CX3 – Ceramika na lakier
1, 2
Witam. Jestem nowym forumowiczem i właścicielem Mazdy CX3 z 2018 po liftingu. Autko ma bardzo ładny czerwony lakier i tu mam pytanie. Czy jak położę ceramikę na to stracę gwarancję na lakierowanie.
Nie ,nie stracisz niektóre ASO same polecają "zaprzyjaźnione" firmy 
Podobne tematy...
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9&t=198490
Podobne tematy...
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9&t=198490
Ja polecam kupić sobie od razu zaprawkę (w końcu jest dostępna za ~90zł po zniżce). Ja ostatnio dostałem prawie zawału jak się przyglądnąłem po myciu i przeświadczeniu że mam tylko 3 małe odpryski
Też mam Sour Red Crystal tylko, że jest go 70mikronów

Też mam Sour Red Crystal tylko, że jest go 70mikronów

Czyli nic się nie zmieniło
, po umyciu liczenie kropek 
Zobacz jeszcze tu:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9&start=60
Ale oklejenie drogie...
Zobacz jeszcze tu:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9&start=60
Ale oklejenie drogie...
Mam mieszane uczucia po wykonaniu zaprawek.
Odpryski po kamykach na masce spowodowały maleńkie ubytki wierzchniej warstwy lakieru bez uszkodzenia podkładu i były mało widoczne. Nałożenie org. zaprawkowego lakieru bardziej uwidoczniło odpryski gdyż ten lakier (soul red)znacząco różni się odcieniem od całości
Pewnie nie potrafiłem nałożyć kilkudziesięcio mikronowej warstwy lakieru
Ale wszystkim tego życzę – powodzenia !
Odpryski po kamykach na masce spowodowały maleńkie ubytki wierzchniej warstwy lakieru bez uszkodzenia podkładu i były mało widoczne. Nałożenie org. zaprawkowego lakieru bardziej uwidoczniło odpryski gdyż ten lakier (soul red)znacząco różni się odcieniem od całości
Pewnie nie potrafiłem nałożyć kilkudziesięcio mikronowej warstwy lakieru
Ale wszystkim tego życzę – powodzenia !
Ale Ty masz ten starszy lakier? On też jest 2 kolorowy?
Bo ten 46V jest w 2 kolorowy. Baza (ciemniejsza) i ten drugi (jaśniejszy) też barwiony. Ja nakładałem wykałaczką. Niby według instrukcji. Nie jestem zachwycony (trochę za grubo tego drugiego nałożyłem), ale widać mniej niż jasny podkład. Więc na plus. Jeszcze muszę to delikatnie przetrzeć pastą lekko ścierną (ale trzeba poczekać aż 4 dni według instrukcji).
Różnica jest taka, że podkład było widać z metra, a po za prawce raczej trzeba się już mocno przypatrzeć z np. 20cm.
Bo ten 46V jest w 2 kolorowy. Baza (ciemniejsza) i ten drugi (jaśniejszy) też barwiony. Ja nakładałem wykałaczką. Niby według instrukcji. Nie jestem zachwycony (trochę za grubo tego drugiego nałożyłem), ale widać mniej niż jasny podkład. Więc na plus. Jeszcze muszę to delikatnie przetrzeć pastą lekko ścierną (ale trzeba poczekać aż 4 dni według instrukcji).
Różnica jest taka, że podkład było widać z metra, a po za prawce raczej trzeba się już mocno przypatrzeć z np. 20cm.
Panowie, jest ogólny problem z lakierami Soul Red Crystal oraz Machine Gray, możliwe że lakier jest zbyt twardy i potrafi odpadać płatami większymi niż standardowy odprysk... Liczcie odpryski i reklamujcie lakier w ASO! Ceramika nic tu nie pomoże tak od razu napiszę.
Z tego co zgłaszają użytkownicy na innym forum oraz na facebooku, to głównie te dwa kolory (one są trójwarstwowe z tego co kojarzę i znacznie różnią się od tych standardowych).
No ale połowa sprzedaży Mazdy to czerwony... + Ten drugi może sprawiać wrażenie że większość to te 2 kolory... Musiałbym oglądnąć jakieś auto w innym kolorze. Pod firmą stoi CX-3 poliftowa biała, ale ciągle brudna jest.... Może jak ktoś umyje to oglądnę maskę chociaż.
Myślę że problem jest grubość. 70mikronów to jest śmieszne. Na starym samochodzie 100-110 to na odprysku było widać że to jest jakieś wgłębienie. Jak patrzę na te odpryski to nawet nie widać czy to bud czy odprysk (nie widać wgłębień).
Myślę że problem jest grubość. 70mikronów to jest śmieszne. Na starym samochodzie 100-110 to na odprysku było widać że to jest jakieś wgłębienie. Jak patrzę na te odpryski to nawet nie widać czy to bud czy odprysk (nie widać wgłębień).
Ja mam ceramic silber i u mnie jest tylko jeden odprysk przez 2 lata i 100 tyś km A głównie jeżdżę autostradami
Ja nałożyłem Ceramikę na swoja M3, od razu po wyjeździe z salonu
wcześniej pytałem w firmach które się tym zajmują, i dostałem ceny od 750zl do 4000zl
kupiłem K2 Gravon, + kilka ścierek z mikrofibry, pół dnia i jest ceramika na aucie.
kto ma doświadczenie w woskowaniu — to jest prawie ten sam proces, tylko zajmuje więcej czasu i siły
wyszło mi około 250zl i pół dnia
efekt trzyma się już pół roku, i dalej widać błysk i hydrofobnosc
wcześniej pytałem w firmach które się tym zajmują, i dostałem ceny od 750zl do 4000zl

