Lampka ostrzegawcza kluczyka
Strona 1 z 1
Losowo zapala mi się czerwona lampka kluczyka z wykrzyknikiem.
Czy to może być słaba bateria ( samochód ma 2 m-ce ) ?
W instrukcji jest napisane żeby zgłaszać się do ASO ale jeśli to bateria to sam ogarnę.
Pozdrawiam wszystkich w piątek, piąteczek, piątunio
Czy to może być słaba bateria ( samochód ma 2 m-ce ) ?
W instrukcji jest napisane żeby zgłaszać się do ASO ale jeśli to bateria to sam ogarnę.
Pozdrawiam wszystkich w piątek, piąteczek, piątunio
Moropl bateria jest tak tania, z wymianą rzeden kłopot więc Twój post powinien być napisany po wykonaniu tych czynności , wtedy byśmy wiedzieli że coś jest nie tak
Czy to taka jak na screenie? – mogłeś foto zrobić...
W instrukcji ze wszystkim każą się do ASO zgłaszać
Pozdrawiam
Czy to taka jak na screenie? – mogłeś foto zrobić...
W instrukcji ze wszystkim każą się do ASO zgłaszać
Pozdrawiam
Po to by na spokojnie się z kluczykiem zaznajomić , bo jak w trasie wypadnie zmiana to wiedza się przyda. Ja zawsze mam 2 baterie przy sobie od alarmu i kluczyka i tak też koledze doradzam
Dodam że nie zawsze kluczyk-samochód od razu wymianę rozpoznaje.
Jeśli chodzi o pytania na forum to nie mam nic przeciwko, widzisz że staram się często odpowiadać no i sam pytam jak potrzebuję
PS
Teraz nie dają instrukcji w postaci takiej grubej księgi? i osobnej książki do nawigacji?
Jeśli chcesz to wyślę Ci swoje instrukcje w PDFie , ale powinny być na str.Mazdy , ja mam zassaną właśnie z ich strony.
Pozdrawiam
Dodam że nie zawsze kluczyk-samochód od razu wymianę rozpoznaje.
Jeśli chodzi o pytania na forum to nie mam nic przeciwko, widzisz że staram się często odpowiadać no i sam pytam jak potrzebuję
PS
Teraz nie dają instrukcji w postaci takiej grubej księgi? i osobnej książki do nawigacji?
Jeśli chcesz to wyślę Ci swoje instrukcje w PDFie , ale powinny być na str.Mazdy , ja mam zassaną właśnie z ich strony.
Pozdrawiam
Zgadzam się jak najbardziej , że baterie należałoby wozić zapasową – problemem jest jednak mróz – baterie Li-ON nie bardzo lubią przemarzać, nawet nowe.
Pytanie zadałem bo nudzę się dziś w pracy, fakt – mogłem najpierw sprawdzić. Ciekawi mnie jeszcze czy co miesiąc będę musiał je zmieniać, jeśli tak to słabo (a może japończyki jakąś trefną założyli ).
p.s. Szukałem kiedyś pastylek LiFep4 ( tzw. litowo-żelazowe – duża pojemność, odporność na niskie temperatury) ale w tym wymiarze nie robią
Pytanie zadałem bo nudzę się dziś w pracy, fakt – mogłem najpierw sprawdzić. Ciekawi mnie jeszcze czy co miesiąc będę musiał je zmieniać, jeśli tak to słabo (a może japończyki jakąś trefną założyli ).
p.s. Szukałem kiedyś pastylek LiFep4 ( tzw. litowo-żelazowe – duża pojemność, odporność na niskie temperatury) ale w tym wymiarze nie robią
Wytrzymują ok 3 miesiące , a w pastylce ok 2-3
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 3&start=40
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 3&start=40
Tak na chwilę to u mnie też się zapala... jednak inna
Podejdę do garażu i sprawdzę , tylko to z 15 min. potrwa – muszę się ubrać i spacer ze 150m
No jestem już , u mnie inna czerwona miga i gaśnie po zapaleniu taka czerwona kłódka z samochodzikiem , jak znajdę foto to wkleję ta z powyższego screena nie miga.
A baterie wymieniłeś już i sprawdziłeś?
U mnie miga piąta od góry.
A u Ciebie na drugim screenie pewnie ta piąta od góry
Może wizyta w ASO się okazać niezbędna? screen trzeci
Podejdę do garażu i sprawdzę , tylko to z 15 min. potrwa – muszę się ubrać i spacer ze 150m
No jestem już , u mnie inna czerwona miga i gaśnie po zapaleniu taka czerwona kłódka z samochodzikiem , jak znajdę foto to wkleję ta z powyższego screena nie miga.
