Zestaw głośnomówiący

Dział przeznaczony do rozwiązywania problemów z systemami elektronicznymi nadwozia

Postprzez dominiqqq » 6 maja 2018, 22:37

Witam
Mam problem z zestawem głośnomówiącym – sparowanie wykonałem, lecz mam problem z połączeniami głosowymi:
– połączenia przychodzące w ogóle nie są widziane przez MZD Connect
– przy próbie wykonania połączenia wychodzącego telefon dzwoni pod wybrany nr natomiast Mazda po pierwszym sygnale wyrzuca: "nie można dokonać połączenia" po czym się rozłącza (telefon w tym czasie nadal dzwoni)
– smsy, kontakty, historia połączeń działają bez problemów
Telefon to Huawei P8 lite – mam w nim zaznaczone wszystkie zgody (udostępnienia) przy połączeniu bluetooth względem Mazdy a w Mazdzie wybrane połączenie telefon i audio...
Mazda Skyenergy 2017

Gdzie jest błąd?
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2018, 21:39
Posty: 9 (1/0)

Postprzez Arquiteto » 7 maja 2018, 07:08

Spróbuj przetestować z innym telefonem – dowiesz się po której stronie jest błąd.
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2016, 21:34
Posty: 40 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 '18 HB, SkyPassion, 2.0 AT

Postprzez dominiqqq » 7 maja 2018, 08:48

Z innym telefonem sprawdziłem na szybko tylko to co nie działało – i... jest OK, czyli wina po stronie telefonu, pytanie czy coś mogę tam jeszcze zmienić (w telefonie)?

Dopisano 7 maja 2018, 09:02:

Udało się :) problem okazał się być na tyle błahy, że w pierwszej kolejności po prostu na to nie wpadłem – wystarczyło wył/wł telefon...
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2018, 21:39
Posty: 9 (1/0)

Postprzez mishaaq » 7 maja 2018, 10:18

dominiqqq napisał(a):Z innym telefonem sprawdziłem na szybko tylko to co nie działało – i... jest OK, czyli wina po stronie telefonu, pytanie czy coś mogę tam jeszcze zmienić (w telefonie)?

Dopisano 7 maja 2018, 09:02:

Udało się :) problem okazał się być na tyle błahy, że w pierwszej kolejności po prostu na to nie wpadłem – wystarczyło wył/wł telefon...


Android 8.0 lub 8.1? Przygotuj się na powroty tego problemu, bo coś Google ostro zdupcył w kwestii łączenia po BT w tych wersjach – raz za czas niby się łączy, ale nie da się rozmawiać.
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2015, 14:26
Posty: 133 (88/6)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda3 BM '15 120KM MT SkyMotion SoulRed

Postprzez dominiqqq » 7 maja 2018, 10:28

Android 6.0, ale za miesiąc zmieniam telefon jeszcze nie mam wybranego modelu – jest coś na co zwracać uwagę w tej kwesti? są modele które teoretycznie powinny działać a z doświadczenia wiecie że są problematyczne?
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2018, 21:39
Posty: 9 (1/0)

Postprzez Arquiteto » 7 maja 2018, 12:26

mishaaq napisał(a):Android 8.0 lub 8.1? Przygotuj się na powroty tego problemu, bo coś Google ostro zdupcył w kwestii łączenia po BT w tych wersjach – raz za czas niby się łączy, ale nie da się rozmawiać.


Hmm, ja od 2 miesięcy jeżdżę M3 I od początku używam Samsunga S8 z Oreo przez 90% czasu streamuje muzykę ze Spotify i nie mam większych problemów. Chyba raz mi się rozłączyło, ale wtedy to był reset całego Mazda Connect
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2016, 21:34
Posty: 40 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 '18 HB, SkyPassion, 2.0 AT

Postprzez Sławek549 » 8 maja 2018, 01:01

Huawei P8 lite i jego BT to jakaś pomyłka jest, serwis na gwarancji wymieniał płyty główne. Dźwięk połączeń przez bt jest bardzo kiepski a opaskę sportową raz widzi raz nie.

To na bank wina telefonu :( . To może się powtarzać niestety.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 16:51
Posty: 54
Skąd: Stavanger/Szczecin/Ursus
Auto: MX-5 NA 1.6 96
Mazda 3 BP Hikari 2.0 automat 2021

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323