Problem z częstym wypalaniem DPF – CX3

Witam,
W związku z tym, że wyczerpały mi się już pomysły uznałem, że może ktoś miał podobny problem i być może będzie mógł coś podpowiedzieć. Auto Mazda CX-3, 2015 rocznik 1.5 Diesel z nieszczęsnym DPF zrobione 144 tyś. Samochód regeneruje DPF po 50-60 km co jest oczywiście nienormalne tym samym rozrzedza olej, którego przybywa i de facto auto nie nadaje się do jazdy.
1. DPF oddany do chemicznego profesjonalnego czyszczenia uzyskał w punktach po wyczyszczeniu prawie jak nowy od Mazdy. Mam kwita, widziałem na własne oczy etc.
2. Wyczyszczone doloty, EGR – wszystko jest idealne czyste. (weryfikowane u 2 mechaników – kamery z sondami)
3. Podmienialiśmy czujnik różnicy ciśnień spalin, czujnik nagromadzonych PM w DPF, przepływomierz powietrza.
4. Różnej firmy komputery OBD nie pokazują żadnych problemów w związku z tym mam wątpliwości aby magiczny program od Mazdy w ASO je pokazał. Wszystkie odczyty z EGR czy różnicy ciśnień są w normie.
Wszystkie z w/w czynności nie przyniosły rezultatu – jeżdżąc z zapiętym OBD widać że produkcja PM g/ jest znikoma w stylu 0,0003 mimo tego przyrost skumulowanych PM rośnie jak szalony i po 50-60 km pokazuje wskaźnik ok. 5-6 g/L co powoduje natychmiastowe uruchomienie procedury wypalania. Czy ktoś miał może podobny problem i może podzielić się swoimi spostrzeżeniami?
Oczywiście jestem przed wizytą w ASO ponieważ koszty diagnostyki czy weryfikacji mechanicznej są koszmarnie wysokie. Jeżeli nikt nie ma pomysłu już o co chodzi z tym samochodem to będzie niestety jedyna opcja.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
W związku z tym, że wyczerpały mi się już pomysły uznałem, że może ktoś miał podobny problem i być może będzie mógł coś podpowiedzieć. Auto Mazda CX-3, 2015 rocznik 1.5 Diesel z nieszczęsnym DPF zrobione 144 tyś. Samochód regeneruje DPF po 50-60 km co jest oczywiście nienormalne tym samym rozrzedza olej, którego przybywa i de facto auto nie nadaje się do jazdy.
1. DPF oddany do chemicznego profesjonalnego czyszczenia uzyskał w punktach po wyczyszczeniu prawie jak nowy od Mazdy. Mam kwita, widziałem na własne oczy etc.
2. Wyczyszczone doloty, EGR – wszystko jest idealne czyste. (weryfikowane u 2 mechaników – kamery z sondami)
3. Podmienialiśmy czujnik różnicy ciśnień spalin, czujnik nagromadzonych PM w DPF, przepływomierz powietrza.
4. Różnej firmy komputery OBD nie pokazują żadnych problemów w związku z tym mam wątpliwości aby magiczny program od Mazdy w ASO je pokazał. Wszystkie odczyty z EGR czy różnicy ciśnień są w normie.
Wszystkie z w/w czynności nie przyniosły rezultatu – jeżdżąc z zapiętym OBD widać że produkcja PM g/ jest znikoma w stylu 0,0003 mimo tego przyrost skumulowanych PM rośnie jak szalony i po 50-60 km pokazuje wskaźnik ok. 5-6 g/L co powoduje natychmiastowe uruchomienie procedury wypalania. Czy ktoś miał może podobny problem i może podzielić się swoimi spostrzeżeniami?
Oczywiście jestem przed wizytą w ASO ponieważ koszty diagnostyki czy weryfikacji mechanicznej są koszmarnie wysokie. Jeżeli nikt nie ma pomysłu już o co chodzi z tym samochodem to będzie niestety jedyna opcja.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.