Zawór czujnika TPMS
Strona 1 z 1
Czy orientuje się ktoś jakie musiałbym kupić zaworki ( jak szukam w necie to jest ich parę rodzai ) do oryginalnych czujników TPMS do Madzi CX9 z roku 2011 tak by bezproblemowo przełożyć same nadajniki do tych nowo zakupionych zaworków do drugiego kompletu felg? Czy ktoś ten temat przerabiał?
Dzięki za odpowiedź. Mam komplet felg alu z zimówkami i tam założone są czujniki TPMS i dokupiłem drugi komplet felg alu do opon letnich i do nich chcę założyć nowe zaworki tak by przełożyć do nich same nadajniki a w felgach z zimówkami zostawić stare zaworki bez nadajników.
No to po co Ci oryginalne?Jak nie masz czujników to zakładasz zwykły zaworek który ma każdy wulkanizator.Czyli te z czujnikami przekręcasz do felg letnich a do zimówek zwykłe wentylki i tyle.Ale zrobisz jak będziesz chciał bo twoją metodą też można tylko po co?A i jeszcze jedno nie ma możliwości przełożenia samego czujnika bez wymontowania z felgi wentylka .Musisz całośc wykręcić dopiero uda się wymontować czujnik .
sQubany napisał(a):No to po co Ci oryginalne?Jak nie masz czujników to zakładasz zwykły zaworek który ma każdy wulkanizator.Czyli te z czujnikami przekręcasz do felg letnich a do zimówek zwykłe wentylki i tyle.Ale zrobisz jak będziesz chciał bo twoją metodą też można tylko po co?A i jeszcze jedno nie ma możliwości przełożenia samego czujnika bez wymontowania z felgi wentylka .Musisz całośc wykręcić dopiero uda się wymontować czujnik .
I o taką odpowiedź mi chodziło. Skoro nie można zdjąć nadajnika bez jego wykręcenia to faktycznie założę zwykłe wentyle i po bólu. Ciekawe czy po przełożeniu będzie trzymał szczelność?
Witam
Dobre pytanie. Warto przed przełożeniem czujników zaopatrzyć się w nowe uszczelki. Też miałem z tym z tym problem w drugim komplecie kół. Szukałem uszczelek (wiele typów) i drugiego kompletu czujników. Wybawił mnie kolega i polecił mi swojego "gumiarza", który mnie przekonał. Dokupiłem drugi komplet czujników ok 150zł i dałem sobie spokój z przekładkami. Argumentem podstawowym było to, że każda operacja przełożenia czujnika to spore ryzyko jego uszkodzenia i demontaż/montaż to koszt ok 100zł (200zł rocznie).
Moja podpowiedź.
Dobry wulkanizator (z polecenia), drugi komplet czujników.
PZDR
Post przez koszalin11 Ciekawe czy po przełożeniu będzie trzymał szczelność?
Dobre pytanie. Warto przed przełożeniem czujników zaopatrzyć się w nowe uszczelki. Też miałem z tym z tym problem w drugim komplecie kół. Szukałem uszczelek (wiele typów) i drugiego kompletu czujników. Wybawił mnie kolega i polecił mi swojego "gumiarza", który mnie przekonał. Dokupiłem drugi komplet czujników ok 150zł i dałem sobie spokój z przekładkami. Argumentem podstawowym było to, że każda operacja przełożenia czujnika to spore ryzyko jego uszkodzenia i demontaż/montaż to koszt ok 100zł (200zł rocznie).
Moja podpowiedź.
Dobry wulkanizator (z polecenia), drugi komplet czujników.
PZDR
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9