Mazda5 CW 2011 2.0 DISI 150 KM

Witam Wszystkich
Szukam pomocy z diagnozowaniu problemu. Moja Mazda 5 z 2011 posiada system i-Stop i z tego powodu samochód jest wyposażony w dwa akumulatory. Problem jaki u mnie się pojawił to że akumulator z i-Stopu ciągle się rozładowuje. Od razu nadmienię z systemu i-Stop używam od święta może raz na tydzień.
Pomierzyłam napięcia i mam następujące spostrzeżenia:
Podczas rozruchu auta za pomocą kluczyka prąd pobierany jest z obu akumulatorów przy rozruchu przy pomocy i-Stopu tylko z akumulatora i-Stop. Po uruchomieniu samochodu ładowanie pojawia się na obu akumulatorach a następnie w przeciągu kilkunastu sekund napięcie ładowania na akumulatorze z i-Stopu maleje(przypuszczam że system wykrywa że nie trzeba ładować i przestaje) akumulator główny jest ciągle ładowany. Jeżdżąc po mieście ciągle gasząc i zapalając samochód akumulator i-Stopu się rozładowuję, w momencie dużego rozładowania system zaczyna ładować akumulator i-Stop co trwa kilka dni jazdy(zależy od przejechanego dystansu) po czym cykl rozładowania zaczyna się od początku.
Moje pytania to
Czy podczas rozruchu z kluczyka poprawne jest to że prąd pobierany jest z obu akumulatorów?
Czy takie krótkie ładowanie akumulatora i-Stop jest poprawne?
Pozdrawiam
Szukam pomocy z diagnozowaniu problemu. Moja Mazda 5 z 2011 posiada system i-Stop i z tego powodu samochód jest wyposażony w dwa akumulatory. Problem jaki u mnie się pojawił to że akumulator z i-Stopu ciągle się rozładowuje. Od razu nadmienię z systemu i-Stop używam od święta może raz na tydzień.
Pomierzyłam napięcia i mam następujące spostrzeżenia:
Podczas rozruchu auta za pomocą kluczyka prąd pobierany jest z obu akumulatorów przy rozruchu przy pomocy i-Stopu tylko z akumulatora i-Stop. Po uruchomieniu samochodu ładowanie pojawia się na obu akumulatorach a następnie w przeciągu kilkunastu sekund napięcie ładowania na akumulatorze z i-Stopu maleje(przypuszczam że system wykrywa że nie trzeba ładować i przestaje) akumulator główny jest ciągle ładowany. Jeżdżąc po mieście ciągle gasząc i zapalając samochód akumulator i-Stopu się rozładowuję, w momencie dużego rozładowania system zaczyna ładować akumulator i-Stop co trwa kilka dni jazdy(zależy od przejechanego dystansu) po czym cykl rozładowania zaczyna się od początku.
Moje pytania to
Czy podczas rozruchu z kluczyka poprawne jest to że prąd pobierany jest z obu akumulatorów?
Czy takie krótkie ładowanie akumulatora i-Stop jest poprawne?
Pozdrawiam