Skrzynia AT i wyłączanie silnka.

Witam.
To pierwszy automat w życiu i dlatego nie całkiem wiem jak prawidłowo wyłączać silnik.
Po zatrzymaniu się włącza się i-stop silnik gaśnie.
Instrukcja każe zatrzymywać silnik na P ale po przestawieniu dźwigni biegów z D na N i dalej R silnik zaskakuje, oczywiście dalej przestawiam na P i wyłączam przyciskiem..... ale odpalanie na chwilę jest bez sensu.
Z kolei wyłączając silnik w innym położeniu niż P stacyjka przełącza się na ACC i po przestawieniu skrzyni na P muszę ponownie nacisnąć aby przestawić na OFF.
Staram się przed zaparkowaniem nacisnąć słabo hamulec aby i-stop nie zadziałał ale nie zawsze się to udaje.
Jaką Wy koleżanki i koledzy macie metodę na wyłączanie silnika ze skrzynią AT, (bez wyłączanie i-stopu).
Pozdrawiam
To pierwszy automat w życiu i dlatego nie całkiem wiem jak prawidłowo wyłączać silnik.
Po zatrzymaniu się włącza się i-stop silnik gaśnie.
Instrukcja każe zatrzymywać silnik na P ale po przestawieniu dźwigni biegów z D na N i dalej R silnik zaskakuje, oczywiście dalej przestawiam na P i wyłączam przyciskiem..... ale odpalanie na chwilę jest bez sensu.
Z kolei wyłączając silnik w innym położeniu niż P stacyjka przełącza się na ACC i po przestawieniu skrzyni na P muszę ponownie nacisnąć aby przestawić na OFF.
Staram się przed zaparkowaniem nacisnąć słabo hamulec aby i-stop nie zadziałał ale nie zawsze się to udaje.
Jaką Wy koleżanki i koledzy macie metodę na wyłączanie silnika ze skrzynią AT, (bez wyłączanie i-stopu).
Pozdrawiam