Parujący reflektor przedni.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez JacekM » 25 wrz 2025, 17:43

Niedawno w mojej CX3 zaczął mocno zaparowywać od srodka reflektor przedni po kilku dniach deszczowych. Osuszyłem to wszystko suszarką do włosów wczesniej otworzyłem trzy odpowietrzniki po osuszeniu zamknąłem odpowietrzniki jednak rano znowu w srodku było dosc duzo pary (całe krople) .
zrobiłęm suszenie ponownie i znów to samo na drugi dzień pomimo ze nie padał deszcz i było sucho.
Co mozna zrobić zeby to wyeliminować ?
To jest lampa full led i nowa jest cholernie droga a kupno uzywanej to loteria.
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2021, 12:48
Posty: 94 (5/1)
Skąd: Norwegia
Auto: CX-3, 2016, 2.0 benz, 120 KM

Postprzez darrecki » 6 paź 2025, 11:16

Masz kilka opcji, ale nie wiem czy jest sens się w to bawić.
1. Wyjmujesz lampę, oglądasz ją dokładnie czy nie ma nigdzie żadnych pęknięć, szczególnie na czarnych plastikach. Jak będziesz miał szczęście i coś znajdziesz, to uszczelniasz i liczysz, że będzie trzymać
2. Wymieniasz lampę
3. Jeździsz jak jest

Dawno temu jak miałem chwilę CX-3 to chciałem przerobić lampę EU na UK, ale to cholerstwo było w zasadzie nierozbieralne (Full LED). Klej jaki użyli zupełnie nie reagował na temperaturę, a trzymał jakby zależały od tego losy świata. Przeszczep się udał, ale musiałem całkowicie zniszczeć klosz w 1 lampie, czarną obudowę w 2 i złożyć z tego 1 sprawną. Przez te kilka miesięcy kiedy miałem auto lampa nie zaparowała :P
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3172 (50/165)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D

Postprzez krzychun » 6 paź 2025, 12:06

A jak się FullLED (rozumiem, że nie dynamicznego) przerabia? Tam jest jakaś przysłona czy same diody trzeba wymienić?
Moderator
 
Od: 22 paź 2018, 15:39
Posty: 1272 (15/90)
Auto: CX-3 AT AWD 2018 SkyPassion

Postprzez darrecki » 6 paź 2025, 13:11

Po prostu przełożyłem soczewkę z diodami.
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3172 (50/165)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D

Postprzez JacekM » 7 paź 2025, 00:18

darrecki napisał(a):Masz kilka opcji, ale nie wiem czy jest sens się w to bawić.
1. Wyjmujesz lampę, oglądasz ją dokładnie czy nie ma nigdzie żadnych pęknięć, szczególnie na czarnych plastikach. Jak będziesz miał szczęście i coś znajdziesz, to uszczelniasz i liczysz, że będzie trzymać
2. Wymieniasz lampę
3. Jeździsz jak jest

Dawno temu jak miałem chwilę CX-3 to chciałem przerobić lampę EU na UK, ale to cholerstwo było w zasadzie nierozbieralne (Full LED). Klej jaki użyli zupełnie nie reagował na temperaturę, a trzymał jakby zależały od tego losy świata. Przeszczep się udał, ale musiałem całkowicie zniszczeć klosz w 1 lampie, czarną obudowę w 2 i złożyć z tego 1 sprawną. Przez te kilka miesięcy kiedy miałem auto lampa nie zaparowała :P
Nie mogę jeździć jak jest bo nie przejdzie przeglądu. Cena nowej to równowartość 5 tys zł
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2021, 12:48
Posty: 94 (5/1)
Skąd: Norwegia
Auto: CX-3, 2016, 2.0 benz, 120 KM

Postprzez darrecki » 7 paź 2025, 08:32

No to została Ci opcja wyjęcia, obejrzenia i ewentualnej naprawy. Coś musi być widoczne jeśli jest aż tak źle.
Ja bym kupił na allegro używkę, nie trzeba takiej nawet do auta wsadzać, zostawić na zewnątrz i jeśli nie zaparuje to szczelna.
Lamp od wszelakiej maści Mazd przewinęło się przez moje ręce całkiem sporo, same z siebie to parowały ewentualnie tylne (z 6GG i 2 DJ). Przód nawet po rozklejaniu był ok.
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3172 (50/165)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9, Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60