Android Auto – wersja oficjalna
Zaznacz w AiO usuń wszystko takie trzy kreski po lewej na samej górze wtedy wszystko się odznaczy na czerwono i będziesz miał czysto 
Zrobione ! Dzięki wszystkim za pomoc
Miałem duże obawy i lęk przed aktualizacją, znalazłem pod Warszawą człowieka (z ogłoszenia) zadzwoniłem, pojechałem i wróciłem, lekko wk.....ny , z niczym, próbował to robić z telefonem w ręce i nic z tego nie wyszło...
Popytałem, poczytałem, przygotowałem co trzeba, sprawdziłem sumy kontrolne na pendriwie, wyczyściłem wszystko z MZD-AIO-TI, wgrałem ID7_recovery i do dzieła (z duszą na ramieniu).
Trwało to około 50 – 55min
To co myślałem że będzie najłatwiejsze okazało się wielką męką, a mianowicie wyjęcie starego HUB-a USB.
Już chciałem rezygnować bo zrobiło się ciemno, ale przyniosłem lampę i dokończyłem.
Wgrałem kilka opcji z MZD-AIO-TI, ale nie wiem co warto, a co odpuścić, może coś podpowiecie ?
Bedę używał Apple CarPlay.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

Miałem duże obawy i lęk przed aktualizacją, znalazłem pod Warszawą człowieka (z ogłoszenia) zadzwoniłem, pojechałem i wróciłem, lekko wk.....ny , z niczym, próbował to robić z telefonem w ręce i nic z tego nie wyszło...
Popytałem, poczytałem, przygotowałem co trzeba, sprawdziłem sumy kontrolne na pendriwie, wyczyściłem wszystko z MZD-AIO-TI, wgrałem ID7_recovery i do dzieła (z duszą na ramieniu).
Trwało to około 50 – 55min


To co myślałem że będzie najłatwiejsze okazało się wielką męką, a mianowicie wyjęcie starego HUB-a USB.
Już chciałem rezygnować bo zrobiło się ciemno, ale przyniosłem lampę i dokończyłem.
Wgrałem kilka opcji z MZD-AIO-TI, ale nie wiem co warto, a co odpuścić, może coś podpowiecie ?
Bedę używał Apple CarPlay.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
maku99 napisał(a):Carlinkit jest podlaczony tylko do zasilania przez USB (np powerbank). Laczysz sie do WIFI, potem otwierasz strone, zmieniasz ustwienia i spowrotem podpinasz do MZD. Zmiana DPI dziala na 100%
Przeglądam już jakiś czas i nie mogę znaleźć gdzie jest zmiana DPI ?
Czy może w nowym sofcie już to usunęli, bo mam Softvare ver. 2024.01.18.1053
To wszystko co mam, chyba że coś źle robię ?
Cześć, czytam że działa Wam dotyk przy CarPlay podczas jazdy. Czy to da się ustawić bez modów AiO? Mam oprogramowanie 70.00.367 (Mazda Cx-3) i tutaj z AiO chyba będzie "lipa". Moduł z usb-c (po kablu).
Ps. Jakby się ktoś zastanawiał, a trafiają tutaj osoby z CX-3 to bez problemu zamontowałem (trochę się tylko głowiłem z rozebraniem kokpitu, ale finalnie bez problemów (40 minut kombinowania, 10 minut roboty).
Ps. Jakby się ktoś zastanawiał, a trafiają tutaj osoby z CX-3 to bez problemu zamontowałem (trochę się tylko głowiłem z rozebraniem kokpitu, ale finalnie bez problemów (40 minut kombinowania, 10 minut roboty).
Damianek napisał(a):Cześć, czytam że działa Wam dotyk przy CarPlay podczas jazdy.
Działa i to wyjątkowo dobrze

Ale ja najpierw poczytałem i zostałem przy sofcie 70.00.100, wgrałem kilka dodatków z MZD-AIO-TI
I tak chyba zostanie bo mam wszystko co potrzebuje, chodzi wyjątkowo płynnie.
Używam CarPlay-a, ale sprawdzałem AA i też chodzi lepiej niż wersja nieoficjalna.
ps.
Największym moim problemem było brak Replaio Radio, ale już sobie z tym poradziłem.
Znalazłem alternatywę na iPhone jest to Audials Play, może się komuś przyda.