A baterie wymieniłeś już i sprawdziłeś?
U mnie miga piąta od góry.
A u Ciebie na drugim screenie pewnie ta piąta od góry
Może wizyta w ASO się okazać niezbędna? screen trzeci
Ostatnio edytowano 17 sty 2020, 15:18 przez andrep, łącznie edytowano 1 raz
3 miesiące bateria w pilocie? To chyba jakiś żart. Ja zmieniam u siebie w aucie co 3, ale lata, a jeszcze bardzo często latem otwieram szyby na odległość zanim dojdę do auta. W pilocie do bram też wytrzymują 3 lata.
@moropl a nie masz kluczyka lub immobilizera blisko telefonu lub czegoś metalowego, co zakłóca fale radiowe? Z tego co kojarzę, to żonie też czasem miga jakaś lampka z kluczem i winny jest dodatkowy immo umieszczony za daleko od odbiornika. Tylko wtedy nie daje się odpalić silnika. Dopiero jak ma zielony kolor się daje włączyć zapłon.
No i w Mazda nie gwarantuje odpalenia jak kluczyk jest w bagażniku
@moropl a nie masz kluczyka lub immobilizera blisko telefonu lub czegoś metalowego, co zakłóca fale radiowe? Z tego co kojarzę, to żonie też czasem miga jakaś lampka z kluczem i winny jest dodatkowy immo umieszczony za daleko od odbiornika. Tylko wtedy nie daje się odpalić silnika. Dopiero jak ma zielony kolor się daje włączyć zapłon.
No i w Mazda nie gwarantuje odpalenia jak kluczyk jest w bagażniku
boncio napisał(a):3 miesiące bateria w pilocie?
Tak to jest w Maździe , kiedyś notowałem
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 1&t=195578
Dopisano 17 sty 2020, o 19:19:
Author53 napisał(a):Masz taką funkcję oryginalnie czy coś dorabiałeś?
Ja np. mam ale dodałem
Ja mam fabrycznie globalne otwieranie i zamykanie wszystkich szyb razem, ale to europejska marka Działa też z przycisku na klamce. I w niej też kluczyk zbliżeniowy mi działa 3 lata i nawet w bagażniku. Europejczyki mają szyby impulsowe od kilkunastu lat. I tu nie kumam oporu Japończyków.
Mazda też już wreszcie ma od 2019 roku 4 szyby otwierane 1 dotknięciem w nowej 3 i CX-30, i chyba z blokadą przed przytrzaśnięciem z modułami każdych drzwi. CX-3 i prawie każdy "japończyk" poza Nissanem (ale to Renault) ma tylko w drzwiach kierowcy.
Można tak jak andrep, ale w tym rozwiązaniu szyby otwierają się każda osobno, jedna po drugiej. Moja żona i tak nie korzystała z tej funkcji w poprzednim aucie, więc nie będą dorabiał
Trzeba kupić zestaw CR2025, bo wszystkie inne piloty mam na CR2032
No chyba, że jest lepiej po lifcie. Póki co 2,5 miesiąca 2500 km i żona nic nie mówi.
Mazda też już wreszcie ma od 2019 roku 4 szyby otwierane 1 dotknięciem w nowej 3 i CX-30, i chyba z blokadą przed przytrzaśnięciem z modułami każdych drzwi. CX-3 i prawie każdy "japończyk" poza Nissanem (ale to Renault) ma tylko w drzwiach kierowcy.
Można tak jak andrep, ale w tym rozwiązaniu szyby otwierają się każda osobno, jedna po drugiej. Moja żona i tak nie korzystała z tej funkcji w poprzednim aucie, więc nie będą dorabiał
Trzeba kupić zestaw CR2025, bo wszystkie inne piloty mam na CR2032
No chyba, że jest lepiej po lifcie. Póki co 2,5 miesiąca 2500 km i żona nic nie mówi.
Zmierzyłem i baterie OK. Jeśli chodzi o pastylkę od immo DOG to przy odbiorze mazdy w salonie pani powiedziała mi że pastylka siedzi w oryginalnym pilocie. Ucieszyłem się że nie będzie trzeba pilnować dodatkowych kart/pastylek. Pomyślałem sobie – jak oni ją zmieścili ? . Doczytałem jednak na stronie producenta immo i okazało się że urządzenie "rozbrajane / uzbrajane" jest przyciskiem pilota i nie ma żadnych pastylek. Kluczy wożę w kieszeniach od spodni i nie powinno nic zakłócać. Lampka świeci losowo podczas jazdy, co parę dni. Nie stwierdziełem problemów z odpalaniem auta.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9