Problemy z automatem

Witam serdecznie.
Posiadam Mazde CX9 3.7l 2010r wersja europejska.
Od jakiegos czasu zaczynam obserwowac rozne symptomy z automatem:
1 – Najwczesniejszy objaw ktory jest powtarzalny w 95% przypadkach to efekt przyduszenia silnila przy redukcji z biegu 5 na 4... (podobny efekt jak w manualu wcisne sprzeglo, zmienie bieg i puszcze sprzeglo bez delikatnego dodania gazu)...
2 – Nie zawsze rowna zmiana biegu z 1 na 2, przy normalnej pracy i zmianie biegu obroty plynnie spadaja i auto jedzie, natomiast raz na 10 przypadkow nie ma plynnego spadku obrotow, tylko obroty najpierw pojda troszke do gory i dopiero po ok 0.5s obroty spadaja i auto jedzie dalej... dodam tylko ze nie ma szarpania
3 – kolejny efekt jest taki ze na wstecznym biegu z regoly jak dodaje gazu to auto plynnie powoli zaczyna ruszac, jednak czasami jest tak ze dodaje gazu, obroty ida w gore i dopiero po ok 0.5 skrzynia zaskakuje i auto zaczyna jechac.... rowniez nie ma szarpania...
4 – Najnowsza bolaczka to brak mocy w pewnym momecie.... jadac po autostrafzie ok 130km/h skrzynia jedzie na 6, ale jak delikatnie dodam gaz to zredukuje na 5, obroty beda ok 2k i auto nie ma mocy, obroty ida troszke do gory po czym spadaja do poprzedniego stanu.... auto sie nie rozpedza, natomiast jak zdedukuje na 4 to ladnie jedzie...
Dodam tylko ze poprzedni wlasciciel nie wymienial oleju w skrzyni... ja zaraz po kupnie auta wymienilem olej...
Bylem w dwoch roznych serwisach od skrzyn w Krakowie to nie potrafili stwierdzic co moze byc przyczyna i ze obstawiaja mechatronike... koszt naprawy ok 6000zl... wacham sie co do naprawy bo w serwisie nie byli dokonca przekonani j jak sami powiedzieli ze obstawiaja.... wydac 6k i jak sie ma okazac ze nie rozwiazalo to problemy to slabo
Dodam ze podczas diagnostyki skrzyni, komputer nie pokazywal bledow...
Czy ktos z was mial ktorys z obiawow ? Bede wdzieczny za kazde naprowadzenie...
Dziekuje,
Marcin
Posiadam Mazde CX9 3.7l 2010r wersja europejska.
Od jakiegos czasu zaczynam obserwowac rozne symptomy z automatem:
1 – Najwczesniejszy objaw ktory jest powtarzalny w 95% przypadkach to efekt przyduszenia silnila przy redukcji z biegu 5 na 4... (podobny efekt jak w manualu wcisne sprzeglo, zmienie bieg i puszcze sprzeglo bez delikatnego dodania gazu)...
2 – Nie zawsze rowna zmiana biegu z 1 na 2, przy normalnej pracy i zmianie biegu obroty plynnie spadaja i auto jedzie, natomiast raz na 10 przypadkow nie ma plynnego spadku obrotow, tylko obroty najpierw pojda troszke do gory i dopiero po ok 0.5s obroty spadaja i auto jedzie dalej... dodam tylko ze nie ma szarpania
3 – kolejny efekt jest taki ze na wstecznym biegu z regoly jak dodaje gazu to auto plynnie powoli zaczyna ruszac, jednak czasami jest tak ze dodaje gazu, obroty ida w gore i dopiero po ok 0.5 skrzynia zaskakuje i auto zaczyna jechac.... rowniez nie ma szarpania...
4 – Najnowsza bolaczka to brak mocy w pewnym momecie.... jadac po autostrafzie ok 130km/h skrzynia jedzie na 6, ale jak delikatnie dodam gaz to zredukuje na 5, obroty beda ok 2k i auto nie ma mocy, obroty ida troszke do gory po czym spadaja do poprzedniego stanu.... auto sie nie rozpedza, natomiast jak zdedukuje na 4 to ladnie jedzie...
Dodam tylko ze poprzedni wlasciciel nie wymienial oleju w skrzyni... ja zaraz po kupnie auta wymienilem olej...
Bylem w dwoch roznych serwisach od skrzyn w Krakowie to nie potrafili stwierdzic co moze byc przyczyna i ze obstawiaja mechatronike... koszt naprawy ok 6000zl... wacham sie co do naprawy bo w serwisie nie byli dokonca przekonani j jak sami powiedzieli ze obstawiaja.... wydac 6k i jak sie ma okazac ze nie rozwiazalo to problemy to slabo
Dodam ze podczas diagnostyki skrzyni, komputer nie pokazywal bledow...
Czy ktos z was mial ktorys z obiawow ? Bede wdzieczny za kazde naprowadzenie...
Dziekuje,
Marcin