Wszystkie ulubione radyjka w jednym miejscu, pokazuje nazwy i okładki wykonawców, czego więcej chcieć

Pozdrawiam.
Heja,
pytanie do osób korzystających z w miarę świeżego hardware AAWireless, czy funkcja AA over CP a zatem dotyk w czasie działa ? Oczywiście mowa o odblokowanym dotyku przez AIO Tweaks.
pytanie do osób korzystających z w miarę świeżego hardware AAWireless, czy funkcja AA over CP a zatem dotyk w czasie działa ? Oczywiście mowa o odblokowanym dotyku przez AIO Tweaks.
Działanie dotyku w oryginalnym menu Mazdy, a działanie dotyku w AA to dwie osobne sprawy.
Odblokowanie dotyku w menu Mazdy nie oznacza, że będzie on działać w AA.
Jest tak:
– W przewodowym AA Mazda blokuje dotyk. Niezależnie czy w swoim menu ma ów dotyk zablokowany czy nie. Czyli nie działa i nic się na to nie poradzi.
– Chińskie moduły mają bezprzewodowe AA z wykorzystaniem protokołu CP (udają CP). W tym przypadku to od Chińczyka zależy czy będzie dotyk, czy nie. W praktyce dotyk działa.
W praktyce bezprzewodowe AA z chińskim modułem jest mało użyteczne, bo:
– długo się uruchamia,
– często zrywa połączenie i ma problem z jego przywróceniem,
– przy dodatkowym podłączeniu kablem bardzo krótko ładuje rozsądnym prądem, a potem ledwo 0,5A, więc telefon może się rozładowywać,
– ma złe skalowanie – elementy są zbyt duże, przez co niewiele widać na mapie, a na domiar złego wyświetla pasek menu na dole, co jeszcze zjada miejsce na ekranie.
Osobiście z w.w. powodów korzystam wyłącznie z niezawodnego trybu przewodowego. Brak dotyku jest częściowo rekompensowany komendami głosowymi w AA.
Odblokowanie dotyku w menu Mazdy nie oznacza, że będzie on działać w AA.
Jest tak:
– W przewodowym AA Mazda blokuje dotyk. Niezależnie czy w swoim menu ma ów dotyk zablokowany czy nie. Czyli nie działa i nic się na to nie poradzi.
– Chińskie moduły mają bezprzewodowe AA z wykorzystaniem protokołu CP (udają CP). W tym przypadku to od Chińczyka zależy czy będzie dotyk, czy nie. W praktyce dotyk działa.
W praktyce bezprzewodowe AA z chińskim modułem jest mało użyteczne, bo:
– długo się uruchamia,
– często zrywa połączenie i ma problem z jego przywróceniem,
– przy dodatkowym podłączeniu kablem bardzo krótko ładuje rozsądnym prądem, a potem ledwo 0,5A, więc telefon może się rozładowywać,
– ma złe skalowanie – elementy są zbyt duże, przez co niewiele widać na mapie, a na domiar złego wyświetla pasek menu na dole, co jeszcze zjada miejsce na ekranie.
Osobiście z w.w. powodów korzystam wyłącznie z niezawodnego trybu przewodowego. Brak dotyku jest częściowo rekompensowany komendami głosowymi w AA.
- Od: 12 mar 2012, 22:08
- Posty: 38
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 3 sedan 2.0 BM 2016
Używam Carlinkit 4.0 i tam dotyk działa. Wiem też, że swego czasu ktoś wspominał że AAW ma opcję AA przez CP, chciałem przetestować AAW, podobno działa jeszcze lepiej.
Carlinkit 4.0
– uruchamia się i łączy dość szybko, zazwyczaj zanim wyjadę z garażu już działa
– na razie po zmianie kanału wifi jest stabilnie
– nie mam problemów z ładowaniem telefonu
– skalowanie można zmianiać, jest opcja dostosowania DPI.
Rzeczy które opisujesz chyba bardziej dotyczą modułu P3.2 który testowałem i mi nie przypasował.
Znalazłem dzisiaj w Carlinkit 4.0 jesten problem. Gdy używa się AA i słucha radia, to po zakończonej rozmowie nie uruchamia ponownie radia.
