Wysoka temperatura w katalizatorze
1, 2
Ja sie nie upieram. U mnie w silnikach 3,5 i 3,7 byly szklanki.cinek78 napisał(a):drugi, że zawory się reguluje szklankami
Ale jak to zrobic? Skoro odpowietrznik jest u samej gory, korek wlewowy ok.8cm od gornej krawedzi reduktora, tylko nie ma korka spustowego, wiec jak go przeplukac?cinek78 napisał(a): zrób podwójne płukanie . Jedno silnym detergentem – np. benzyną , ropą , drugie olejem docelowym.
Hm, mozna i tak. Lepsze to niz nic nie robiccinek78 napisał(a):odsysarką
Witam!
Panowie jestem po wyciągnięciu reduktora. W środku "masakra". Z samego reduktora wyleciało ledwie 100 ml oliwy, a reszta to czarna maź poprzyklejana do ścianek reduktor. W moim wypadku wyciągnięcie i DOKŁADNE wymycie reduktora było jedynym sensownym rozwiązaniem. Moja cx-9 ma 122 tys km na liczniku. Podejrzewam że wszystkie nasze cx-9 o zbliżonym przebiegu będą wyglądały podobnie.
Pozdrawiam
Panowie jestem po wyciągnięciu reduktora. W środku "masakra". Z samego reduktora wyleciało ledwie 100 ml oliwy, a reszta to czarna maź poprzyklejana do ścianek reduktor. W moim wypadku wyciągnięcie i DOKŁADNE wymycie reduktora było jedynym sensownym rozwiązaniem. Moja cx-9 ma 122 tys km na liczniku. Podejrzewam że wszystkie nasze cx-9 o zbliżonym przebiegu będą wyglądały podobnie.
Pozdrawiam
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9