Hak holowniczy do USA

Witam wszystkich.
Pytanie moje dotyczy wszystkiego, co związane jest z holowaniem Mazdą Cx9. Czy macie jakieś złe doświadczenia (oczywiście techniczne, mam zamiar holować rzyczepe kempingową, Ok 1100 kg). Czy Mazda ma gdzieś wyprowadzoną oryginalnią instalację żeby się podpiąć. Czy w Waszych samochodach w tylnych podłużnicach gwinty do haka są w rozmiarze 12 mm czy 7/16" . To ostatnie bardzo mnie ciekawi, bo zakupiłem hak steinhofa i w zestawie były śruby 12 mm, które nie pasują do mojej. Sprawdziłem i okazuje się, że u mnie gwint jest 7/16". Sprzedawca w instrukcji wskazuje jaką siłą należy dokręcać m12 a majster montując mówi, że on odpowiedzialności nie weźmie za to, bo tam jasno stoi, że można tylko stosować ten hak z elementami dostarczonymi przez sprzedawcę i wg załączonej instrukcji. Pytałem sprzedawcę i twierdzi, że mój egzemplarz to jakaś przeróbka, bo oni projektowali ten hak w oparciu o model w wersji USA i nikt się nie skarżył. Może to głupota. Oczywiście kupiłem 6x 7/16" o twardości 8,8 i zamontuje sobie sam, jednak czy coś z moimi podłużnicami jest coś nie tak. Może skleili mój z kilku innych samochodów i stąd te różnice. Najlepiej jeśli znajdę gdzieś opis techniczny, gdzie będzie napisane jakie są średnice otworów do haka żeby pokazać producentowi.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pytanie moje dotyczy wszystkiego, co związane jest z holowaniem Mazdą Cx9. Czy macie jakieś złe doświadczenia (oczywiście techniczne, mam zamiar holować rzyczepe kempingową, Ok 1100 kg). Czy Mazda ma gdzieś wyprowadzoną oryginalnią instalację żeby się podpiąć. Czy w Waszych samochodach w tylnych podłużnicach gwinty do haka są w rozmiarze 12 mm czy 7/16" . To ostatnie bardzo mnie ciekawi, bo zakupiłem hak steinhofa i w zestawie były śruby 12 mm, które nie pasują do mojej. Sprawdziłem i okazuje się, że u mnie gwint jest 7/16". Sprzedawca w instrukcji wskazuje jaką siłą należy dokręcać m12 a majster montując mówi, że on odpowiedzialności nie weźmie za to, bo tam jasno stoi, że można tylko stosować ten hak z elementami dostarczonymi przez sprzedawcę i wg załączonej instrukcji. Pytałem sprzedawcę i twierdzi, że mój egzemplarz to jakaś przeróbka, bo oni projektowali ten hak w oparciu o model w wersji USA i nikt się nie skarżył. Może to głupota. Oczywiście kupiłem 6x 7/16" o twardości 8,8 i zamontuje sobie sam, jednak czy coś z moimi podłużnicami jest coś nie tak. Może skleili mój z kilku innych samochodów i stąd te różnice. Najlepiej jeśli znajdę gdzieś opis techniczny, gdzie będzie napisane jakie są średnice otworów do haka żeby pokazać producentowi.
Z góry dzięki za odpowiedzi.