Carlinkit 4.0
– uruchamia się i łączy dość szybko, zazwyczaj zanim wyjadę z garażu już działa
– na razie po zmianie kanału wifi jest stabilnie
– nie mam problemów z ładowaniem telefonu
– skalowanie można zmianiać, jest opcja dostosowania DPI.
Rzeczy które opisujesz chyba bardziej dotyczą modułu P3.2 który testowałem i mi nie przypasował.
Znalazłem dzisiaj w Carlinkit 4.0 jesten problem. Gdy używa się AA i słucha radia, to po zakończonej rozmowie nie uruchamia ponownie radia.
maciekelga napisał(a):Używam Carlinkit 4.0....
– na razie po zmianie kanału wifi jest stabilnie
...
Gdy używa się AA i słucha radia, to po zakończonej rozmowie nie uruchamia ponownie radia.
hej,
1) ogolnie nie mam problemu ze zrywaniem polaczenia, ale mozesz cos opowiedziec o tym kanale? tak w razie czego
2) Ja wtedy naciskam asystenta głosowego (na kierownicy) i od razu go wyłączam naciskając podobnie – muzyka wraca
1. W ustawieniach jest channel number, ja zmieniłem z domyślnego na ostatni, chyba 159.
2. Dzięki, sprawdzę.
2. Dzięki, sprawdzę.
Panowie, nosze sie juz z zapytaniem od dłuższego czasu.
W zasadzie od kiedy (grubo ponad rok) mam zmieniony HUB (chinczyk z ali) Android Auto i Car play działają dobrze i szybko, ale... jedynie po pierwszym uruchomieniu. Jesli np. wyłączymy zapłon i po chwili odpalimy auto znowu, wygląda to tak jakby w MZD brakowało pamięci. AA dziala topornie, ogromna opóźnienia – tragedia. Sytuacja momentalnie się poprawia, jeśli zostawimy auto z wyłączonym zapłonem na dluzej lub zrobimy Reset MZD, wtedy wszystko wracamy do normy.
Zastanawiam sie, czy to moze wina "gorszego" huba z Ali. Sa nowsze ich wersje sygnowane P3. Co prawda nie potrzebuje wireless, gdyz mam Carlinkit ale zastanawiam się, czy one nie będą jednak lepsze.
Ktos cos?
Ps. Uzywam Carlinkit, ale to nie ma znaczenia, problem występuje na kablu dokładnie tak samo.
Ps2. Gdzies kiedys czytalem czyszczeniu jakies pamięci w MZD, ale nie moge tego znalezc. Dodam, ze wersje 70 wgrywałem ponad rok temu, wiec jest w miare świeża.
W zasadzie od kiedy (grubo ponad rok) mam zmieniony HUB (chinczyk z ali) Android Auto i Car play działają dobrze i szybko, ale... jedynie po pierwszym uruchomieniu. Jesli np. wyłączymy zapłon i po chwili odpalimy auto znowu, wygląda to tak jakby w MZD brakowało pamięci. AA dziala topornie, ogromna opóźnienia – tragedia. Sytuacja momentalnie się poprawia, jeśli zostawimy auto z wyłączonym zapłonem na dluzej lub zrobimy Reset MZD, wtedy wszystko wracamy do normy.
Zastanawiam sie, czy to moze wina "gorszego" huba z Ali. Sa nowsze ich wersje sygnowane P3. Co prawda nie potrzebuje wireless, gdyz mam Carlinkit ale zastanawiam się, czy one nie będą jednak lepsze.
Ktos cos?
Ps. Uzywam Carlinkit, ale to nie ma znaczenia, problem występuje na kablu dokładnie tak samo.
Ps2. Gdzies kiedys czytalem czyszczeniu jakies pamięci w MZD, ale nie moge tego znalezc. Dodam, ze wersje 70 wgrywałem ponad rok temu, wiec jest w miare świeża.
Cześć , jeśli chodzi o Ps 2 to pobierz plik – wypakuj na pena i do USB w samochodzie . 
Tu jest temat https://www-mazda3revolution-com.transl ... st-2506290
Pozdrawiam
Tu jest temat https://www-mazda3revolution-com.transl ... st-2506290
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 19 lip 2024, 08:59 przez andrep, łącznie edytowano 1 raz
Dzieki andrep, 40MB wyczyszczone (mysalem, ze bedzie wiecej).
