Szukam więcej informacji na temat zamontowanego w ASO immobilizera.
Czy ten sprzęt posiada gdzieś klawiaturę numeryczną do wpisania PINu (żeby uruchomić auto w przypadku rozładowanej baterii, albo żeby wprowadzić immo w stan serwisowy ) ?.
Ewentualnie, czy ten immo posiada gdzieś jakiś dodatkowy, ukryty? włącznik (jeśli tak, to gdzie ASO go montuje ?)
I ostatnie – piknięcia – czasem po wyłączeniu zapłonu jest ich 5, a czasem 7 ( wczoraj wymieniałem baterię, zobaczymy czy coś się zmieni ). Dodatkowo – piknięcia we wnętrzu słychać czasem słabo również jak auto stoi zamknięte – to normalne ?
Immobiliser DOG-BLOCK EX IN SPiiD
Strona 1 z 1
dobrzyn22 napisał(a):piknięcia – czasem po wyłączeniu zapłonu jest ich 5, a czasem 7 ( wczoraj wymieniałem baterię, zobaczymy czy coś się zmieni ).
po wymianie baterii pikanie ustało. Bateria "zużyta" wykazywała ok.2,7V... ( wytrzymała ok. 5 miesięcy ). Nie zmienia to faktu, że zdarzają się sytuacje, jakby karta nie była wykrywana. Wtedy trzeba wcisnąć przycisk na niej i dopiero można odpalać. Czy tylko ja tak mam ?
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
W wielu rozwiązaniach tak właśnie jest. Przy rozładowanej baterii pilot wyłącza się i nie działa. W takim stanie, gdy wciśniemy przycisk, na chwilę się włącza...
dobrzyn22 napisał(a):Szukam więcej informacji na temat zamontowanego w ASO immobilizera.
Czy ten sprzęt posiada gdzieś klawiaturę numeryczną do wpisania PINu (żeby uruchomić auto w przypadku rozładowanej baterii, albo żeby wprowadzić immo w stan serwisowy ) ?.
Ewentualnie, czy ten immo posiada gdzieś jakiś dodatkowy, ukryty? włącznik (jeśli tak, to gdzie ASO go montuje ?)
I ostatnie – piknięcia – czasem po wyłączeniu zapłonu jest ich 5, a czasem 7 ( wczoraj wymieniałem baterię, zobaczymy czy coś się zmieni ). Dodatkowo – piknięcia we wnętrzu słychać czasem słabo również jak auto stoi zamknięte – to normalne ?
Udało Ci się coś ustalić w kwestii pozostałych pytań, które postawiłeś?
Mnie nic nie powiedziano o tym ustrojstwie, że jest w samochodzie i teraz szukam informacji jak z tym żyć .
po prostu mam zawsze w aucie zapasową baterię do immo i do kluczyka od auta ( no i mały wkrętak do tej śrubki ).
Nic więcej się nie dowiedziałem
Nic więcej się nie dowiedziałem
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Dzięki, spróbuję się jeszcze skontaktować ze sklepem w Łodzi gdzie to było kupione lub zainstalowane, bo nie wyobrażam sobie używania tego z jednym pilotem, a tylko jeden dostałem bo poprzednik podobno zgubił, no i nawet nie znam pin i nie wiem gdzie ten ukryty przycisk jestdobrzyn22 napisał(a):po prostu mam zawsze w aucie zapasową baterię do immo i do kluczyka od auta ( no i mały wkrętak do tej śrubki ).
Nic więcej się nie dowiedziałem
Li Mu Bai napisał(a):no i nawet nie znam pin i nie wiem gdzie ten ukryty przycisk jest
możliwe że nie ma wcale... Jak coś się dowiesz, daj proszę znać.
PS. powinieneś mieć 2 piloty – jeden mały i jeden duży ( wielkości karty bankowej ). Na tym dużym mam naklejkę z numerami
Tu jest więcej na ten temat : https://www.dest.pl/index.php/pl/immobilisery/block-ex-in-spiid/153-immobiliser-ex-in-spiid-opis
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości