Błędy P0A8D i P2502 to nie jest słaby akumulator!

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez afm31 » 5 wrz 2025, 07:04

Both relays are switching/working fine. Since they are the only mechanical parts in there, I assumed that they could have a failure over some time – but they look good.
Also the rest of the parts / soldering points etc. seem to be OK. There are no noticeable defects.

As you can see the whole converter consists of 2 highly integerated circuit boards – going any deeper without schematics is nearly impossible. So I am afraid for now there is nothing I can do to isolate the maloperation any further. <zawstydzony>
Początkujący
 
Od: 13 sie 2025, 08:59
Posty: 9 (5/2)
Skąd: Austria
Auto: Mazda CX-3 Revolution AWD 2018

PostTen post został usunięty przez darrecki 8 wrz 2025, 11:10.
Powód: BOT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderatorzy

Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9, Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60