Brak różnicy w elastyczności mnie nie dziwi, bo jeśli zdławienie jest robione na podobnej zasadzie jak w BM, to różnica jest praktycznie tylko na wysokich obrotach, a testy elastyczności do nich nie dochodzą. Co do opinii, że różnica jest znaczna – zwróć uwagę, że powyższe wyniki tak naprawdę testują 2 scenariusze:
* duszenie na maksa
* przyspieszanie z niskich obrotów bez redukcji, w czym silniki SkyActive-G są od zawsze beznadziejne

Natomiast w prawdziwym życiu używa się obrotów gdzieś w środku skali i tutaj różnica naprawdę może być odczuwalna. Nie mówiąc o tym, że sam mam 2 samochody o podobnych wartościach 0-100km/h (czyli 8.8 i 9.8) i dla mnie też różnica jest znaczna

Chociaż ciężko je porównywać, bo są to zupełnie inne auta.
Tak w ogóle to widzę, że wersja 150KM ma wyniki jak BM 120KM (katalogowe), przynajmniej 0-100km/h. Dla mnie wniosek jest taki – odblokować (jak się da) i cieszyć się przyjemnie jeżdżącym samochodem