kupiłem K2 Gravon, + kilka ścierek z mikrofibry, pół dnia i jest ceramika na aucie.
kto ma doświadczenie w woskowaniu — to jest prawie ten sam proces, tylko zajmuje więcej czasu i siły
wyszło mi około 250zl i pół dnia
efekt trzyma się już pół roku, i dalej widać błysk i hydrofobnosc

Tylko ta cena ~4000 zawiera korektę lakieru na całym aucie 
Kritik napisał(a):Ja nałożyłem Ceramikę na swoja M3, od razu po wyjeździe z salonu
wcześniej pytałem w firmach które się tym zajmują, i dostałem ceny od 750zl do 4000zl![]()
kupiłem K2 Gravon, + kilka ścierek z mikrofibry, pół dnia i jest ceramika na aucie.
kto ma doświadczenie w woskowaniu — to jest prawie ten sam proces, tylko zajmuje więcej czasu i siły
wyszło mi około 250zl i pół dnia
efekt trzyma się już pół roku, i dalej widać błysk i hydrofobnosc
Kolego w punktach w których nakładają cermikę usługa nie polega na na samym nałożeniu preparatu.
Fajnie zaoszczędziłeś
po co mi to na nowym aucie?
wiele mówi o Twojej wiedzy na ten temat i jakości wykonania całego procesu.
Jak użyjesz dobrego wosku i regularnie będziesz to robił to
też to uzyskasz. W ceramice nie tylko o ten efekt chodziefekt trzyma się już pół roku, i dalej widać błysk i hydrofobnosc
Paolo napisał(a):Kritik napisał(a):Ja nałożyłem Ceramikę na swoja M3, od razu po wyjeździe z salonu
wcześniej pytałem w firmach które się tym zajmują, i dostałem ceny od 750zl do 4000zl![]()
kupiłem K2 Gravon, + kilka ścierek z mikrofibry, pół dnia i jest ceramika na aucie.
kto ma doświadczenie w woskowaniu — to jest prawie ten sam proces, tylko zajmuje więcej czasu i siły
wyszło mi około 250zl i pół dnia
efekt trzyma się już pół roku, i dalej widać błysk i hydrofobnosc
Kolego w punktach w których nakładają cermikę usługa nie polega na na samym nałożeniu preparatu.
Fajnie zaoszczędziłeśale obawiam się, że tekst
po co mi to na nowym aucie?
wiele mówi o Twojej wiedzy na ten temat i jakości wykonania całego procesu.
Jak użyjesz dobrego wosku i regularnie będziesz to robił toteż to uzyskasz. W ceramice nie tylko o ten efekt chodziefekt trzyma się już pół roku, i dalej widać błysk i hydrofobnosc
doskonale wiem na czym polega caly proces
ale
1. nie chce płacić tyle kasy, i w ogóle nie lubie płacić za to, co mogę zrobić sam
2. Woskowałem swoje każde z poprzednich 7 aut, i miałem już dość, co kilka miesięcy po 2-3 godziny
Lepiej raz na kilka lat pół dnia
3. Wosk nie daje takiego efektu jak ceramika
4. Efekt który chciałem — mam, i za 250zl
Masz też pełno rysek pod tą ceramiką, po to jest robiona korekta.
ja zabezpieczylem swoja mazde u dilera jeszcze przed odbiorem, zaplacilem 3400 netto ale przyjechali detailerzy akredytowani Gtechniq z legnicy do Wrocławia, wykonali korektę lakieru i nalozyli kompozyt ceramiczny Crystal Serum Ultra ktory ma az 9 lat gwarancji (ktora dostaje sie na papierze). Jasne jest to pewna kwota i tak jak kolega wyzej pisze mozna to zrobić samemu o wiele taniej ale efekt nie bedzie tak trwały bo juz sama korekta jest ciezka do wykonania a wbrew pozorom na nowym aucie trzeba zrobic bo i tak ejst mnostwo mikrorysek po transporcie (wszystko zalezy od koloru). Zalaczam kilka fotek zrobionych przed detailerow jak to wygladlo po.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9