Ile taka przyjemność kosztuje? Domyślam się, że ze 150 km AWD będzie podobnie na "tylko" ok 175? Macie jakieś dane osiągów po takiej zmianie? Przyspieszenie, prędkość maksymalna, dynamika, elastyczność?
Ja jeszcze zapytam jak to się ma do skrzyni AT, czy nic jej nie grozi? czy nie będzie "dusić "tej mocy PS Już u Panów byłem "sprawdzaliśmy fabrykę", jeszcze w tedy nic z cx3 nie robiliście Mam nadzieję że dla klubowiczów Mazdaspeed tym razem jakaś promocja by była? Pozdrawiam
Jak kiedyś do nich pisałem to 1600-1700zl z tego co pamietam. Chyba ze coś się zmieniło.
Co do skrzyni to trzeba byłoby znaleźć dokumentacje ile ta skrzynia wytrzymuje. Żółta lampkę może dać info ze w mazdzie 3 wersja 165km nie występuje w automacie.
Też interesuje mnie temat możliwości chiptuningu dla AT. Mam tylko obawy o gwarancję jakby coś się stało oraz o wykasowanie w czasie serwisu. Z tym drugim to pewnie można się w serwisie dogadać, żeby nic nie uaktualniali. Pytałem też o oficjalne możliwości i niestety mazda ich nie przewiduje a szkoda. Zanim kupiliśmy madzię a kręgu zainteresowania był też Captur i tam potwierdzili że oficjalnie mogą wgrać program od najmocniejszej wersji dla tego silnika dostępnej w innym modelu. W praktyce mam w avensisie dieslu zamontowany box – montował serwis po zakupie auta, wszystko wbite w kartę gwarancyjną kolejny który drążę to możliwość uruchomienia dodatkowych funkcji które wynikają z czujników np. automatycznej zmiany świateł z mijania na drogowe.
Z tymi automatycznymi światłami to z 2-3 miesiące ruscy kombinowali nie wiem jak się skończyło. Jedyny minus ze w Rosji cx3 nie występuje i nie wszystko co odblokują do 3 i 6 pasuje do nas.
Wersja 150 kucy awd ...wzrost mocy w granicach do 160 kini zyskasz jakies 7-10 koni w porywach...do tego filtr sportowy...i wydech da kolejne jakies 3-5 koni suma summarum możliwe jest jakies 160-165 konikow ale czy gra warta swieczki sam się zastanawiam bo tez mam konfiguracje 150 +AT ...poki co na lato będzie filterek i wydech sebringa albo remusaa potem się zobaczy......Tuner BBR oferuje swoim kitem 185 koni dla tego motoru również do cx-3 i tu bym się zastanowil....bo to już jest roznica 30 koni więcej...
Czy zmiana że 120 km na 160-170 oferowane przez firmy da się odczuć w zakresie do ok. 3000 obr/min. Wykresy widziałem, chodzi tylko o odczucia z jazdy, czy warto?