– po parku maszyn poruszamy się z prędkością 20 km/h
– w wyścigu na 1/4 mili po wyhamowaniu i nawrocie wracamy po prawej stronie toru (tej bliżej próby torowej)
– na terenie próby torowej mogą znajdować się tylko i wyłącznie auta z danej grupy, która aktualnie bierze udział w tej konkurencji
Trasa próby torowej z zeszłego roku. Może w tym roku pojedziemy w drugą stronę i w niektórych miejscach coś pozmieniamy, tak aby nie było identycznie jak w zeszłym sezonie
– na trasie znajdować się będą jednocześnie 3-4 auta
– w przypadku gdy dogonimy poprzedzające nas auto NIE WYPRZEDZAMY go, zwalniamy, a po powrocie na mecie zgłaszamy ten fakt organizatorom i powtarzamy próbę
– analogicznie jeśli zostaliśmy dogonieni nie zjeżdżamy na bok, jedziemy swoim tempem
– kategoryczny ZAKAZ JAZDY POD PRĄD trasy próby
– w przypadku awarii auta zjeżdżamy w bezpieczne miejsce i włączamy światła awaryjne
– po przekroczeniu mety wyhamowujemy auto i poruszamy się z prędkością 20 km/h (linia żółta przerywana)
– gdy na trasie zobaczymy poprzewracane elementy trasy np. szykany z opon czy pachołki bezzwłocznie zgłaszamy to do organizatorów próby (podczas zawodów taka próba zostanie powtórzona)
– po przejazdach treningowych zostaną przeprowadzone zawody, które składać będą się z 3 prób, a wynik końcowy to suma dwóch najlepszych czasów