Wszedłem na szybko i jest już co najmniej 3ci cennik w 2022 i w stosunku do kwietnia dorzucili 2kpln, do lutego 5kpln a do 2021 10kpln.
Chyba nikt nie oczekuje, że dostanie taką gwarancję za darmo. Ale mogliby odpłatnie dać taką opcję przedłużenia. Co do cen – owszem, samochód podrożał, ale jak ktoś np. zamawiał samochód na początku roku z gwarancją ceny to i tak dostanie nową gwarancję po starej cenie.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość