Zasada działania klimatyzacji
Witam.
W każdym aucie z klimatyzacją jest przycisk A/C jej załączania lub wyłączania. Jak przycisk A/C jest
załączony to podczas kolejnego odpalania pojazdu nie muszę ponownie go załączać tak samo jak zostawię pokrętła w pozycji auto.
Jeżeli chodzi o to czy jest ona auto czy nie to ustawiając pokrętła kierunku nawiewu i jego siły w pozycji
auto parametry te są wtedy regulowane automatycznie (pewnie że, w innych innych rodzajach klimatyzacji
czynności te wykonuje za pomocą jednego przycisku AUTO co jest wygodniejsze) ale nie zmienia to faktu że, w CX-3 klimatyzacja też jest automatyczna. Patrząc na Japońskie marki inni producenci też tak mają.
Mi osobiście to lotto
Pozdrawiam
Lucek
W każdym aucie z klimatyzacją jest przycisk A/C jej załączania lub wyłączania. Jak przycisk A/C jest
załączony to podczas kolejnego odpalania pojazdu nie muszę ponownie go załączać tak samo jak zostawię pokrętła w pozycji auto.
Jeżeli chodzi o to czy jest ona auto czy nie to ustawiając pokrętła kierunku nawiewu i jego siły w pozycji
auto parametry te są wtedy regulowane automatycznie (pewnie że, w innych innych rodzajach klimatyzacji
czynności te wykonuje za pomocą jednego przycisku AUTO co jest wygodniejsze) ale nie zmienia to faktu że, w CX-3 klimatyzacja też jest automatyczna. Patrząc na Japońskie marki inni producenci też tak mają.
Mi osobiście to lotto
Pozdrawiam
Lucek

Hej,
Mam takie pytanie. Czy jak wlaczacie klimatyzacje i ustawiacie na najnizsza temperature to wieje wam zimne powietrze? Mam wrazenie ze mi wieje letnio/cieplym
Mam takie pytanie. Czy jak wlaczacie klimatyzacje i ustawiacie na najnizsza temperature to wieje wam zimne powietrze? Mam wrazenie ze mi wieje letnio/cieplym
Przełącz na klimę ręczna,minimalna temperatura ,najwyższy bieg wentylatora i nawiew z kratek przednich ,temperatura powinna być około +5 stopni .Jak będzie cieplej to klima do sprawdzenia,ubytek czynnika z klimatyzacji sprawnej i szczelnej może wynosić około 10% gazu na rok.
Przy obiegu zamkniętym temperatura powinna spaść jeszcze o kilka stopni.
Przy obiegu zamkniętym temperatura powinna spaść jeszcze o kilka stopni.
W moim poprzednim aucie klimatyzacji nie miałem. Odbyłem nim w lecie podróż do i po b. Jugosławii. Po tym doświadczeniu każdą klimę uważam za luksus. Na naszą nie narzekam. A co do ogólnej oceny auta: nie wiem, może trafiłem na wyjątkowy egzemplarz, albo może to kwestia tego, że nie mam wszystkich Waszych opcji, ale nie mam zbyt wielu uwag do tego samochodu.
Tytuł: Zasada działania klimatyzacji
Zapraszam do moich tematów, to zobaczysz, jakie są ''problemy''
Co do tematu – wieje zimno, bardzo zimno. Ewidentnie masz ubytek czynnika, ale to Ci już w ASO powiedzieli.
bbogdan napisał(a):Mektub napisał(a):Jestem umówiona na serwis. Kolejny.
Daje się wyczuć lekkie znużenie i rozczarowanie...jak na kilkanaście miesięcy posiadania auta nie brzmi za dobrze. Dla przykładu ja mam auto 3 miesiące a byłem już 4 razy w serwisieTaki chyba urok tej naszej CX3, uszy do góry
A z czym takie problemy? jak można wiedzieć
Zapraszam do moich tematów, to zobaczysz, jakie są ''problemy''
Co do tematu – wieje zimno, bardzo zimno. Ewidentnie masz ubytek czynnika, ale to Ci już w ASO powiedzieli.
Witam.
Ja też w Piątek zauważyłem że klimatyzacja nie działa prawidłowo
a tu takie upały
. Zadzwoniłem do serwisu opisałem problem nie dowiedziałem się jaka jest przyczyna ale dziś jadę
do serwisu na naprawę. Opiszę co było przyczyną.
Pozdrawiam
Lucek
Ja też w Piątek zauważyłem że klimatyzacja nie działa prawidłowo