BTW, czy ty nie masz takiego problemu, jak ja, opisanego wyżej? Dodam, ze jesli wlacze zaplon, wystartuje z AA i od razu wylacze i wlacze i sprawdzę to jest ok. Problem występuje, jak chwile uzywam AA, do momentu wylaczenia zaplonu jest ok, po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu, (np. na stacji benzynowej, po tankowaniu) chodzi topornie i wtedy reset MZD naprawia sytucje.
Pzdr
BTW, czy ty nie masz takiego problemu, jak ja, opisanego wyżej? Dodam, ze jesli wlacze zaplon, wystartuje z AA i od razu wylacze i wlacze i sprawdzę to jest ok. Problem występuje, jak chwile uzywam AA, do momentu wylaczenia zaplonu jest ok, po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu, (np. na stacji benzynowej, po tankowaniu) chodzi topornie i wtedy reset MZD naprawia sytucje.
Pzdr
U mnie nie ma żadnych przycięć czy spowolnień w AA, MZD w zasadzie nie widzę na oczy. V70.00.100, podstawowe tweaki (jedyny jaki pamiętam to coś z zegarem), do tego AAWireless w jednym aucie, Carlinkit w drugim.
Jeśli nie używasz Mazdowskiej nawigacji to polecam wyjęcie karty SD, podejrzewam że właśnie tu leży problem. I nie ma czegoś takiego jak gorszy hub przy połączeniu kablem, wszystkie działają na tej samej zasadzie.
Jeśli nie używasz Mazdowskiej nawigacji to polecam wyjęcie karty SD, podejrzewam że właśnie tu leży problem. I nie ma czegoś takiego jak gorszy hub przy połączeniu kablem, wszystkie działają na tej samej zasadzie.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3131 (48/161)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
maku99 napisał(a):BTW, czy ty nie masz takiego problemu, jak ja, opisanego wyżej?
Nie miałem , ale teraz Mazdą jeździ syn a on nie zgłaszał mi żadnych problemów.Po mieście AA w ogóle nie używa) . Oczywiście karta navi mazdy wyjęta.
Odpowiem sam sobie na postawione wcześniej pytanie jako info dla innych: Z najnowszym hardware AAwireless działa opcja AA over CP czyli działa dotyk w czasie jazdy.
Witam,
Chciałbym w swojej Mazdzie 3 (BM 2.0, 120KM, 2016, manual) zainstalować obsługę Android Auto
Mam już oprogramowanie w wersji 70.00.100 EU N
W ASO cena jest dla mnie nieakceptowalna
Przyierzam się do zakupu modułu z Ali, może być wersja z usc-c, np taka?
https://pl.aliexpress.com/item/1005007067159335.html
Później pozostaje sprawa montażu. Nie wiem czy dam radę. Trochę się obawiam czy czego nie połamie albo uszkodzę.
Znalazłem w Krakowie Serwis który robi to dużo taniej niż w ASO ale nie wiem czy na ile dobrze to zrobią
Dopisano 19 sie 2024, 19:53:
Chciałbym w swojej Mazdzie 3 (BM 2.0, 120KM, 2016, manual) zainstalować obsługę Android Auto
Mam już oprogramowanie w wersji 70.00.100 EU N
W ASO cena jest dla mnie nieakceptowalna
Przyierzam się do zakupu modułu z Ali, może być wersja z usc-c, np taka?
https://pl.aliexpress.com/item/1005007067159335.html
Później pozostaje sprawa montażu. Nie wiem czy dam radę. Trochę się obawiam czy czego nie połamie albo uszkodzę.
Znalazłem w Krakowie Serwis który robi to dużo taniej niż w ASO ale nie wiem czy na ile dobrze to zrobią
Dopisano 19 sie 2024, 19:53:
teoretycznie powinno pasować, ja kuliłem podobny na zwykłe USB. Odnośnie montażu jest dużo filmików na YT krok po kroku, nic trudnego.
np. ten:
https://www.youtube.com/watch?v=a5QOHfg5E7U
https://www.youtube.com/watch?v=GsK5GLsTRPM
https://www.youtube.com/watch?v=Op6A5_e3ncU
np. ten:
https://www.youtube.com/watch?v=a5QOHfg5E7U
https://www.youtube.com/watch?v=GsK5GLsTRPM
https://www.youtube.com/watch?v=Op6A5_e3ncU
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 271 gości