Zasada działania klimatyzacji

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Poobloo » 23 wrz 2022, 13:25

krzychun napisał(a):Jak będę miał chwilę to nagram, ale jak stoisz z przodu samochodu albo masz otwartą maskę to jest trzask nieprzyjemny i może kogoś niepokoić.

Dopisano 19 wrz 2022, 17:45:

Proszę. nagranie tego co hałasuje: https://youtube.com/shorts/44LjZ3glO4E?feature=share

Wydaje mi się, że to i tak się cicho nagrało.


Kolego krzychun dzieki wielkie za filmik. Chyle czoła :)

Moje sprzegło wydaje taki sam dzwiek. U ciebie troszke stlumiony ale to pewnie przez mikrofon w tel.
Takze uspokoiles mnie. Jeszcze raz dzieki ze ci sie chcialo isc to nagrac! <spoko>

Dopisano 23 wrz 2022 14:30:

Paolo napisał(a):
krzychun napisał(a):Wydaje mi się, że to i tak się cicho nagrało.


No cichutko.
Tak to normalny "cyk" – tak ma być i jeżeli to ten dźwięk Cię niepokoi to Poobloo spokojnie, wszystko ok.


Paulo tak chodziło mi o ten dzwiek <spoko>

Zastanawiam sie tez nad kwestia skokow obrotow a co za tym idzie drgan na biegu jalowym... Tez tak macie? <co?>
Początkujący
 
Od: 1 cze 2008, 17:24
Posty: 13
Skąd: UK Derby- PL Jarosław
Auto: Mazda CX3 DK 2.0 120 SkyActive-G Sport NAV
2016

Postprzez krzychun » 23 wrz 2022, 18:16

Poobloo napisał(a):Zastanawiam sie tez nad kwestia skokow obrotow a co za tym idzie drgan na biegu jalowym... Tez tak macie? <co?>


AT czy manual? Teoria z forum głosi, że manual ma niżej ustawione obroty jałowe więc bardziej czuć moment załączenia klimy. Jeśli po wyłączeniu klimy nie faulują to TTTM.
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2018, 14:39
Posty: 785 (2/51)
Auto: CX-3 AT AWD 2018 SkyPassion

Postprzez Poobloo » 25 wrz 2022, 21:05

krzychun napisał(a):
Poobloo napisał(a):Zastanawiam sie tez nad kwestia skokow obrotow a co za tym idzie drgan na biegu jalowym... Tez tak macie? <co?>


AT czy manual? Teoria z forum głosi, że manual ma niżej ustawione obroty jałowe więc bardziej czuć moment załączenia klimy. Jeśli po wyłączeniu klimy nie faulują to TTTM.


Manual. Po wyłączeniu klimy jest gładziutko i równiutko.

Co to TTTM? To tez tak mam? <lol>

Jeżeli to norma to Mazda sie na tym polu nie popisała…
Początkujący
 
Od: 1 cze 2008, 17:24
Posty: 13
Skąd: UK Derby- PL Jarosław
Auto: Mazda CX3 DK 2.0 120 SkyActive-G Sport NAV
2016

Postprzez krzychun » 26 wrz 2022, 09:48

TTTM – Ten Typ Tak Ma.

Miałem (a w sumie w rodzinie nadal jest) inny samochód japoński skonstruowany jeszcze przed erą księgowych zamiast inżynierów i tam działa to dokładnie tak samo. Może, przez to, że ciut większy samochód drgania nie przenoszą się na kabinę ale trzask sprzęgła, zafalowanie obrotów to było identyczne. A dodatkowo jak było ciepło to od razu startowały 2 wentylatory na drugim biegu razem z kompresorem klimatyzacji i robiły niezły hałas.

Więc nie wiem dlaczego tak się czepiasz Mazdy... Są pewne elementy gorsze, niektóre lepsze. Ale od jakiegoś czasu na forum nic się nie dzieje. Więc jak na model w którym jedynym problemem są składane lusterka, a poza tym jakieś trzaski, falowanie obrotów przy włączonej klimatyzacji to raczej się bardzo popisała Mazda. Szczególnie, że ostatnio CX-3 wskakuje na 2 czy 3 miejsce niezawodności... Więc ja tam pesymistyczny nie jestem, co gorsza chciałbym już wymienić ten samochód tylko nie ma na co!!!
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2018, 14:39
Posty: 785 (2/51)
Auto: CX-3 AT AWD 2018 SkyPassion

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9