do serwisu na naprawę. Opiszę co było przyczyną.
Pozdrawiam
Lucek

Jezei nie masz uszkodzonego układu to nie mogą Ci wcisnąć ze Twoja wina. Tylko jeżeli układ się rozszczelnił to może być za mało czynnika i wtedy klima nie chłodzi. Pomijam ubytki eksploatacyjne bo auto za świeże.
Ja mam CX-3 od 24 stycznia tego roku, przejechane 8 tys km głównie autostrady. U mnie klima działa bardzo dobrze, spryskiwacze które były tutaj na forum opisywane także funkcjonuj tak jak należy. System inforozrywki działa bardzo dobrze, nawigacja także. Napisze więcej o wrażeniach z użytkowania tego auta w odpowiednim dziale. Kupiłem też nowe auto, żeby mieć spokój. W domu mamy jeszcze ASX-a który też nigdy nie zawiódł a także moje poprzednie auto Fiata Linee 1,4 t-jet z gazem która ma 265 tys km już i ani grama korozji i nic oprócz serwisu w nim nie robiłem a to jak wiekszość uważa tylko fiat. A tak na marginesie kolega z którym pracuje kupił w październiku nowe Audi A6 za 65 tys euro. Auto już 3 razy na lawecie jechało do serwisu, obednie od połowy lutego auto starają się zdiagnozować i stoi w Niemczech w serwisie. W każdym aucie są pewne plusy i minusy, ale trzeba powiedzieć, że mamy świetne auto i uwielbiam tym autem jezdzić. Jeśli kiedyś miałbym zmienić to albo na Mazde albo na jedynego konkurenta naszej CX-3 – Porsche Macan:)
Na stary czynnik chłodniczy skończyła się kilka lat temu ochrona patentowa (za dużo firm zaczęło go produkować ) na ten nowy, patenty mają tylko amerykanie i francuzi z cenami wyprawiają to co widzimy . Dlatego tak duży sprzeciw koncernów niemieckich ,to że niebezpieczny dla użytkowników jak uzasadniają ,ni jak się ma do rzeczywistości chodzi tylko kasę .Jak by z tego tortu mieli kawałek to by było cacy i czynnik bezpieczny, a tak trzeba płacić za patenty i kasa ucieka z kraju i inni zarabiają a my nie
Witam
A więc już po właściwie przed: Przedstawiono mi możliwe przyczyny
1. Uszkodzony elektroniczny panel sterowania klimatyzacją
2. Rozszczelnienie pompy ale po sprawdzeniu chłodnicy stwierdzono brak plam więc na razie tą przyczynę
wykluczono.
3. Rozszczelniony parownik i to najprawdopodobniej przyczyna usterki (przynajmniej w moim pojeździe)
4. Oczywiście czynnika brak.
Czyli Pikuś zrobią i po sprawie.
Usunięcie usterki za tydzień wtorek po dostarczeniu części.
Auto odstawić na cały dzień (auto zastępcze).
Naprawa Gwarancyjna.
A tak w sumie to podobno byłem umówiony za tydzień w Poniedziałek ale mnie przyjęli więc jak czytają to dzięki
.
Pozdrawiam
Lucek
C.D.N.
Sosenka napisał(a):Czekam na relacjenajbardziej martwi mnie czy zrobia seewis na gwarancji czy beda wciskac mi kit, ze to moja wina
A więc już po właściwie przed: Przedstawiono mi możliwe przyczyny
1. Uszkodzony elektroniczny panel sterowania klimatyzacją
2. Rozszczelnienie pompy ale po sprawdzeniu chłodnicy stwierdzono brak plam więc na razie tą przyczynę
wykluczono.
3. Rozszczelniony parownik i to najprawdopodobniej przyczyna usterki (przynajmniej w moim pojeździe)
4. Oczywiście czynnika brak.
Czyli Pikuś zrobią i po sprawie.
Usunięcie usterki za tydzień wtorek po dostarczeniu części.
Auto odstawić na cały dzień (auto zastępcze).
Naprawa Gwarancyjna.
A tak w sumie to podobno byłem umówiony za tydzień w Poniedziałek ale mnie przyjęli więc jak czytają to dzięki

Pozdrawiam
Lucek

C.D.N.

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9