dareme89 napisał(a):Trudno żeby 4 letnie auto gniło. Nie każdy kupuje auto na 1,5 roku jak Ty. Mija mazda ma być 10 lat u mnie i płacąc chore pieniądze w salonie chyba mogę wymagać żeby blachy były ocynkowane, nie jest to kosmiczna technologia. A mazda nie potrafi udowodnić ze blacha jest ocynkowana tylko ze cynk jest na elementach lakierowanych a to dwie różne rzeczy. Odpowiedz mazdy na filmikach to typowy objaw podejścia marki mazda polska do klienta. Jest teraz bum na mazdę wiec mamy was w 4 literach
Znajdź japońca który ma ocynk a nie jest malowany cynkiem. Taki urok Japończyków, oni nie robią aut z ocynkiem. Jeśli się nie mylę to chyba 2 lub 3 generacja hondy jazz miała ocynk ale tylko z jednej farbki. Oddając swoją mazdę na zabezpieczenie podwozia widziałem spód 3 letniej toyoty, która była cała ruda. Obecnie dobrze zabezpieczają auta tylko Francuzi no i od jakiegoś czasu świetnie robi to opel, który kiedyś był synonimem rudej na równi z mazdą. Druga sprawa jest taka, że przyłożysz czujnik do auta i niby jest blacha ocynkowana, problem w tym, że auto nie ma powłoki z ocynku tylko jest zrobione z ocynkowanej blachy. Kilka marek też robi teraz teraz fajną zagrywkę w postaci auto z ocynkowanej blachy ale progi i podłoga już warstwy cynku nie posada
. Niestety aut, które są dobrze zabezpieczone przed rudą już właściwie nie ma.
A co do mazdy to nie że mazda nie potrafi, mazda nie chce zrobić aut dobrze zabezpieczonych
. Interes musi się kręcić koncerny na przykładzie mercedesa z przed paru lat dobrze wiedzą, że zrobienie aut pancernych = prawie bankructwo