System stabilizacji toru jazdy – Błędny soft ABS

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez daronnn » 13 mar 2014, 21:47

Dzięki za info i fajnie że udało Ci się rozwiązać problem. Dobrze słyszeć że mamy w Polsce serwis który poza przeglądem potrafi coś w cx9 zrobić.
A tak z ciekawości to ostro musiałeś wchodzić w ten łuk żeby auto wpadło w poślizg? Jeżdżę kilka miesięcy cx9 i jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić :)
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2008, 10:55
Posty: 144 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 '05 FL
Cx9 2010 EU

Postprzez cinek78 » 14 mar 2014, 07:58

fakt – stabilizacja jet bardzo mało inwazyjna – auto musi być niemal w "poprzek" żeby zadziałało , ale wtedy działa naprawdę skutecznie. W poprzednich moich autach stabilizacja była (teraz tak twierdzę) nadgorliwa. W CX-9 na rondzie "grają" wszystkie opony na trakcja jeszcze nie ingeruje , ale lekki "odjazd" tyłu i już ja hamuje i prostuje :) – teraz najlepiej ją wypróbować na jakimś boisku lub łące...
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 09:08
Posty: 340 (4/8)
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Auto: Mazda cx5 , Alfa Romeo Giulietta
, Ducati MTS 1200

Postprzez drout » 14 mar 2014, 12:31

Posprawdzalem sobie na lace w gorach i faktycznie nie jest zbyt nadgorliwa ale IMHO to dobrze. Prawie baczki dalo sie krecic(jak juz ladnie lecial to jednak go prostowalo), moze nie tak fajne jak w subaru ale zawsze
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2013, 16:29
Posty: 159 (1/0)
Auto: Forek 2,5XT
CX-9 2010 EU/PL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9