Ale to chyba chodzi o takie blaszki sprężynujące, które pozycjonują klocek w jarzmie (kasują luz). Ich się nie da przełożyć. EBC mają.
Są jeszcze takie blaszki ślizgowe po których porusza się klocek. Przy pierwszej wymianie raczej wystarczy je oczyścić i zamontować stare.
Hamulce – oryginał kontra zamienniki
1, 2
krzychun napisał(a):Ale z tego co pamiętam to one są przynitowane to klocka, więc nie da się ich przełożyć.
No właśnie ich się nie przekłada. Tylko podobno nie wszystkie nowe klocków do cx3 posiadają te blaszki. Nie wiem czy to prawda. Chcę dopytać bo będę kupował je on-line i będą jechały do mnie za granicę.
Tak jakby ktoś miał mocno skorodowane tarcze z tyłu w polifcie (EPB) to walczcie w ASO o wymianę na gwarancji bo jest nota serwisowa na temat zbyt miękkich klocków, które nie potrafią sobie poradzić z usunięciem nalotu korozji i narasta czarna rdza. Podobno zmodyfikowali klocki.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9