Uszczelniacz półosi

W trakcie ostatniej naprawy wieloklina reduktora uszkodził się uszczelniacz półosi prawej skrzyni biegów.
I tu rozpoczął się mój problem .Początkowo poszukałem firmy handlującej oryginalnymi częściami mazdy- fiasko za każdym razem były inne( mimo szczegółowego opisu) Następna była firma w której naprawiałem wieloklin – również fiasko. W tym układzie trafiłem do jednego z ASO MAZDA. Po długich ustaleniach zapadła decyzja że trzeba zamówić z USA. Czas oczekiwania dwa tygodnie. Dzisiaj miało się odbyć uroczyste odebranie małego simeringa (800 zł ), ale okazało się że to nie ten. Mało tego przekazano mi że innego nie zamówią bo im wyszedł taki w systemie i innego nie ma. CO ROBIĆ DALEJ ! Czy amerykańska (a takie występowały w rocznikach 2008) wersja dyskwalifikuje jego naprawę. Proszę o pomoc
I tu rozpoczął się mój problem .Początkowo poszukałem firmy handlującej oryginalnymi częściami mazdy- fiasko za każdym razem były inne( mimo szczegółowego opisu) Następna była firma w której naprawiałem wieloklin – również fiasko. W tym układzie trafiłem do jednego z ASO MAZDA. Po długich ustaleniach zapadła decyzja że trzeba zamówić z USA. Czas oczekiwania dwa tygodnie. Dzisiaj miało się odbyć uroczyste odebranie małego simeringa (800 zł ), ale okazało się że to nie ten. Mało tego przekazano mi że innego nie zamówią bo im wyszedł taki w systemie i innego nie ma. CO ROBIĆ DALEJ ! Czy amerykańska (a takie występowały w rocznikach 2008) wersja dyskwalifikuje jego naprawę. Proszę o pomoc