Witam
Na tak zadane pytanie skierowane do serwisu :
Na stronie 6-66 instrukcji obsługi jest taka notatka:
"Nadwozie jest fabrycznie zabezpieczone
przed korozją perforacyjną. Jednak
dodatkowe zabezpieczenie,
przeprowadzone po rozpoczęciu
użytkowania pojazdu dodatkowo,
przedłuży żywotność blach nadwozia.
Zalecamy skonsultowanie się ze
specjalistycznym serwisem, najlepiej
z Autoryzowaną Stacją Obsługi Mazdy"
Moje pytanie brzmi czy trzeba i warto coś takiego zrobić? , jeżeli tak to w jakim warsztacie? , i jak to się ma do gwarancji? ew. jaki koszt jest takiej konserwacji?
Otrzymałem taką odpowiedź :
"Witam.
Samochód jest fabrycznie zabezpieczony antykorozyjnie .Problemy ,które miały miejsce w modelach z lat poprzednich nie występują w autach obecnie produkowanych i fabryczne powłoki wystarczają w zupełności.
Zabezpieczenia wykonywane na rynku pozostawiają wiele do życzenia-spotykamy się z przypadkami ,że konserwujący „zakleja” wszystko łącznie z układem wydechowym, elementami gumowymi zawieszenia co nie skutkuje niczym innym jak obniżeniem trwałości tych elementów.
Dlatego z uwagi na powyższe nie zalecamy dodatkowych prac konserwacyjnych. "
Może to trochę uspokoi niektórych klubowiczów łącznie ze mną
Pozdrawiam