Zawór czujnika TPMS

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez koszalin11 » 20 lut 2019, 22:08

Czy orientuje się ktoś jakie musiałbym kupić zaworki ( jak szukam w necie to jest ich parę rodzai ) do oryginalnych czujników TPMS do Madzi CX9 z roku 2011 tak by bezproblemowo przełożyć same nadajniki do tych nowo zakupionych zaworków do drugiego kompletu felg? Czy ktoś ten temat przerabiał?
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2018, 10:00
Posty: 77 (0/3)
Auto: Mazda CX-9 3.7 AWD + LPG 2011R

Postprzez sQubany » 21 lut 2019, 20:01

Zawór tpms 02 taki pasuje sam kupiłem i wymieniałem bo mi się złamał ale nie wiem co Ty chcesz tworzyć ?
Załączniki
Zrzut ekranu (79).png
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2014, 20:41
Posty: 106 (1/4)
Auto: Mazda cx9

Postprzez koszalin11 » 21 lut 2019, 20:50

Dzięki za odpowiedź. Mam komplet felg alu z zimówkami i tam założone są czujniki TPMS i dokupiłem drugi komplet felg alu do opon letnich i do nich chcę założyć nowe zaworki tak by przełożyć do nich same nadajniki a w felgach z zimówkami zostawić stare zaworki bez nadajników.
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2018, 10:00
Posty: 77 (0/3)
Auto: Mazda CX-9 3.7 AWD + LPG 2011R

Postprzez sQubany » 22 lut 2019, 14:30

No to po co Ci oryginalne?Jak nie masz czujników to zakładasz zwykły zaworek który ma każdy wulkanizator.Czyli te z czujnikami przekręcasz do felg letnich a do zimówek zwykłe wentylki i tyle.Ale zrobisz jak będziesz chciał bo twoją metodą też można tylko po co?A i jeszcze jedno nie ma możliwości przełożenia samego czujnika bez wymontowania z felgi wentylka .Musisz całośc wykręcić dopiero uda się wymontować czujnik .
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2014, 20:41
Posty: 106 (1/4)
Auto: Mazda cx9

Postprzez koszalin11 » 25 lut 2019, 19:32

sQubany napisał(a):No to po co Ci oryginalne?Jak nie masz czujników to zakładasz zwykły zaworek który ma każdy wulkanizator.Czyli te z czujnikami przekręcasz do felg letnich a do zimówek zwykłe wentylki i tyle.Ale zrobisz jak będziesz chciał bo twoją metodą też można tylko po co?A i jeszcze jedno nie ma możliwości przełożenia samego czujnika bez wymontowania z felgi wentylka .Musisz całośc wykręcić dopiero uda się wymontować czujnik .



I o taką odpowiedź mi chodziło. Skoro nie można zdjąć nadajnika bez jego wykręcenia to faktycznie założę zwykłe wentyle i po bólu. Ciekawe czy po przełożeniu będzie trzymał szczelność?
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2018, 10:00
Posty: 77 (0/3)
Auto: Mazda CX-9 3.7 AWD + LPG 2011R

Postprzez Madziol » 25 lut 2019, 19:56

Witam
Post przez koszalin11 Ciekawe czy po przełożeniu będzie trzymał szczelność?

Dobre pytanie. Warto przed przełożeniem czujników zaopatrzyć się w nowe uszczelki. Też miałem z tym z tym problem w drugim komplecie kół. Szukałem uszczelek (wiele typów) i drugiego kompletu czujników. Wybawił mnie kolega i polecił mi swojego "gumiarza", który mnie przekonał. Dokupiłem drugi komplet czujników ok 150zł i dałem sobie spokój z przekładkami. Argumentem podstawowym było to, że każda operacja przełożenia czujnika to spore ryzyko jego uszkodzenia i demontaż/montaż to koszt ok 100zł (200zł rocznie).
Moja podpowiedź.
Dobry wulkanizator (z polecenia), drugi komplet czujników.
PZDR
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2014, 19:48
Posty: 230 (2/5)
Skąd: Łódź
Auto: M6 II 2,2D 185kM Poprzed M 626 GW 2.0 turbo DI 74kW 350tyś
Poprzed M 626 GD 2D 550tyś

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9