Niedawno w mojej CX3 zaczął mocno zaparowywać od srodka reflektor przedni po kilku dniach deszczowych. Osuszyłem to wszystko suszarką do włosów wczesniej otworzyłem trzy odpowietrzniki po osuszeniu zamknąłem odpowietrzniki jednak rano znowu w srodku było dosc duzo pary (całe krople) .
zrobiłęm suszenie ponownie i znów to samo na drugi dzień pomimo ze nie padał deszcz i było sucho.
Co mozna zrobić zeby to wyeliminować ?
To jest lampa full led i nowa jest cholernie droga a kupno uzywanej to loteria.
Parujący reflektor przedni.
Strona 1 z 1
Masz kilka opcji, ale nie wiem czy jest sens się w to bawić.
1. Wyjmujesz lampę, oglądasz ją dokładnie czy nie ma nigdzie żadnych pęknięć, szczególnie na czarnych plastikach. Jak będziesz miał szczęście i coś znajdziesz, to uszczelniasz i liczysz, że będzie trzymać
2. Wymieniasz lampę
3. Jeździsz jak jest
Dawno temu jak miałem chwilę CX-3 to chciałem przerobić lampę EU na UK, ale to cholerstwo było w zasadzie nierozbieralne (Full LED). Klej jaki użyli zupełnie nie reagował na temperaturę, a trzymał jakby zależały od tego losy świata. Przeszczep się udał, ale musiałem całkowicie zniszczeć klosz w 1 lampie, czarną obudowę w 2 i złożyć z tego 1 sprawną. Przez te kilka miesięcy kiedy miałem auto lampa nie zaparowała
1. Wyjmujesz lampę, oglądasz ją dokładnie czy nie ma nigdzie żadnych pęknięć, szczególnie na czarnych plastikach. Jak będziesz miał szczęście i coś znajdziesz, to uszczelniasz i liczysz, że będzie trzymać
2. Wymieniasz lampę
3. Jeździsz jak jest
Dawno temu jak miałem chwilę CX-3 to chciałem przerobić lampę EU na UK, ale to cholerstwo było w zasadzie nierozbieralne (Full LED). Klej jaki użyli zupełnie nie reagował na temperaturę, a trzymał jakby zależały od tego losy świata. Przeszczep się udał, ale musiałem całkowicie zniszczeć klosz w 1 lampie, czarną obudowę w 2 i złożyć z tego 1 sprawną. Przez te kilka miesięcy kiedy miałem auto lampa nie zaparowała
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3172 (50/165)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Po prostu przełożyłem soczewkę z diodami.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3172 (50/165)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Nie mogę jeździć jak jest bo nie przejdzie przeglądu. Cena nowej to równowartość 5 tys złdarrecki napisał(a):Masz kilka opcji, ale nie wiem czy jest sens się w to bawić.
1. Wyjmujesz lampę, oglądasz ją dokładnie czy nie ma nigdzie żadnych pęknięć, szczególnie na czarnych plastikach. Jak będziesz miał szczęście i coś znajdziesz, to uszczelniasz i liczysz, że będzie trzymać
2. Wymieniasz lampę
3. Jeździsz jak jest
Dawno temu jak miałem chwilę CX-3 to chciałem przerobić lampę EU na UK, ale to cholerstwo było w zasadzie nierozbieralne (Full LED). Klej jaki użyli zupełnie nie reagował na temperaturę, a trzymał jakby zależały od tego losy świata. Przeszczep się udał, ale musiałem całkowicie zniszczeć klosz w 1 lampie, czarną obudowę w 2 i złożyć z tego 1 sprawną. Przez te kilka miesięcy kiedy miałem auto lampa nie zaparowała
No to została Ci opcja wyjęcia, obejrzenia i ewentualnej naprawy. Coś musi być widoczne jeśli jest aż tak źle.
Ja bym kupił na allegro używkę, nie trzeba takiej nawet do auta wsadzać, zostawić na zewnątrz i jeśli nie zaparuje to szczelna.
Lamp od wszelakiej maści Mazd przewinęło się przez moje ręce całkiem sporo, same z siebie to parowały ewentualnie tylne (z 6GG i 2 DJ). Przód nawet po rozklejaniu był ok.
Ja bym kupił na allegro używkę, nie trzeba takiej nawet do auta wsadzać, zostawić na zewnątrz i jeśli nie zaparuje to szczelna.
Lamp od wszelakiej maści Mazd przewinęło się przez moje ręce całkiem sporo, same z siebie to parowały ewentualnie tylne (z 6GG i 2 DJ). Przód nawet po rozklejaniu był ok.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3172 (50/165)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9, Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60