Hej... no i fachowcy powiedzieli ze to nie skrzynia:) czy dodaje gazu czy odejmuje w momencie jak się pojawiają wibracje to nie ma sytuacji ze coś zaczyna mocniej czy mniej wibrować.
I problem jest dalej. ...
Wibracje pedału gazu / drgania
1, 2
No wiesz skrzynia to nie konwerter.Ale sam już nie wiem co by tutaj doradzić.To takie wróżenie z fusów.Nie wiem np czy jak wystąpią drgania i dodasz gazu na tyle żeby samochód zrzucił bieg niżej czy ustępuje Nie wiem ile masz nalatane tym samochodem.Nie wiem jakie miał uszkodzenia jak był sprowadzany.Możesz jeszcze podjechać na kanał unieść całe auto do góry solidnie postawić na klockach jeden driver do auta (i jedzie w miejscu) a reszta do kanału słuchać.Można się posłużyć stetoskopem i posłuchać dokładnie w okolicy konwertera.Bardzo dokładnie sprawdzić poduszki silnika i skrzyni.Ja bym raczej wszystkie elementy jezdne typu łożyska przeguby podpory wału odrzucił .Gdyby coś było nie tak z tymi elementami to odgłosy by rosły wraz z przyspieszeniem i malały wraz z zwalnianiem.Były by adekwatne do szybkości.Objawy które opisujesz pasują też pod konwerter tylko ze tam ustępują przy zmianie obrotów i nie jest to mrowienie tylko szarpnięcia gdyż konwerter uślizguje i znów łapie.Możesz jeszcze dolać dr trany https://midparts.com.pl/pl/p/ODCZUWASZ- ... ranny/3695 i zobaczyć czy jest poprawa.Jak to konwerter to specyfik pomaga na chwilę i problem wraca No badaj dalej i daj znać Powodzenia
Hej... zakładam ze dokładnie firma sprawdziła czy to konwerter czy nie. Zapewnia mnie ze to nie konwerter.
Jak czytałem te wszystkie posty na forum to tez zastanawiałem się czy nie dolać specyfiku i zobaczyć czy pomogło. Wtedy na 100% powinno wykazać )
Auto jest salon Polska i ma przejechane 140 tys.
Ja to mam styl niedzielny kierowca jak jadę z rodzina wiec nie przyspieszam nie wiadomo jak by skrzynia zrzucała biegi by zaobserwować zmiany. Tym bardziej ze autem jeżdżę tylko w trasy i właśnie taka mnie za 3 tygodnie czeka.
Wiem jedno ze jak zmieniam manual i zmieniam biegi ręcznie to buczenie nie ustąpiło i drgania również.
Podrzucę samochód do mechanika i zobaczymy co mądrego powie.
Ta skrzynia posiada bagnet oleju by jak co wlać ten specyfik
Jak czytałem te wszystkie posty na forum to tez zastanawiałem się czy nie dolać specyfiku i zobaczyć czy pomogło. Wtedy na 100% powinno wykazać )
Auto jest salon Polska i ma przejechane 140 tys.
Ja to mam styl niedzielny kierowca jak jadę z rodzina wiec nie przyspieszam nie wiadomo jak by skrzynia zrzucała biegi by zaobserwować zmiany. Tym bardziej ze autem jeżdżę tylko w trasy i właśnie taka mnie za 3 tygodnie czeka.
Wiem jedno ze jak zmieniam manual i zmieniam biegi ręcznie to buczenie nie ustąpiło i drgania również.
Podrzucę samochód do mechanika i zobaczymy co mądrego powie.
Ta skrzynia posiada bagnet oleju by jak co wlać ten specyfik
- Od: 21 cze 2019, 07:51
- Posty: 98
- Auto: Mazda cx9 2010 EU Biała perła :)
Podnieś auto odpal i daj na te obroty co ci wibruje. Jeśli przestanie to szukałbym łożyska podpory wału, przegubu wewnętrznego, łożysko koła itp. Jeśli nie to poduszki silnika do przejrzenia. Dobry mechanik znajdzie usterkę szybciutko.
531-640-670
Cześć,
Ostatnio zaobserwowałem ten sam objaw. Delikatne mrowienie pedału gazu w przedziale obrotów 1700-2000 przy bardzo delikatnym przyspieszaniu. Dodam, że mam FWD. Skrzynia ładnie pracuje, olej wymieniony 20k temu. W samochodzie jest cisza, nie słychać łożysk. Luzów też nie ma. Najbardziej wyczuwalne 3 i 4 bieg. Jeżeli mam wyższe obroty, pedał gladki.
Znalazl ktoś może przyczynę?
Dopisano 8 paź 2020, 16:41:
[quote="Remus1980"]Cześć,
Ostatnio zaobserwowałem ten sam objaw. Delikatne mrowienie pedału gazu w przedziale obrotów 1700-2000 przy bardzo delikatnym przyspieszaniu. Dodam, że mam FWD. Skrzynia ładnie pracuje, olej wymieniony 20k temu. W samochodzie jest cisza, nie słychać łożysk. Luzów też nie ma. Najbardziej wyczuwalne 3 i 4 bieg. Jeżeli mam wyższe obroty, pedał gladki.
Ostatnio zaobserwowałem ten sam objaw. Delikatne mrowienie pedału gazu w przedziale obrotów 1700-2000 przy bardzo delikatnym przyspieszaniu. Dodam, że mam FWD. Skrzynia ładnie pracuje, olej wymieniony 20k temu. W samochodzie jest cisza, nie słychać łożysk. Luzów też nie ma. Najbardziej wyczuwalne 3 i 4 bieg. Jeżeli mam wyższe obroty, pedał gladki.
Znalazl ktoś może przyczynę?
Dopisano 8 paź 2020, 16:41:
[quote="Remus1980"]Cześć,
Ostatnio zaobserwowałem ten sam objaw. Delikatne mrowienie pedału gazu w przedziale obrotów 1700-2000 przy bardzo delikatnym przyspieszaniu. Dodam, że mam FWD. Skrzynia ładnie pracuje, olej wymieniony 20k temu. W samochodzie jest cisza, nie słychać łożysk. Luzów też nie ma. Najbardziej wyczuwalne 3 i 4 bieg. Jeżeli mam wyższe obroty, pedał gladki.
Hej:) zrobiłem tak jak w mojej firmowce:) dalem głośniej radio:) nie znalazłem przyczyny lecz nauczyłem się z tym żyć.
Dopisano 9 paź 2020, 11:12:
Hej:) zrobiłem tak jak w mojej firmowce:) dalem głośniej radio:) nie znalazłem przyczyny lecz nauczyłem się z tym żyć.
Dopisano 9 paź 2020, 11:12:
Hej:) zrobiłem tak jak w mojej firmowce:) dalem głośniej radio:) nie znalazłem przyczyny lecz nauczyłem się z tym żyć.
- Od: 21 cze 2019, 07:51
- Posty: 98
- Auto: Mazda cx9 2010 EU Biała perła :)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9